***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ik ga met vriendinnen naar de ardennen.

Met buitenman gaat gelukkig alles wel weer redelijk ok. Hij kan alles weer in een rustig tempo. hij gaat 2x per week naar de fysio en stapt zelf nog een x op de racefiets op weer een beetje kracht op te bouwen in zijn knie
veel plezier BM, gezellig een weekendje eruit, ik hoop dat het weer ook een beetje meezit.
Goedemorgen! hier framboos (nog) zonder baby

Wat lief dat jullie mij feliciteren...Moest even slikken, want eigenlijk wordt er hier thuis helemaal niet aan gedacht...Attans alleen door mij Gister in bed had ik het er wel nog even over, maar manlief ging er verder niet op in.

Bah, soms zou ik wel willen dat frambozeman ietsjepietsje attenter was....Ik was dat vroeger wel heel erg maar als je na het zoveelste kaartje en kadootje nooit eens respons krijgt is de lol er snel af. Maar goed, genoeg geklaag, ik heb een vrije tommy dag, dus ik ga het lekker in mijn eentje vieren!! (met bevallen?? )

Xaloy/swissie jullie meetjes klinken als vakantie! Pfff in Zwitserland, met mooi weer *zwijmel* Hebben jullie foto's gemaakt? Of waren dat die foto's waar swissie het over had? plaatsen!!

Buitenmeis, veel plezier in de ardennen!! Deed je dit al niet eens eerder? Stoer dat koen mee gaat! Wat zal die verwend worden!

Muisje hoest met de misselijkheid?? Was het zowiezo al iets beter dan voor de asperines?
oja Swiss die sprong van finn is niet leuk! of heeft ie misschien iets onder de leden? Hij moest eerder deze week ook al spugen? pfff moet er echt niet aan denken om ook nog eens te moeten werken na zo'n nacht! Ik wist niet dat kinders ook snachts van een sprongetje last konden hebben?

Trouwens moest hem weer wekken om 8:30! heerlijk! oude tijden herleven dankzij de handdoeken voor het raam! hihi
heerlijk Framboos, lekker een beetje uitslapen en dan een rustig dagje. Dan moet je in je eentje maar een beetje vieren!

Er staan een paar foto's op msn. Het is hier wel lekker weer qua temp, maar het zonnetje schijnt sporadisch hoor.

Gelukkig kan ik vandaag thuiswerken. Er staat nu iemand van de garage bij mijn auto een nieuwe batterij te installeren, dan kan ik vanmiddag nog ff weg.

Finn groeit momenteel waar ik bijsta, dus ik denk dat hij gewoon echt meer eten nodig heeft. Ben wel blij dat hij nog zo gek is op melk. Even melk warmmaken en hij kan het in zijn bed opdrinken. Dan is het opstaan iets minder erg.
Gefeliciteerd Framboosje! Tsja...mannen...!!! De mijne heeft zich er wel eens schuldig aan gemaakt, maar moet eerlijk zeggen dat ik de laatste jaren overladen ben met dure cadeaus op die dag Eigenlijk vind ik dat nu alleen nog jullie trouwdag geldt. Vind je dat ook niet een beetje?

Puk groeit ook ineens zo hard! Toen ik hem gisteren uit bed haalde vroeg ik me af of hij niet enorm was gegroeid. Toen vriend beneden kwam was het eerste wat hij zei "huh?? Is Puk vannacht gegroeid ofzo?". Zat dus blijkbaar niet alleen in mijn hoofd.

Heb vanavond 2 feestjes en alle vijf (!!) de oppassen die ik ken kunnen niet. Mopperdemopper.

Zo, dan ga ik nu even verder met mijn literatuurstudietje over erfrecht. Benijd me vooral niet.
hmpfffff mijn man vond zelfs onze eerste trouwdag geen cadeautje waard........en volgende maand is ie in Engeland voor een opleiding op die dag, dus ik verwacht maar wederom niets (puur uit zelfbescherming)

ruben heeft gisteren chili con carne gegeten....jullie begrijpen denk ik wel wat het resultaat is:(..........stinkiewinkie!!!!!!
Lievelust van een goed nieuws!! Ben echt enorm blij voor jullie. Heb gisteren vee aan je gedacht, uit mijn werk wilde ik direct kijken naar nieuws; lag het internet er af! vandaar mijn late reactie!

Buitenmeisje; je leest het vast niet meer maar ik hoop dat je een fijn weekend hebt!

Icke Ik heb Luna vorige week ook chili gegeven en idd zeg wat een lucht kunne die kleine billetjes soms produceren!

Layla hoe is het nu met je voet?

Witchke;succes weer! Ik ga eens per maand naar de dietiste! Moet zeggen dat ik nu weer veel gemotiveerde ben om door te gaan nadat ik heb gezien dat er 5,5 kilo af is! De volgende keer hoop ik dat er weer 5 kilo af zal zijn!

Xaloy en Swissie leuke foto's van jullie jongens op msn! Xaloy; hebben jullie het huis hier nu verhuurd aan studenten? Gaat dat goed?
Even gal spuwen.....

Mijn beste vriendinnetje (en ceremniemeester plus mijn getuige op ons huwelijk) gaat trouwen einde van dit jaar. Ik had haar zus van de week een mailtje gestuurd via Hyves of zij gegevens heeft van de ceremoniemeesters omdat ik graag een vrijgezellenfeestje wil organiseren. Kom ik er net achter dat de zus van mijn beste vriendinnetje samen met een ander gezamenlijk vriendinnetje druk bezig is met het regelen van het vrijgezellenfeestje. Baal!!!!!!! Ons gezamelijk vriendinnetje heeft er niets over gezegd toen ik haar tot twee keer toe via sms vroeg het er eens over te hebben en de zus van de bruid heeft mij notabene twee maanden gelden om het emailadres van gezamenlijk vriendinnetje gevraagd. Ik vermoedde toen wel iets, maar aangezien ik verder geen respons kreeg van gezamenlijk vriendinnetje heb ik er verder niet over nagedacht.

Het zullen de hormonen wel zijn, maar ik voel me echt "belazerd" en gepasseerd en en en en .........Snik.........

Dit soort dingen gaat ALTIJD buiten mij om, het is niet eerlijk!!!!!
Puk doet het toch goed op feestjes, Laar? Gewoon meenemen:)

Nee, gekheid. Kan J. niet oppassen?

Hoezo ben je aan het studeren eigenlijk? Voor een zaak of voor "jezelf" ?
Icke, wat klote zeg, van die zus en gezamelijke vriendin, ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Chili con carne wil ik van de week ook nog gaan maken, maar huiver een beetje om het Zahra te geven, want ik gebruik meestal zo'n pakje kruidenmix. Zou ze dat mogen hebben?

Leen, fijn dat je zo gemotiveerd bent om af te vallen, ooooooit zal ik het ook weer gaan proberen, maar dat zal nog wel even duren.

Met mijn voet gaat het een stuk beter, ik kan weer redelijk normaal lopen dankzij de tape.

Lara, balen dat je geen oppas kan vinden, hopelijk kan je vriend oppassen.
Met Zahra gaat het slapen weer een stuk beter sinds ik haar weer toestop met een dekentje. Vanmorgen moest ik haar om half 8 (!) wakker maken. Het is een echt slaapkoppie hihihi, ze ligt dan nog half slaperig op de commode en kan haar oogjes amper openkrijgen. Als ik zeg dat ze een slaapkopje is begint ze te giechelen, zoooo schattig.
laartje ga je nu niet naar het feestje?? heeft laarman geen vriend die ff gezellig bij jullie thuis een filmpje wil gaan kijken?

Je hebt gelijk over de trouwdag! Vanaf nu gaan we die dag aanhouden! Heb het meteen aan frambozeman verteld!

Ickjuh toch! wat GEMEEN dat ze jou er buiten hebben gehouden!! en ook een beetje raar....Waarom heeft die zus jou er buiten gehouden??in godsnaam!Was jullie verstandhouding al een beetje zozo? Denk ook niet dat je beste vriendin gelukkig zou zijn als ze dit hoorde...Ik zou iig pis link zijn als ik hoorde dat mijn beste vriendinnetje buiten gesloten was tijdens de voorbereidingen van mijn huwelijk!

