Mirena eruit, kindje erin... maar de menstruatie blijft uit
maandag 18 maart 2013 om 15:21
Hallo Viva-dames
ik heb 4 jaar lang een Mirena gehad, na twee eerdere mislukte relaties eindelijk weer in "rustig" vaarwater terecht gekomen en samen met mijn lover opweg naar de wondere wereld van de baby's (oh oh vorig jaar september is de Mirena verwijderd.. volgens de Gyn zou ik met max een maand of 2 weer een normale cyclus moeten hebben. Direct na het verwijderen ben ik ongesteld geweest, daarna 1 x niet en toen (op de juiste datum) weer 1 x wel. maar daarna niet meer... ik heb uiteraard een test gedaan maar die was negatief.. nu dus alweer meer dan 40 dagen "overtijd"
Mij Gyn zegt dat ik geduld moet hebben, heeft een van jullie hier misschien ervaring mee?
ik heb 4 jaar lang een Mirena gehad, na twee eerdere mislukte relaties eindelijk weer in "rustig" vaarwater terecht gekomen en samen met mijn lover opweg naar de wondere wereld van de baby's (oh oh vorig jaar september is de Mirena verwijderd.. volgens de Gyn zou ik met max een maand of 2 weer een normale cyclus moeten hebben. Direct na het verwijderen ben ik ongesteld geweest, daarna 1 x niet en toen (op de juiste datum) weer 1 x wel. maar daarna niet meer... ik heb uiteraard een test gedaan maar die was negatief.. nu dus alweer meer dan 40 dagen "overtijd"
Mij Gyn zegt dat ik geduld moet hebben, heeft een van jullie hier misschien ervaring mee?
maandag 18 maart 2013 om 17:17
Het is volkomen normaal als je cyclus na een jaar (!!) pas weer helemaal normaal is, na het stoppen met anticonceptie.. - Mijn moeder is gynaecoloog, en dit is wat ik en alle andere vrouwen te horen kregen/krijgen als ze er naar vroegen. Geduld is hier idd een schone zaak. Het is een beetje apart dat jouw gyn aanvankelijk beweert dat je na 2 cycli weer regelmatig zou zijn? Ik snap dat je je cyclus het liefst zo snel mogelijk normaal op gang wilt hebben. Ik weet niet of je het wat vind, maar je zou Etos Zwanger Worden kunnen slikken. Helpt bij het reguleren van de cyclus en er zitten al de extra vitaminen in die je nodig hebt als je zwanger wilt worden/net zwanger bent. Bij mij heeft prima geholpen de cyclus regelmatig te krijgen. Hoe was je cyclus '' van nature'', dus voor je aan de anticonceptie ging? Ik weet niet of je dat nog weet natuurlijk, maar miss had je van jezelf al een lange cyclus.
maandag 18 maart 2013 om 18:57
voor ik de mirena kreeg heb ik de pil geslikt.. toen ik daarmee begon was mijn cylus redelijk constant. Van de pil uit direct overgestapt op de mirena, en toen dus 4 jaar lang geen menstruatie gehad, tot het laatste half jaar een "spotting" dag op de dag van de "cyclus"
laat gedult nu niet mijn sterkste kant zijn haha
ik zal die Etos tabletten eens gaan halen wie weet krijg ik dan weer Ritme
laat gedult nu niet mijn sterkste kant zijn haha
ik zal die Etos tabletten eens gaan halen wie weet krijg ik dan weer Ritme