Vakantiewerk in Frankrijk
zondag 3 maart 2013 om 16:58
Hallo,
Ik ben een meisje van 19 (in de zomer 20) en ik ben op zoek naar vakantiewerk in Frankrijk voor deze zomer. Ik heb al op veel sites rondgekeken maar ik kan toch niet helemaal vinden wat ik zoek..
Weet iemand misschien een website (waar bijvoorbeeld advertenties van eigenaars van campings opstaan ipv via organisaties) ?
Of kent iemand Nederlanders die een camping/hotel/winkel oid in Frankrijk hebben en nog op zoek zijn naar personeel voor de zomer? (ik ben beschikbaar in juli en augustus)
Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Frans (deze talen studeer ik ook). Ik wil graag als receptionniste / verkoopster oid aan de slag, animatiewerk spreekt me niet aan.
Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag
Groetjes,
Gerbrich
Ik ben een meisje van 19 (in de zomer 20) en ik ben op zoek naar vakantiewerk in Frankrijk voor deze zomer. Ik heb al op veel sites rondgekeken maar ik kan toch niet helemaal vinden wat ik zoek..
Weet iemand misschien een website (waar bijvoorbeeld advertenties van eigenaars van campings opstaan ipv via organisaties) ?
Of kent iemand Nederlanders die een camping/hotel/winkel oid in Frankrijk hebben en nog op zoek zijn naar personeel voor de zomer? (ik ben beschikbaar in juli en augustus)
Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en Frans (deze talen studeer ik ook). Ik wil graag als receptionniste / verkoopster oid aan de slag, animatiewerk spreekt me niet aan.
Mocht iemand iets weten, dan hoor ik het graag
Groetjes,
Gerbrich
zondag 3 maart 2013 om 17:41
zondag 3 maart 2013 om 17:46
maandag 4 maart 2013 om 21:14
http://www.eurocamp.nl/hulp-en-contact/vacatures.html
Lang, lang geleden gedaan. Zwaar, maar leuk.
En daar heb ik pas Frans geleerd, veel beter dan mijn schoolfrans.
Lang, lang geleden gedaan. Zwaar, maar leuk.
En daar heb ik pas Frans geleerd, veel beter dan mijn schoolfrans.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 4 maart 2013 om 21:39
quote:patricia1987 schreef op maandag 04 maart 2013 21:36 Ik heb dit ook, toen ik laatst een week goed ziek was, had ik twee werkdagen wachttijd. Daarna 70 procent van het gemiddelde dat je over 52 weken gewerkt had. Ik werkte nog niet zo lang, zo veel, dus dat werd 18 euro voor mij. Echt balen. Het mag echter wel. "Ik heb dit ook, toen ik laatst een week goed ziek was, had ik twee werkdagen wachttijd. Daarna 70 procent van het gemiddelde dat je over 52 weken gewerkt had. Ik werkte nog niet zo lang, zo veel, dus dat werd 18 euro voor mij. Echt balen. Het mag echter wel."

dinsdag 5 maart 2013 om 07:52
www.nederlanders.fr
een veel gelezen site door NLers in Frankrijk, onder hen ook campingeigenaren, etc. Er staan ook regelmatig oproepjes.
een veel gelezen site door NLers in Frankrijk, onder hen ook campingeigenaren, etc. Er staan ook regelmatig oproepjes.