Witch hoeveel kg???

Layla fijn dat je voetje het zo goed doet! Ik zou de chili voor je meisje niet te pittig maken! Kan je niet ff een schep er uithalen voordat je die kruiden er door gooit??

Ik gooi voor de smaak in tommy's hapjes trouwens overal italiaanse kruiden door! Das niet zo scherp, en toch smaakvol...

Misschien kan je dat bij haar er door doen?

Pffff we waren net even bij de VK. (alles was goed) Toen we van huis gingen liep mijn vriends collega/medew.(hoe zeg je dat eigenlijk) samen met vriends moeder achter ons de deur uit. Ik zag dat vriends moeder de deur niet helemaal dichttrok

(stom!)

Dus ik zeg tegen vriend trekt je moeder die deur wel dicht? en doet C hem dan nog ff op slot? Dus vriend roept naar C doe je zo de deur op slot?? (hij had net daarvoor onze sleutel gekregen omdat hij op ons dak zou gaan werken)

Komen we thuis, staat de deur wagenwijd open!! (wij wonen in een stad!) een uur lang!

Wij hebben dus 5inbraken achter de rug, dus de tranen stonden mij nader dan het lachen toen wij weer de woonkamer moesten checken op waardevolle spullen!

Hoe slordig kan je zijn als je wat gevraagd wordt?? Die jongen vergeet wel vaker iets! lekker nonsjie als je in je proeftijd zit!

Zow sorry hoor, maar moest het even kwijt!

Zow, ga even achter een roze ledikant hoesje aan!
Ach, arme Framboos. Wat een sjoegge zeg van C! weet ie wel wat ie een zwangere vrouw aandoet?! Maar 5 inbraken meegemaakt?! Voel je je nog wel veilig in je eigen huis dan? Het is mij nogsteeds bespaard gebleven * klopt af* maar ben er echt huiverig voor.

De zus van mijn beste vriendinnetje ken ik alleen van feestjes zeg maar, we hebben verder geen contact. Maar ons gezamenlijke vriendinnetje dus ook niet, vandaar dat zus via mij probeerde contact te maken.

Ik heb er net even een potje om gehuild (vast de zs hormonen) en ons gezamenlijke vriendinnetje een mail gesturd waarin in aangeef dat ik teleurgesteld ben en van haar wel had verwacht dat ze zou aanvoelen dat ik op dit huwelijk iets terug wilde doen voor de bruid (die op mijn huwelijk ceremoniemeester en getuige was!) Dus.........

Vrouwen he?
anoniem_49926 wijzigde dit bericht op 23-05-2008 15:00
Reden: paranoia gedachte weggehaald, je weet nooit wie er meeleest:)
% gewijzigd
OOh Icke... wat een rotstreek..... Zouden ze er nu echt niet over nadenken wat ze jou hiermee aandoen. Ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat je dan toch nog lol hebt aan de voorbereidingen!

Framboos. Ik had die C lekker een emmer koud water over zijn hoofd gegooid. jeetje zeg!!!!

Wij zijn vandaag even naar de stad geweest om kleren te kopen voor mijn man, maar dat is en blijft een drama. hij haat winkelen!!! Ik denk dat ik voortaan maar gewoon een berg koop zodat hij thuis kan passen en dan breng ik de rest wel terug. het is echt een hopeloze boel anders....
Icke : wat naar van die vriendin

Leen : 5.5 kg in een maand is veel , hoeveel denk je nog af te vallen?

framboos : ik ben bijgekomen en het is mijn eigen schuld, morgen er weer tegenaan ! Ben maar 500 gr bij , maar toch baal ik van mezelf !! Ga wschlk maandag weer naar weightwatchers om me wat op te peppen. (als ik niet nog meer bij ben tenmisnte)

Succes met het studeren Lara

Mijn gesprek vandaag was zus en zo, weet volgende week vrijdag meer . Wil toch liever de baan van gister.
Even snel hoor. Ben nu pas thuis en enorm druk geweest.

Icke: wat enorm stom dat je zo wordt buitengesloten!!! Waarom zou dat zijn? (Voelde je daar mijn hand even over je bolletje aaien? Hielp het?)

Framboosje: ben je erg uitgevallen, of viel het mee?

Nog steeds geen oppas. Was een feestje van de vriendin van een vriend van mijn vriend (snappen jullie het nog?). Die vriendin is ook een vriendin van mij geworden. Nu moet er dus iemand thuis blijven. Rara wie is dat??? Precies. En nu baal ik dus, want ik had zin in een lekker biertje vanavond. Zo.
Lara, wordt het een druk feest? Hebben ze misschien nog een paar kamers over waar het donker en rustig is zodat je Puk mee kunt nemen? Het is geen ideale oplossing, maar het is te proberen.

Pff, ik ga volgens mij spierpijn krijgen van de wii fit. Best leuk, maar ik ben veeeeeeeeel te zwaar (wist ik al) en heb helemaal geen balans (wist ik ook al), dus ik ben nog slechter dan een beginner. Nou ja, proberen elke dag wat oefeningen te doen en eindelijk eens wat beter eten enzo.

Ga Finn weer even uit bed halen.
Nee, het is een verjaardagsborrel en in een cafe. Geen optie dus, maar bedankt voor het meedenken!

Wat heb je gedaan? Yoga? Hoeveel zou je willen afvallen?

Net even een powernapje gedaan van een half uur. Doet wonderen!
Lara wat balen zeg!! Is de discussie gesloten over wie er thuis blijft?

Witchke; ik wil nog zeker 20 kilo kwijt dus moet nog wel even.......

En de moed niet opgeven hoor, je bent toch goed bezig? Hoe vaak weeg jij je? Ik heb de weegschaal het huis uit gedaan en weeg me dus alleen bij de dietiste.
Vervelend dat er geen oppas is Laar, en oneerlijk dat je vriend nu wel kan en jij niet. Niet leuk! Eén troost, ik ben ook alleen thuis vanavond, en ik kan niet eens drinken als ik het zou willen (en ik wil het).

Wat stom van die zus Icke. Ze weet waarschijnlijk wel dat jullie goede vriendinnen zijn toch? Denk je dat ze je expres buitengesloten heeft? Het scheelt wel een hoop gedoe als je geen vrijgezellenfeest hoeft te regelen, ik zou er persoonlijk geen zin in heb, maar ik zou wel gevraagd willen worden!

Framboos, wat een verhaal! Wat onverantwoord zeg van die jongen. Ben je alweer tot jezelf gekomen.

Voor alle afvallers: goed bezig meiden en ga zo door!!!

Morris zei weer allerlei nieuwe woorden, onder andere petje en kip. Kip zei hij zelf toen hij een kip zag (tot vandaag was het poess), petje zei hij na. Dat woorden goed nazeggen is echt nieuw, ik vind het lief.

Ik ben blij met het lekkere weer! Alleen moet je leuke dingen gaan doen als het lekker weer is, dus ik ben altijd zowel 's ochtends en 's middags buiten met de jongens. Met als gevolg dat ik al wekenlang constant harde buiken heb overdag. Meestal doe ik een half uurtje yoga als de jongens slapen en dan gaat het wel weer. Geestige tip die je altijd leest, rustig aan doen en niet sjouwen als je zwanger bent...
Ja, daar denk ik ook steeds aan, dat jij thuis bent Ik zou nog naar de borrel van mijn baas kunnen gaan, maar daar ben ik dan heel laat omdat vriend laat is. Schiet ook niet op. Daarnaast vind ik het irritant om naar huis te moeten als ik net lekker op dreef ben.

Goed dat je aan yoga doet Mich! Hoe weet je die oefeningen dan? En zwem je nog?

Tsja, rustig aan doen en niet tillen met twee kleine jochies. Vraag me af hoe ze dat voor zich zien...

Leen: goed dat je de weegschaal de deur uit hebt gedaan. Zou ik ook moeten doen eigenlijk. Snap er niks van, ik val maar niet af, maar heb wel weer maat 38/40. Toch voel ik me dik.
De weegschaal heb ik de deur uit gedaan toen ik erachter kwam dat hij niet overeenkwam met die van de dietiste........daar woog ik meer! Enne maat 38/40 ben ik erg jaloers op! Heb nu 44/46 .......
Lara, stelregel bij het afvallen; weegschaal de deur uit en gewoon afgaan op hoe je kleding zit. En dat is momenteel fijner dan voorheen, toch? Maken die kilo's toch echt niets meer uit?

Mich, ben vooral teleurgesteld in wederzijds vriendinnetje van bruid en mijzelf. Die zus, nouja, die had het kunnen weten, maar goed, beetje mutserig.

Wat goed dat je yoga doet zeg! En nog beter dat het je er doorheen helpt. Ik vindt het momenteel reuzezwaar met Ruben (die ik inmiddels ook weer verdenk van een opkomende sprong) en heb driedubbeldwars respect voor jou met M en L!!!!

Ben weeeeeer alleen thuis vandaag. Ik eet gewoon super slecht omdat ik geen puf heb om voor mezelf te koken. Schiet niet echt op dit.
Framboosje, nog gefeliciteerd! Ehh, wij vieren eigenlijk allebei, zowel de dag dat we wat kregen (27 mei) als onze trouwdag (4 november). A. is ooit een keer de eerste dag vergeten en ik heb hem er toen op gewezen dat dit voor mij heel belangrijk is en dat ik graag iets wil doen op de 27e mei. (dit is trouwens de positieve draai aan het verhaal. De werkelijkheid is dat ik compleet hysterisch heb staan huilen en schreeuwen. )

Ick, ik vind eigenlijk dat je alle recht hebt om boos te zijn op die zus! Heb je al een reactie op je mail gehad?

Lara, wat ontzettend irritant dat je geen biertje kan drinken als je je er op ingesteld hebt! Ik kan daar dus echt heel sjacherijnig van worden! Een tijdje geleden had ik me ingesteld op een avondje dansen met vriendinnen en heel veel alcohol. Je raadt het al: het ging niet door! Ik heb heel de avond mopperend op de bank zitten mokken.

Vanochtend en vanmiddag was mijn dag dikke prima. Ik moest naar Dr. B. vanochtend en mijn lever is goed, er zit geen eiwit in mijn urine en het kindje was lekker aan het bewegen. Daarna zijn we drie huizen gaan bekijken en ik heb een heel leuk huis gezien! Zo leuk, dat ik hoop dat A. na het weekend de beslissing heeft genomen om een bod uit te gaan brengen! (hij wil nog nadenken. Ik denk niet na. Ik denk eigenlijk nooit na.) Het is een jaren 20 herenhuis op een hoek en het is geweldig! Leuke tuin, mooie kamers, lelijke keuken, kortom: super!

Iets minder dikke prima was mijn namiddag. Of beter gezegd: het was k*t met peren. Vanochtend kreeg ik ineens het gevoel dat het helemaal niet zo lekker ging met Katje Kika, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen. Ik ben dus net met haar naar de dierenarts geweest en wat heeft ze? Nierfalen. Poesje Pim had ook nierfalen, maar dat was toch anders. (niertjes voelden anders aan ofzo. Ben geen arts, aangezien ik een pretpakket had) Kika is nog helemaal niet oud (bijna acht) en de kans dat een kat nierfalen heeft op zo'n jonge leeftijd is 1:10.000. Zowel Pim als Kika zijn die ene. Kiekje is nu opgenomen, maar wel op mijn verzoek. Haar waardes zijn niet zo alarmerend hoog als bij Pimmetje, maar ik wilde toch dat ze gespoeld werd en ze moet nu dus drie dagen aan het infuus. Maandag mag ze weer naar huis en krijgt ze speciaal dieet voer, maar ik weet niet wat. (mijn dierenarts slist nogal en het is een uitdaging om hem goed te kunnen verstaan) We weten niet hoe lang De Kiek nog heeft; het kan twee maanden zijn, maar ze kan misschien ook nog wel een jaar of twee mee. Oud wordt ze in ieder geval niet.

Begin nu toch weer serieus te denken aan mijn eerdere plan om een stichting op te richten voor donornieren voor katten. Moet kunnen, toch? (A. vindt dit een idee wat niet te realiseren is.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven