Genant probleem(pje)
donderdag 28 februari 2013 om 15:20
Even onder overig, omdat ik geen idee heb waar het bij hoort. Hier even in het kort mijn probleem(pje);
Ik zit op mijn werk en moet ontzettend nodig naar de wc, maar deze spoelt sinds kort niet meer goed door. Door mijn spastische darm weet ik ook nooit goed hoe het er uit komt, maar ik moet zo ook nog 1,5 uur reizen en ik heb al buikpijn van het ophouden.
Er wordt al geregeld dat het opgelost wordt hoor, maar tot die tijd.. Wat nu?
Ik zit op mijn werk en moet ontzettend nodig naar de wc, maar deze spoelt sinds kort niet meer goed door. Door mijn spastische darm weet ik ook nooit goed hoe het er uit komt, maar ik moet zo ook nog 1,5 uur reizen en ik heb al buikpijn van het ophouden.
Er wordt al geregeld dat het opgelost wordt hoor, maar tot die tijd.. Wat nu?
donderdag 28 februari 2013 om 15:49
donderdag 28 februari 2013 om 15:55
Als je toch je werkgever toch een mail gaat sturen.. misschien kun je hem verzoeken mee te zoeken naar een oplossing? Wellicht kan hij contact zoeken met de buren om te vragen of zijn werknemers tijdelijk van het toilet gebruik kunnen maken. of misschien kan hij voor morgen zo'n oranje dixie regelen (volgens mij zijn die wel op korte termijn te huren? )
edit: op de website van boels staat dat een biobox voor een week 33 euro kost (dit is op basis van 4 weken, dus misschien nog iets duurder voor 1 enkele week)
http://www.boels.nl/huren ... ten-urinoirs/bio-box-bouw
Misschien kun je je baas overtuigen dat dit even geregeld moet worden? (mocht de reparatie nog lang op zich laten wachten) En als de baas niet meewerkt zou ik peilen of mijn collega's bereid zijn om misschien samen te betalen. het is immers ieders ongemak. Als ik zo'n last had van mn darmen.. zou ik zo'n ding desnoods op eigen kosten laten neerzetten.
edit: op de website van boels staat dat een biobox voor een week 33 euro kost (dit is op basis van 4 weken, dus misschien nog iets duurder voor 1 enkele week)
http://www.boels.nl/huren ... ten-urinoirs/bio-box-bouw
Misschien kun je je baas overtuigen dat dit even geregeld moet worden? (mocht de reparatie nog lang op zich laten wachten) En als de baas niet meewerkt zou ik peilen of mijn collega's bereid zijn om misschien samen te betalen. het is immers ieders ongemak. Als ik zo'n last had van mn darmen.. zou ik zo'n ding desnoods op eigen kosten laten neerzetten.
donderdag 28 februari 2013 om 16:06
quote:dreamwishdo schreef op 28 februari 2013 @ 15:28:
Ik werk op een industrie terrein, dus helaas geen café oid in de buurt
We hebben ook maar 1 wc, en morgen een ontzettend drukke dag met veel afspraken dus mensen die in en uit lopen..
Man oh man wat wil ik graag dat die wc gemaakt is!
Hoe doen jullie dat dan morgen als een van die afspraken naar het toilet moet?
Ik zou nu even naar de buren gaan en vragen of je daar mag, zou ik echt niet raar vinden.
En die tip van die Dixie naar je baas mailen, je kunt echt geen dag zonder toilet! Ik snap niet hoe je collega's dat dan doen...
Ik werk op een industrie terrein, dus helaas geen café oid in de buurt
Man oh man wat wil ik graag dat die wc gemaakt is!
Hoe doen jullie dat dan morgen als een van die afspraken naar het toilet moet?
Ik zou nu even naar de buren gaan en vragen of je daar mag, zou ik echt niet raar vinden.
En die tip van die Dixie naar je baas mailen, je kunt echt geen dag zonder toilet! Ik snap niet hoe je collega's dat dan doen...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 28 februari 2013 om 16:11
donderdag 28 februari 2013 om 16:15
Ik ben de enige werknemer, dus overige collega's heb ik ook niet en mijn werkgevers zijn er maar 2 dagen, waarvan morgen 1 van de dagen is.
Het is waarschijnlijk een probleem in de straat en dus niet alleen onze wc (we zitten met een aantal bedrijfspanden naast elkaar)
Ik heb ze al wel gemaild en mijn probleem uitgelegd
Jullie komen in ieder geval al wel met goeie ideeën, maar ook de vuilniszak is geen succes want we hebben geen grote container waar het in kan of iets.
Het is waarschijnlijk een probleem in de straat en dus niet alleen onze wc (we zitten met een aantal bedrijfspanden naast elkaar)
Ik heb ze al wel gemaild en mijn probleem uitgelegd
Jullie komen in ieder geval al wel met goeie ideeën, maar ook de vuilniszak is geen succes want we hebben geen grote container waar het in kan of iets.
donderdag 28 februari 2013 om 16:38
Als je toch geen collegas hebt, ziet toch niemand dat jij in een emmer of vuilniszak poept? En geen container? Waar laten jullie dan je afval?
Op elke werklocatie hoort een toilet te zijn die werkt. Wanneer morgen wordt ie gemaakt? Als dat halverwege de dag is heb je en de afspraken er ook niks aan.
En dit was vandaag al de hele dag bekend dat ie niet werkte? Waarom heeft je baas voor vandaag niks geregeld?
Op elke werklocatie hoort een toilet te zijn die werkt. Wanneer morgen wordt ie gemaakt? Als dat halverwege de dag is heb je en de afspraken er ook niks aan.
En dit was vandaag al de hele dag bekend dat ie niet werkte? Waarom heeft je baas voor vandaag niks geregeld?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 28 februari 2013 om 17:02
donderdag 28 februari 2013 om 17:35