Gezondheid alle pijlers

Hevige buikpijn

15-03-2013 11:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de ochtend een licht ontbijt genomen. Yoghurt met 1.5 eetlepel muesli. Begon gister voor de lunch met: goh ben heel licht misselijk. Toch maar een volkorenpistoletje met smeerkaas gegeten. En later op de middag, voor het hardlopen een appel. Tijdens het hardlopen begonnen de steken, best pijnlijk maar ben toch doorgelopen. Toen het diner klaar was heb ik een flinke portie genomen die heel zwaar viel. Sinds een uur of 20:00 gisteravond last van krampen die in de loop van de avond en nacht steeds heftiger werden. De pijn trok door naar mijn rug en vond geen manier om goed te liggen. Werd ongeveer elk uur wakker van de pijn.

Ik vraag me af waar de pijn vandaan komt. Ik heb gister weinig gegeten en de dag daarvoor weer best veel. Zou het daardoor komen? Iemand die dit herkent? De pijn zit net boven mijn navel.
Blindedarm ontsteking?
Gewoon griep? Ik ben 2 dagen thuis geweest door misselijkheid wat bij vlagen komt en me snachts wakker maakte.
Ik ben niet misselijk, heb veel pijn.
Ik zou als de wiedeweerga de dokter maar eens bellen.

Wij zijn geen dokters en mocht het je blinde darm zijn

moet er ONMIDDELIJK actie ondernomen worden.

Ik denk overigens niet dat het dat is, maar als ik jou was

zou ik geen risico nemen...
Net de huisarts gebeld, ik trok het echt niet meer. Moet zometeen langs komen.
Vervelend Eef, sterkte! Goed dat je even naar de ha gaat, die kan het een stuk beter beoordelen
Dokter bellen?
sterkte, houd je ons op de hoogte? Dan kunnen wij ook hier iets uit leren.
it's a big club and you ain't in it
Hou jullie op de hoogte.

Het kan bijna geen blindedarmonsteking zijn. Daarvoor zit de pijn te hoog, voor mijn gevoel. Maar voel wel dat er iets niet goed zit.
Ben 2 weken terug ook naar dokter geweest voor hevige buikpijn met uitstraling naar rug. Zit ook rond navelstreek en rechterzijkant. Bloedonderzoek gehad. Leverfunctie was niet helemaal goed en bleek waarschijnlijk galstenen te zijn.
Blindedarmontsteking begint meestal met pijn rond je navel en zakt daarna pas af naar beneden, dus ik zou toch maar even alert zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Blindedarm ontsteking kan ook hoger zitten, het is een raar ding. Sterkte en beterschap!
En to hoe is het nu neem aan dat je inmiddels bij de dokter bent geweest. Sterkte en beterschap iig en hoop dat alles ok is.
Geen blindedarmontsteking was de conclusie. Verder urine afgegeven en morgen een bloedonderzoek. Ondertussen is de pijn verminderd, gelukkig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven