Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
Jaa, ik snap het. Maar je moet er toch doorheen, denk ik. Net als de eerste kerst na het verbreken van een relatie, en zo. Was je schoonvader wel blij dat jullie er waren?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Jawel, heel blij. Maar hij had 't ook moeilijk natuurlijk.

Alle visite had 't moeilijk.

Ook niet iedereen is geweest, durven waarschijnlijk niet. En da's jammer, want die man heeft al die contacten juist zo nodig...
Ja dat ken ik, dat mensen dan maar wegblijven op moeilijke momenten... Tja zegt wat over die mensen zullen we maar zeggen.

Goed dat jullie er iig waren voor je schoonvader.

Heb jij het zelf ook een beetje vol kunnen houden?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ben om half 8 weggegaan, zat er vanaf half 11 vanochtend. Dus vond 't wel goed. Moe, zeer been.
Goed dat je geweest bent Pimpel. Was het wel een onderwerp of was zij die niet genoemd mocht worden? Heb ik zelf een keer meegemaakt dat het ineens een taboe was, spreken over de overledene uit een soort van bescherming van de weduwe.

Vond trouwens zelf de eerste kerst na het stuklopen van mijn lange relatie geweldig. Het hele eerste jaar ook eigenlijk.
Oh jawel hoor, er is regelmatig over haar gesproken. Gelukkig wel.
Goeiemorgen allemaal ! Leuk dat WDR weer in da house is gesignaleerd !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Dank Donkey!

Heftig, zo'n verjaardag Pimpel. Goed dat je er was, dat is zeker belangrijk en zal gewaardeerd worden.

Django overleefd DD? Ik durfde niet te kijken naar de honden en mandingo scenes. Verder goede Tarantino.

Ik heb zoveel wortelen gegeten dat de caroteen uit mn oren spuit. Nu kan ik zo goed zien dat ik jullie allemaal in de gaten kan houden. Dus pas maar op.
Wdr!

Django was briljant! Idd wat minder prettige scènes tussen, maar hee, t blijft een Quentin Tarantino steengoed script en flink bloederig
Goed hè Django! Heb 'm gelijk nog een keer gekeken.
quote:Qthee schreef op 18 februari 2013 @ 22:48:

Goed hè Django! Heb 'm gelijk nog een keer gekeken.Ja ik vind nu al dat ik m nog een keer moet zien... Tarantino films worden steeds beter naarmate je ze vaker ziet
Hee WDR! Ik vreesde onderhand dat je het VF voorgoed verlaten had

Whatsup?
Mogge.

Vanmiddag met m'n kids naar Shrek de Musical. Zin in!
Whatsup? Het dagelijkse leven is up!

Ik ben een heleboel liedjes aan het schrijven en ga dit weekend een demo opnemen. En ik kom hier controleren of jullie je een beetje gedragen.

Hoe zit het eigenlijk met ons kasteel? Wonen we daar nog of is het verlaten? Is de kelder nog bewoond? Doe je de groeten aan Shrek, pimpel? En ook aan Donkey want waar Shrek is, is Donkey...
Leuk WDR! Klinkt goed!

Het kasteel hebben we al lang verlaten. We wonen nou, tsja, ik weet eigenlijk niet waar we zitten. Bij een ruziend echtpaar, hij met megafoon. Al anderhalve maand. Dus echt gezellig is het niet moeten we gauw maar wat aan doen of niet?

En veel plezier Pimpel! Shrek is geweldig!
quote:wdr schreef op 19 februari 2013 @ 12:52:

Whatsup? Het dagelijkse leven is up!

Ik ben een heleboel liedjes aan het schrijven en ga dit weekend een demo opnemen.

Een demo!

'Wij kenden hem al toen-ie nog heul gewoon was'quote:En ik kom hier controleren of jullie je een beetje gedragen.Wat denk je zelf?
Een ruzieënd echtpaar? Met megafoon? Vertel vertel!

Klinkt alsof onze aandelenkoersen flink gedaald zijn. Waar gaan we het volgende topic naartoe met zn allen? Echte mannen in Cherso?

Ik zal maar niet uitspreken wat mijn controle over jouw gedrag zoal heeft opgeleverd Amand. Dat kunnen de teergevoelige vrouwen zieltjes hier helemaal niet aan...
Zie plaatje in OP wdr

Volgend topic gaan we zeker naar de zon! Of gaan we eerst nog stoer doen in de sneeuw?
Nee, nee, nee!

Zon graag!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Wat die vogel zegt. Zon! Warmte! Lang licht!
Naar Cherso dus!
quote:wdr schreef op 19 februari 2013 @ 17:33:

Naar Cherso dus!In een barbiehuis?

Ja hoor. Als het er maar warm is en er bier en mooie vrouwen zijn ben ik van de partij. Maakt de kleur mij niet uit.
Ja hoor. Als het er maar warm is en er bier en mooie vrouwen zijn ben ik van de partij. Maakt de kleur mij niet uit.

Ik heb Donkey gezien van heul dichtbij!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven