Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Klopt helemaal Moos. En om eerlijk te zijn de dagen dat ik me ouder voel dan dat ik in werkelijkheid ben, nemen soms toe.
Ik ga zakken. Trustuh lucky, Jo. Hopelijk krijgen we morgen weer zo'n lekkere dag.
Mylene_Valerie we zijn een week verder en nog steeds heb ik geen post gehad en je reageert niet op m'n mail. Ga je het deze week nog opsturen?

Iedereen nog genoten van het mooie weer vandaag? Vanaf morgen wordt het langzaamaan weer winter he, vinniknieleuk!

Maroon ik hoop dat ze het mis hebben!!

De week is voor mij pas op de helft. En ik kan nu al bijna geen stap meer verzetten..
He bah, ben je nog steeds niet fit AR?
quote:Miekie1 schreef op 06 maart 2013 @ 09:37:

Mylene_Valerie we zijn een week verder en nog steeds heb ik geen post gehad en je reageert niet op m'n mail. Ga je het deze week nog opsturen?Ja het is al op de bus.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moge luitjes,

Was bloedje heet gisteren he. Was even lekker met TZ naar de Kringloopwinkel geweest. Had gehoopt op leuke koopjes maar wat een bagger daar zeg, alsof de spullen gevonden waren op een vuilnisbelt. Bij een andere 2e handswinkel nog wel iets leuks gevonden, een glazen schaal voor in de magnetron. De mijne is niet meer goed schoon te krijgen, nou wel schoon maar bij de ribbeltjes in het glas blijf je een bruine kleur zien. Die nieuwe schaal was maar 1,70euro, vind ik wel een koopje. En nog 2 kleine glazen schaaltjes gescoord.

Daarna nog even snel gekeken bij Loods5, leuke dingen daar hoor maar wat verschrikkelijk duur. Ik zag daar van die hele grote vork, mes en lepel voor aan de muur te hangen. Was er helemaal verliefd op. 139 euro, dat zijn toch geen normale prijzen meer!!! Wie kan dat tegenwoordig nog betalen voor iets wat je niet nodig hebt?

Nou ja, was een heerlijke middag iig en zo verschrikkelijk gelachen, wat waren we melig.

Nou ik ga even denken wat ik vandaag ga koken, heb kipfilet gehad van haar dus ik ga iig iets lekkers ermee maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik denk dat je daar ondanks de crisis versteld van staat Mleen! Wij hebben hier in het dorp een winkel waar ze veel Riverdale en Riviera Maison verkopen, en het is er altijd druk, word veel verkocht. Ik doe er meestal erg leuke ideeen op, en ga dan naar de Action en maak het na, haha, en af en toe verwen ik mezelf en mag ik wel iets moois kopen.

Kringloop is hier ook een zooitje, ben er dan altijd snel klaar mee. Af en toe doe ik met mn ouders een kringloopdag Dan gaan we lekker meerdere winkels af, laatst 4 prachtige jurken gescoord, voor gemiddeld 5 euro per stuk, daar word ik blij van!
quote:maroon5 schreef op 07 maart 2013 @ 11:18:

Kringloop is hier ook een zooitje, ben er dan altijd snel klaar mee. Af en toe doe ik met mn ouders een kringloopdag Dan gaan we lekker meerdere winkels af, laatst 4 prachtige jurken gescoord, voor gemiddeld 5 euro per stuk, daar word ik blij van!

Het verschilt zo erg per kringloop, mijn vriendin gaat vaak langs verschillende maar in dure steden als het Gooi of Amstelveen komt ze echt met de leukste dingen terug. Ze heeft laatst daar een stapel kookboeken voor mij gekocht, van leuke Topchefs zoals Jamie, Ramon, enz. Echt zo leuk. Hier in mijn vieze dorp waren alleen kookboeken van minimaal 30 jaar oud.

Nou ja, pech.

Leuk die jurkjes, kan je ze met dit weer al aan of moeten we eerst even afwachten tot de vorst weg is?
allemaal
Goedemorgen!

MV ik was aan het kijken op Facebook en waarschijnlijk heb ik jou een vriendenverzoek gestuurd onder mijn echt naam.
Zwaai zwaai

Wat een rust hier de laatste dagen. Stilte voor de (winter) storm?

En dank je vleer, jij ook een fijn weekend en dank voor het leuke plaatje weer.
Ha die Moos!

Alles goed?
Ja Jo, heb zin in morgen. Nu eerst een berberana.
En ff paffen want zat me zo te verbazen dat ik dat al een hele tijd niet gedaan heb.
Ja, dat moet niet vergeten hoor.

Ik heb 2 dozen Berberana ingeslagen dus ik kan voorlopig weer even vooruit.
Ik niet, stom.
MoJo!
Anske
Haai Ansje
Ik ken die berberana helemaal niet. Is het lekker?
Was het bij jullie ook van dat lekkere weer vandaag? Onvoorstelbaar toch dat we weer de winter in gaan!!!!
quote:zegmaarAns schreef op 09 maart 2013 @ 00:16:

Ik ken die berberana helemaal niet. Is het lekker?

Lekker? TE.

Bij de AH in de aanbieding nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven