Mode & Beauty alle pijlers

Schrale huid

21-03-2013 03:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Wie heeft voor mij een tip voor het volgende.

Elke keer als ik met mijn vriend knuffel heb ik na afloop een hele rode schrale kin. Mijn vriend is gewoon gladgeschoren, maar aan het einde van de dag heeft ie toch wat kleine stoppeltjes. Ik kan moeilijk iedere keer als het uitloopt op knuffelen vragen of ie zich van te voren nog even wilt scheren

Maar van wat ik nu weer in de spiegel zie word ik ook niet vrolijk.

Helemaal omdat mijn kin al een probleem zone is wat betreft pukkeltjes, koortslip. Alles geneest dan extra langzaam.

Ik weet dat het een flut probleem is, maar ik vind het echt vervelend, en het doet nog zeer ook.

Wie heeft er een gouden tip om mijn huid wat sneller te laten herstellen?Ik gebruik nu arganolie.

En wie weet wat ik kan doen om de pukkeltjes tussen mijn mond en kin te verminderen??

Groetjes B
Ik heb geen motto.
Geen tips helaas, bij mij was het gewoon een kwestie van gewenning.. Meer zoenen dus!
Geen tips, ik lees mee
Nutrix van Lancome is een goede creme.
Cum non tum age
Weet je zeker dat het van zijn stoppels is? Ik kreeg het van man's aftershave, die hij nu dus niet meer gebruikt.
quote:Stoeltie schreef op 21 maart 2013 @ 07:12:

Geen tips helaas, bij mij was het gewoon een kwestie van gewenning.. Meer zoenen dus!Gewenning is het niet. Genoeg tijd gehad om te wennen.
Ik heb geen motto.
quote:noa schreef op 21 maart 2013 @ 07:51:

Nutrix van Lancome is een goede creme.Weet je wat die creme kost?? En waar het te koop is? Alvast bedankt
Ik heb geen motto.
quote:Yvonne77 schreef op 21 maart 2013 @ 08:06:

Weet je zeker dat het van zijn stoppels is? Ik kreeg het van man's aftershave, die hij nu dus niet meer gebruikt.Nee, als kind kreeg ik het al van mijn vader. mijn moeder heeft precies hetzelfde
Ik heb geen motto.
quote:Begentle schreef op 21 maart 2013 @ 15:43:

[...]

Weet je wat die creme kost?? En waar het te koop is? Alvast bedanktIk dacht iets van 30 euro. Te koop bij de parfumerie.
Cum non tum age
quote:noa schreef op 21 maart 2013 @ 16:22:

[...]

Ik dacht iets van 30 euro. Te koop bij de parfumerie.Ga eens kijken. Thnx.
Ik heb geen motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven