Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Jemig IBI, wat een afschuwelijke nacht hebben jullie gehad. Hopelijk helpt het vanavond als je rond de tafel met de buurzoon gaat zitten. Dit moet niet mogen (snap die buurjongen ook wel maar hij moet rekening met jullie houden).

Dit is mijn carnavalskleding, van het internet want fototoestel wilt niet meewerken.(wel geen puntmuts meer, maar een andere)

Wow Steph! Lekker warm ook, met die handschoenen.

De blote knietjes dan weer niet.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik vinnut een stoer en sexy pak Steph!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Let wel, ikzelf draag er een legging én broek onder en platte schoenen. Ik ga geen kou lijden.

Wat is het rustig vandaag. Alles goed met iedereen of griep?

Hier is het vandaag, op wat wasjes na, ook rustig. Twee pennen gebreid van de tas, armen waren enorm moe. Het lijkt echt fitness.
Alles goed hier hoor! Hele middag bezoek gehad, intensief gesprek, nu hoofdpijn. Wel fijne en goede middag.

Verder balen, mijn soldeerbout is kapot. Net nu ik met een heel speciaal cadeautje bezig ben, voor een hele lieve goede vriendin die 50 wordt. Ik heb 'm pas ruim 2 jaar en lang niet iedere dag gebruikt, ik baal er dus erg van. Ding was zo'n 80 euro (Weller), speciaal voor glas in lood en tiffany.

Ik zit moed te verzamelen om terug te gaan naar de zaak waar ik 'm gekocht heb (maar ja, half uur rijden met auto, ook duur).
Ik was de hort op vandaag, wel leuk dagje gehad.

balen EV, van je apparaat! Zit er nog garantie op? Hopelijk is er nog wat aan te doen...

Morgen komt er alweer sneeuw hier Kan iemand nu eindelijk de knop omzetten (van winter naar lente)?
Jemig EV, wat een pech (en dan schrijft ze dat alles goed gaat). Hopelijk, maar zal wel niet, heb je er nog garantie op. Net nu je aan iets speciaals bezig bent gaat de soldeerbout kapot. En dan moet je met de auto erheen gaan Hopelijk gaan de kosten iig meevallen.

Akakia, graag geen kou ed meer ja. Die knop is nog ver te zoeken.
Ik ben ook toe aan de lente inderdaad. Zit helemaal niet te wachten op weer een lading sneeuw..Bah.

Wat vervelend dat je soldeerbout kapot is EV! Zeker met dergelijke dure spullen, dan is het extra balen.

Ik heb maandag een vriendin meegenomen naar de keramiek cursus. Ze vond het zo leuk dat ze vanaf nu iedere week mee gaat. Helemaal leuk, want dat is voor mij natuurlijk wel zo gezellig :D
Zeker gezellig voor je, Kanon. Samen naar keramiek cursus. Leuk!

Ik heb net een mailtje gestuurd naar die zaak. Benieuwd hoe hij gaat reageren. Daar heb ik namelijk al mijn beginnersspullen gekocht, toen ik begon met het glas in lood. Loodmes, glassnijder, soldeerbout, noem maar op. Best wel een heel bedrag toen. Praatje met hem gemaakt, en vervolgens iedere keer als ik daar in de winkel kwam voor materialen. Dus hij kent me wel redelijk goed (zelfs 'het verhaal'). Het is zo'n gezellige oudere man, die graag een praatje maakt als het niet druk is in de winkel.

We zullen zien he!
Goedemorgen op deze Valentijnsdag.

Jeetje, ben ik alweer hier?

Het lijkt wel of ik geen RL heb!

Zo lieve vriendin op bezoek, leuk. En ik verwacht geen Valentijnskaart of smsje, maar ga er misschien wel eentje sturen naar ver-weg-oorden.
Kanon, wat leuk elke week naar de cursus keramiek en dan ook nog met een vriendin.

EV, dat is afwachten. Ach als je daar al je beginspullen hebt gekocht dan moet het wel lukken.

Niets aan valentijn gedaan. Ik heb tegen vriend gezegd dat ik het niet wil, al die commercieele troep. Ga straks nog een of twee naalden breien. Volgende maand zal de tas wel af zijn.
Hier kwam man gelukkig ook niet met bloemen thuis. Zonde van het geld, als je toch al krapjes zit.

Mooier vond ik het dat dochterlief had gereageerd op mijn V-smsje met een smsje terug, dat vind ik een veel mooier cadeau dan welke bloemen ook. Contact!

Mailtje van glasman terug gehad. Hij gaf een technische tip, die we al geprobeerd hadden (werkte niet). Verder was er maar één jaar garantie op. Dus het zal een nieuwe moeten worden..
EV, dat sms-je is meer waard dan wat dan ook.

Jammer dat het toch een nieuwe moet zijn zeg, alles is al zo prijzig.
Nou EV, dat van die soldeerbout is *** (wel korting bedingen hoor, op je nieuwe, zeker als je al zo lang trouwe klant bent, overal kan korting af!), maar dat bericht van je dochter, daar word ik zelfs plaatsvervangend blij van! Kun je nagaan wat dat voor jou moet betekenen!

Hier ook geen Valentijnscadeau, gelukkig maar, ik heb er ook een hekel aan. Wie heeft bedacht dat er een vaste dag moet zijn om te laten weten dat we elkaar lief vinden? Stom idee.

Had wel een anoniem cadeautje neergezet voor mijn liefste collega, dat dan wel weer.

Verder mega-geglibberd vanaf het werk naar huis, en net heen en weer naar onze financiële adviseur. Saaaaai, maar wel nuttig. Nu fijn Hello Goodbye kijken, word er altijd blij van.
Is dat zo: overal kan korting vanaf? Echt? Ik weet niet of ik dat durf hoor!

Hier heeft het alweer geregend, toch ligt er nog wel wat sneeuw (mooi!). Stuk minder koud, dat wel. Zo, nu even sporten. Fijne dag allemaal!
Even een kort berichtje van mij tussendoor om te laten weten dat ik nog leef :-)

Gisteren de hele dag met griep op bed, zwetend en bibberend, voelde me zooooooo beroerd..! Nu gelukkig al ietsje beter.

Is belachelijk hoeveel ik dan kan slapen, eerst de hele nacht, dan overdag tussendoor steeds ff een half uurtje wakker en dan weer slapen, om 20.30 even wakker geweest, een film gekeken, en meteen erna weer gaan slapen, vanmiddag pas om 11.30 weer wakker geworden...

Wist niet eens dat dat KON, zoveel uren slapen. Maar vandaag voel ik me weer iets helderder. Wat gegeten, gedronken en gedouched. Fijn.
Even snel:
Beterschap, Ikbenik!

Akakia, ik word nieuwsgierig van je dansende poppetjes..!
Elmervrouw wat maak jij toch mooie dingen zeg!

Jij moet een winkel gaan beginnen.....echt mijn complimenten hoor!!
Dank je wel, PeeCee! Leuk om te horen.

Winkel of webshop is niet mijn ambitie hoor, daarvoor is het veel te arbeidsintensief. Het is écht hobby.

En er zijn nog enkele dingen te koop
Ak..? Waarom zo vrolijk?:-)
Weekend dames, nee, nog beter, een week vakantie.

Hoe een heerlijkheid!

Fijn dat je aan de beterende hand bent ikbenik, neem de komende tijd jezelf in acht en rust goed uit!

EV, ik heb geleerd dat over alles te onderhandelen is. En ik heb ook geleerd hoe ik dat zelf kan doen (al blijft het onwennig voor me). Wanneer iets echt prijzig is, en ik vermoed dat er wat af kan, dan zeg ik dat ik het best prijzig vind, en vraag ik of er ruimte zit in de prijs. Soms is het antwoord nee, maar dan komt er wel wat bij. Zo heb ik bij mijn hoortoestellen (want mèn, die dingen zijn duur!) een schoonmaakset en droogdoosje gratis gekregen twv een kleine 100 euro. Das dan toch weer geld dat je niet uit hoeft te geven!
Ikbenik, dat is vervelend zo'n griep (neem ik aan sorry) maar gelukkig ben je weer op de been maar rust nog goed uit.

Akakia, prettige week vakantie

Gisteren wilde ik (was pas 2000) naar de garenwinkel was die dicht, al om 1800. En het was nog wel koopavond.

Verder naar het centrum dacht ik een breiboek te kopen bij de Bruna maar die waren duur. Dus maar naar de ACtion voor goedkoop garen.

Vanavond lekker gourmetten hier met dames waar ik zumba meedoe en hun aanhang.
Gezellig Steph!

Kan iemand mij even een schop geven? Ik moet aan mijn portfolio werken maar heb last van sterk SOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven