***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Mogge!
Ook goeiemorgen!

Leuk dagje voor de boeg. Kaj heeft een margedag en dus hadden wij bedacht lekker naar de efteling te gaan! We hebben er zin in!

Swissie misschien een minimeet in A'dam als je er bent?

Ik vind Lara ook een mooie naam.

Sardinie Lara mooi! Daar wil ik graag ook nog eens naar toe!

Hier een goede verstandhouding met de poes. Ze laat erg veel toe! en Ole is gek op haar!
Goedemorgen!

Grappig, wij willen voor de derde ook een naam met drie lettergrepen omdat we dat mooi vinden staan na de korte en iets langere naam van Lars en Morris.

Swissie, ik ben altijd vrij, dus als je in de buurt bent zorg ik ervoor dat ik tijd heb hoor!

Fachat, leuk zeg, naar de efteling! Veel plezier.

Hier gaat het ook goed tussen de poezen en de kleintjes. Vooral Simon is erg lief voor ze, hij vindt het niet erg om iets te ruw geknuffeld te worden. Morris is echt heel enthousiast, als ik vraag waar de poes is begint hij pusss te roepen en door het huis te lopen tot hij hem vindt.
Maar vriend is net als Swissie een beetje bang voor afkortingen, hij denkt bijvoorbeeld dat mijn favoriete naam snel afgekort zal worden tot Bel. Ik denk dat het wel meevalt, want ik zal m'n kind nooit Bel noemen.

Compli, fijn dat je van de AB af bent!
Ik vind afkortingen echt heel jammer. Een vriendinnetje van mij heeft een dochter die Josephine heet. Schitterende naam. Maar nu noemt ze haar altijd Fienie, of Fientje. Dat is toch veel minder mooi (vind ik dan). Wij gaan (als ik ooit nog eens zwanger wordt) voor een korte naam en een lange tweede naam.

Ik heb echt ineens zin om lekker twee weekjes naar NL te komen. Lekker Finn inpakken en wegwezen. Ik moet alleen eerst kijken wanneer het kan, ben nog een beetje druk de komende tijd. Maar aan de andere kant blijft het altijd druk. Moet gewoon even plannen.

Ik zou het ook wel heel erg leuk vinden om een aantal meiden te ontmoeten hoor, zal dit keer echt proberen iets te regelen.

Ehhm, by the way, waar is Framboos? Heeft ze gisteren wel meegeschreven? Ik heb zo snel alles meegelezen dat ik het niet meer weet.
Jaaaa! Waar is Framboos? Bevallen? Ziek? Beide? Is Tommy niet naar haar moeder vandaag? Kortom:

FRAHAMBOOOOOSJE!
Ja framboosje waar ben je ???
Swissie, je kunt ingeënt worden tegen encephalitis (dat doen ze hier bij kinderen vanaf 6 jaar) maar niet tegen de Ziekte van Lijm, daar bestaat geen vaccin voor. Mochten jullie als Finn 6 is nog steeds in CH wonen, dan kan het de moeite waard zijn Finn zo'n enting te laten geven, tenminste als jullie met hem de natuur hier frequenteren. In Oostenrijk is het inmiddels zelfs verplicht, heb ik begrepen.
Boosje is vást aan het bevallen, ik voel het aan mijn water.
neuh niet bevallen, nog wel een beetje ziek...

mèn ik heb al 4dagen buikloop Geen eetlust, en moe.

Vind dr helemaal niks aan! Zo oneerlijk dat ik dit nu nog een X voor de kiezen krijg! (jaja beetje zelfmedelijden )

Het stomme is dat het nog steeds niet echt beter gaat! Gister voor de zekerheid de HA post gebeld ivm mijn ZS (ben al 3,5 kilo kwijt, zit nog maar 11kilo boven mijn gewone gewicht) Maar die zeiden afwachten...kan wel 5dagen duren! ehhh ja dus 4dagen bijna niks eten kan geen kwaad voor de baby dan? Blijkbaar niet.

Zucht...Ik haat ziek zijn!!!

Muisje jammer van de naam...Ben je door alle afwijzingen hier nu ook van gedachte veranderd? muisman zag het ook al niet zitten hè?

Wij hebben een rode kater en die heet pino. (jaja een sesamstraat fan hier! ) Ik vind een stoere mannen naam ook geestig..

Bob, (dan als ie klein is bobbie) leuk!

Xaloy de bonentip staat genoteerd! Pff elk weekend koken! Wat een supermoeder ben jij zeg! Ik kook eens in de maand een stuk of 6 potjes voor in de diepvries, en de rest olvarit. Wel kook ik er meestal nog een aardappeltje, of broccoli stronk bij...

Dropneusje spannend een 2de!! leuk!! Kan snel gaan, dus ben benieuwd....

Hoop dat jouw voorwee verhaal ook voor mij op gaat. Lijkt mij ook wel wat zo'n korte bevalling...En hopelijk dan ook dit weekend ofzo...

Oja, onze andere kat loekie vind Tommy lief. Tommy mag alles met hem doen, en hij wordt niet kwaad! Erg schattig, want loekie is juist tegen andere katten heel gemeen!
quote:complicated schreef op 19 mei 2008 @ 09:15:

Boosje is vást aan het bevallen, ik voel het aan mijn water.sorry compli je mannelijke instincten laten je in de steek!!
Volgens mij is Framboosje nog steeds ziek. Arm kind...

Fachat: wat is een margedag?

Mijn naam heeft ook 3 lettergrepen en het wordt door vriendinnen wel eens afgekort. Mijn ouders hebben mij altijd bij mijn volledige naam genoemd. Zij hebben juist opgepast dat je geen -tje erachter kunt plakken (Pietje enzo).
Ah, daar ben je. Beterschap Framboosje! Ik heb zelf ook buikgriep gehad toen ik zwanger was -maar niet zo hoog zwanger als jij, denk met 32 weken ofzo-. Ik ga toen elk half uur over en de ha zei dat ik veel moest drinken. De baby pakt verder alles wat hij nodig heeft. Beroerd is het wel!!
Ah, arme Framboos! Heb je anders geen ORS in huis? Ik weet het, het is smerig (dat mogen Steijn en Hugo nooit van mij zeggen!), maar je krijgt er wel wat mineralen mee binnen. Ik sluit me verder aan bij Laar: de baby is een soort parasiet (wel een leuk parasietje) en die pakt echt wat ze nodig heeft. Wat over blijft, is voor jou!
Jullie zullen wel gelijk hebben! Laar hoeveel dagen was jij toen ziek?

Ik zei net ook tegen frambozeman dat ons parasietje heus wel stoffen van mij pakt...Zegt ie:, "ja, al jouw slechte vetten!" naja!alsof ik een lopende oliebol ben ofzo???

nee, het zal inderdaad wel goedkomen...Ze spartelt nog vrolijk in mijn buikje!
oja, mijn vriendin wil vanmiddag floradix langsbrengen..Schijnt ook goed te zijn..
quote:framboos81 schreef op 19 mei 2008 @ 09:36:

alsof ik een lopende oliebol ben ofzo??? Lieverd, het is ook vervelend om zwanger en ziek te zijn! Waar is Tommt? Bij je moeder? Misschien doet een dagje rust je ook goed!
*Grinnik...*

Ik heb 2 hele dagen overgegeven en daarna nog een paar dagen diarree gehad. Zolang de baby beweegt is het goed.

Het is heel erg beroerd en het komt totaal niet uit, maar voor de baby is het niet erg hoor. Sterkte en beterschap!
Framboosje , ik wens je van harte beterschap hoor, ziek zijn en zwanger zijn is denk ik echt shit.
quote:Witchke55 schreef op 19 mei 2008 @ 09:54:

Framboosje , ik wens je van harte beterschap hoor, ziek zijn en zwanger zijn is denk ik echt shit. Vooral shit als je buikloop hebt! (sorry Framboos, ik wilde je niet belachelijk maken!)
ik wordt van jullie iig wel weer vrolijk! das fijn!

laar, hmm dus ook zeker 4dagen of langer..Nou, dan moet ik dus maar even geduld hebben! En kleine L ook!!

Nu maar eens even weer in bad...Moet wat met mijn tijd!
Ah trouwens nog vergeten te melden, vandaag was het weegdag op mijn andere topic en ik weeg nu 109.9 = dus 3.6 kg afgevallen in een maand !!
quote:framboos81 schreef op 19 mei 2008 @ 09:20:

[...]

sorry compli je mannelijke instincten laten je in de steek!!Tsja, dat gebeurt wel vaker. Maar ik hoop wel dat je snel van die buikloop af bent. Wat een shitzooi.
Arme Framboos, nog steeds ziek... Maar op deze manier ben je tenminste wel lekker leeg vanbinnen voor de bevalling straks.

Pff, wat een ochtend! Ik ga even uitrusten nu Morris (gelukkig lekker vroeg alweer) slaapt.
quote:michasha schreef op 19 mei 2008 @ 10:27:

Arme Framboos, nog steeds ziek... Maar op deze manier ben je tenminste wel lekker leeg vanbinnen voor de bevalling straks.

Pff, wat een ochtend! Ik ga even uitrusten nu Morris (gelukkig lekker vroeg alweer) slaapt.

Ja mich daar zeg je mij wat! Inderdaad lekker leeg voor de bevalling. Daar had ik stiekum ook al even aan gedacht!...En Ik heb mij voorgenomen om de komende dagen lekker gezond en mager te blijven eten, zodat ik fris en fit de bevalling in ga.

Waar had je het zo druk mee dan mich?

Witch mooie kilo tussenstand! tip: als je 3dagen buikloop hebt val je ook 3,5 kilo af!

neeee, daar is niks aan hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven