doorgeefvraag
zondag 18 mei 2008 om 21:43
Mmm ja, ik snap wat je bedoelt, maar het kan ook aan de periode liggen (dat bijna iedereen heel erg bezig is met niet, wel en zoja hoeveel SV's...). 't Is lente weet je
Maar okee, vraag van ander soort (en vast op herhaling): van welke popster, acteur/actrice of anderszins bekende persoonlijkheid kreeg je je eerste hormonale bibbertjes?
Maar okee, vraag van ander soort (en vast op herhaling): van welke popster, acteur/actrice of anderszins bekende persoonlijkheid kreeg je je eerste hormonale bibbertjes?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
zondag 18 mei 2008 om 22:49
quote:Joeysmiles schreef op 18 mei 2008 @ 21:11:
Even tussendoor: het gaat hier wel erg veel over Nr1 en sv. Misschien is het topic wat toegankelijker als de vragen minder retorisch en meer open zijn.
Joey, je hebt wel een beetje gelijk, maar het ligt er ook wel eens aan wie er hier rondhangt.
Kwam je ook klaar bij de eerste keer seks?
Even tussendoor: het gaat hier wel erg veel over Nr1 en sv. Misschien is het topic wat toegankelijker als de vragen minder retorisch en meer open zijn.
Joey, je hebt wel een beetje gelijk, maar het ligt er ook wel eens aan wie er hier rondhangt.
Kwam je ook klaar bij de eerste keer seks?
zondag 18 mei 2008 om 23:25
Droogneuken is opwindend om in de mood te geraken.
Ik dacht eerst dat het neuken zonder voorspel was, je weet wel d'r op zonder dat ze het goed en wel beseft ;-(
Maar dankzij een lieve mede-forumster weet ik nu beter ...
Howdy : ik zal er rekening mee houden
Ok, we zijn zo ver ... mag ik mijn laarsjes aanhouden in bed ?
Ik dacht eerst dat het neuken zonder voorspel was, je weet wel d'r op zonder dat ze het goed en wel beseft ;-(
Maar dankzij een lieve mede-forumster weet ik nu beter ...
Howdy : ik zal er rekening mee houden
Ok, we zijn zo ver ... mag ik mijn laarsjes aanhouden in bed ?
zondag 18 mei 2008 om 23:47
zondag 18 mei 2008 om 23:58
Niet dat ik me kan herinneren, gelukkig niet. Wel expres, dat heb ik niet in dank afgenomen....
(en ja, uit welingelichte bron heb ik vernomen dat hij echt in Madrid woont...)
Val je geregeld naast het bed of ben je niet zo beweeglijk?
(en ja, uit welingelichte bron heb ik vernomen dat hij echt in Madrid woont...)
Val je geregeld naast het bed of ben je niet zo beweeglijk?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 19 mei 2008 om 00:20
Nee, ook nog niet, alhoewel mijn lief toch aardig de boel bijelkaar kan brullen. Persoonlijk heb ik ze liever ietsje stiller
Weleens een partner gehad waar van je dacht: merkt hij/zij wel iets, en dan achteraf tot verbazing te horen gekregen dat ze gigantisch georgasmeerd hadden?
Weleens een partner gehad waar van je dacht: merkt hij/zij wel iets, en dan achteraf tot verbazing te horen gekregen dat ze gigantisch georgasmeerd hadden?