VRLK
vrijdag 23 mei 2008 om 14:09
vrijdag 23 mei 2008 om 20:28
vrijdag 23 mei 2008 om 20:35
Administratie, ja, zou hier ook goed idee zijn, maar ik word al kriegel als ik alleen al naar de stapel (wiebelend naast mijn bed) kijk... Misschien maandag daar maar eens voor inruimen, o nee, dan moet ik juist nog een ochtend werken en 's middags badkamer uitzoeken en eigenlijk ook nog langs receptie van mijn oude werk.... Dinsdag dan maar, of toch door de kraamhulp laten doen . Zag op nieuws dat er grote tekorten worden verwacht in kraamzorg de komende maanden. Zwanger vriendinnetje twee straten verderop heeft al brief gekregen dat het inderdaad maximaal 3 uur per dag gaat zijn... Ik heb gelukkig een ander bureau uitgezocht, dus hoop nog wel dat ik meer uren ga krijgen....
vrijdag 23 mei 2008 om 20:45
Hoera, Japie is thuis! Wat een fijn nieuws Nathje! Wij gaan snel wat afspreken met elkaar want daar heb ik heel veel zin in. Jee, wat fijn dat je weer met het gezin thuis bent!
Athena, heb je al nieuws? 16 dagen overtijd is ook wel errug lang! Ik ben samen met Nath maar bij je op de tribune gekropen
Heb je nog een beetje gewerkt vanmiddag?
Meave, ook jij hebt het niet makkelijk zo he? Ik heb net je verhaal op Mutsen gelezen en eigenlijk wil ik je gewoon een hart onder de riem steken.
Ik heb lekker gesport, boodschapjes gedaan, uurtje gewerkt (zucht, teleconference met UK notabene) en wel heerlijk gezellig gelunched met vriendin.
Ik zag leuke foto's van kroost en inderdaad een hele mooie van Peb! Wat zie je er daar goed uit!
Ik doe niet aan administratie. Ik heb twee grote witte dozen van IKEA en daar gaat alles in. Als ik wat nodig heb, dan zoek ik het daarin op
Haai Pammie, ik zou nog wat schrijven op topic..
Athena, heb je al nieuws? 16 dagen overtijd is ook wel errug lang! Ik ben samen met Nath maar bij je op de tribune gekropen
Meave, ook jij hebt het niet makkelijk zo he? Ik heb net je verhaal op Mutsen gelezen en eigenlijk wil ik je gewoon een hart onder de riem steken.
Ik heb lekker gesport, boodschapjes gedaan, uurtje gewerkt (zucht, teleconference met UK notabene) en wel heerlijk gezellig gelunched met vriendin.
Ik zag leuke foto's van kroost en inderdaad een hele mooie van Peb! Wat zie je er daar goed uit!
Ik doe niet aan administratie. Ik heb twee grote witte dozen van IKEA en daar gaat alles in. Als ik wat nodig heb, dan zoek ik het daarin op
Haai Pammie, ik zou nog wat schrijven op topic..
vrijdag 23 mei 2008 om 20:55
Klopt van die kraamzorg. Ik ben benieuwd hoe dat bij mij gaat. Ik heb nog niets gehoord over minder uren. Nou ja, anders lost het zich ook wel op, bij Schorrie had ik ook maar 3 uurtjes en dat vond ik meer dan genoeg (maar dat was dan niet direct vanaf dag 1 natuurlijk).
Kreeg wel mijn kraampakket vandaag. Schorrie was helemaal enthousiast, allemaal cadeautjes voor de baby. Hij keek wel een beetje raar naar al die pakken verband. En bij het flesje alcohol zei hij: Dat lus ik .
Best confronterend, zo'n kraampakket...
Athena, hoe is het met je zus????
Administratie is best leuk, als je er achter komt dat je vakantiegeld gestort is. Ik voel me heel rijk nu! Financieel zijn dit altijd geweldige maanden. In maart IB teruggekregen, in april kinderopvangtoeslag en nu in mei vakantiegeld. Dat zal wel weer afzien worden de maanden hierna .
Als ik zeg administratie dan bedoel ik rekeningen betalen. Verder doe ik ook niet aan opruimen van administratie hoor. Ik doe alles in een kastje en een keer per heel lang zie ik het licht en stop ik alles in mappen.
Kreeg wel mijn kraampakket vandaag. Schorrie was helemaal enthousiast, allemaal cadeautjes voor de baby. Hij keek wel een beetje raar naar al die pakken verband. En bij het flesje alcohol zei hij: Dat lus ik .
Best confronterend, zo'n kraampakket...
Athena, hoe is het met je zus????
Administratie is best leuk, als je er achter komt dat je vakantiegeld gestort is. Ik voel me heel rijk nu! Financieel zijn dit altijd geweldige maanden. In maart IB teruggekregen, in april kinderopvangtoeslag en nu in mei vakantiegeld. Dat zal wel weer afzien worden de maanden hierna .
Als ik zeg administratie dan bedoel ik rekeningen betalen. Verder doe ik ook niet aan opruimen van administratie hoor. Ik doe alles in een kastje en een keer per heel lang zie ik het licht en stop ik alles in mappen.
vrijdag 23 mei 2008 om 21:07
YIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Ik heb een neefje. Een heus echt schattig babyneefje!Vanavond geboren om 17:20, weegt 3925 gram, is 53 cm en bijzonder schattig. Bevalling was heftig, maar goed verlopen. Zuslief is in de wolken, zwager is nog steeds perplex en wij lopen hier allemaal te stuiteren (komen net uit het ziekenhuis, de oma's en opa zijn nog even met ons meegekomen).
Ik ben blijblijblij. Zijn naam is de eerste 3 letters van mijn naam en de laatste 2/3 letters van KW.
Ik heb een neefje. Een heus echt schattig babyneefje!Vanavond geboren om 17:20, weegt 3925 gram, is 53 cm en bijzonder schattig. Bevalling was heftig, maar goed verlopen. Zuslief is in de wolken, zwager is nog steeds perplex en wij lopen hier allemaal te stuiteren (komen net uit het ziekenhuis, de oma's en opa zijn nog even met ons meegekomen).
Ik ben blijblijblij. Zijn naam is de eerste 3 letters van mijn naam en de laatste 2/3 letters van KW.
vrijdag 23 mei 2008 om 21:10
Vanmiddag op mijn werk drie oproepen gemist van GW tijdens een vergadering op werktelefoon (belt hij nooit). Meteen teruggebeld. Zijn vader was niet goed geworden op het metrostation, gevallen en per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar is zijn bloed onderzocht, hartfilmpje en CTG scan (of MRI ?!?) gemaakt maar geen bijzonderheden. GW is ze vanmiddag op gaan halen (ik ben eerder naar huis gegaan en GW afgelost) in het ziekenhuis en belde na 1,5 uur weer dat zijn vader in de auto weer een aanval (flauw gevallen) had gehad en ze meteen rechtsomkeer hebben hebben gemaakt. Werderom opgenomen en weer de medische molen in. Hij is nog steeds niet thuis... ben benieuwd.
Nathje, fijn dat Japie weer thuis is!
Nathje, fijn dat Japie weer thuis is!
vrijdag 23 mei 2008 om 21:10
Ik wil ook rijk zijn! Ik ga helaas niet rijk zijn nog want kinderopvangtoeslag is niet goed gegaan waardoor ik dus heel leuk even 1700 euro moet gaan betalen terwijl ik 600 terugkrijg. Beetje jammer wel van de belastingdienst dat ze het niet hebben gefixed.
Kraampakket is inderdaad niet lollig. Ik heb eigenlijk geen kraampakket gehad beide keren omdat ik in ZH zou gaan bevallen. Gelukkig maar want dan hoefde ik niet die enge dingen te zien en struisvogelpolitiek werkt goed hier.
Kraampakket is inderdaad niet lollig. Ik heb eigenlijk geen kraampakket gehad beide keren omdat ik in ZH zou gaan bevallen. Gelukkig maar want dan hoefde ik niet die enge dingen te zien en struisvogelpolitiek werkt goed hier.
vrijdag 23 mei 2008 om 21:13
Krijg je geen kraampakket als je in het ziekenhuis bevalt? Maar wat dan als je per ongeluk toch thuis bevalt? En hoe kom je dan aan je kraamverband, en aan je matrasbescherm matjes enzo?
Wat suf van de belastingdienst Vrolijk, hoe kan dat dan dat je teveel teruggekregen hebt?
En Wind dan, last but nog least, dat is wel schrikken van je schoonvader zeg. Klinkt toch niet echt goed, steeds flauwvallen. Of zou het gewoon van de warmte komen oid?
Athena, 't is zo leuk om een neefje te hebben .
Wat suf van de belastingdienst Vrolijk, hoe kan dat dan dat je teveel teruggekregen hebt?
En Wind dan, last but nog least, dat is wel schrikken van je schoonvader zeg. Klinkt toch niet echt goed, steeds flauwvallen. Of zou het gewoon van de warmte komen oid?
Athena, 't is zo leuk om een neefje te hebben .
vrijdag 23 mei 2008 om 21:16
Nope, geen kraampakket en weet niet? Als ik te vroeg had gaan bevallen moest het maar met handdoeken ofzo?
Niet teveel gekregen, maar te weinig want we gaan per juni naar 3 dagen opvang ipv 2 op het KDV. Maar ze hebben onze wijziging nooit correct verwerkt. Stom he?
Ik zou ook wel mijn belastinggeld willen ontvangen. Dan voel ik me wel prettig denk ik
Niet teveel gekregen, maar te weinig want we gaan per juni naar 3 dagen opvang ipv 2 op het KDV. Maar ze hebben onze wijziging nooit correct verwerkt. Stom he?
Ik zou ook wel mijn belastinggeld willen ontvangen. Dan voel ik me wel prettig denk ik
vrijdag 23 mei 2008 om 21:21
quote:Morrie schreef op 23 mei 2008 @ 21:13:
Nee, niet de warmte denk ik.. ze dachten aan een infarct.
Zijn korte termijn geheugen was er ook beroerd aan toe.
Nee, niet de warmte denk ik.. ze dachten aan een infarct.
Zijn korte termijn geheugen was er ook beroerd aan toe.
vrijdag 23 mei 2008 om 21:23
O je moet 1700 aan de opvang betalen! Ik dacht dat je 1700 aan de belastingdienst moest terugbetalen!
Maar dan komt het nog wel goed, dan krijg je straks in 1 klap heeeel veel geld!
Ik kan helemaal niet zo goed omgaan met veel geld. Heb al wel wat op spaarrekening gezet, maar de rest wil ik opmaken. Heerlijk lijkt me dat. Ga volgende week met twee collega's wel naar Loods 5, dat hadden we al afgesproken dat we dat zouden doen als het vakantiegeld zou binnenkomen.
En daarna natuurlijk ook nog op vakantie, wedden dat het dan wel op is .
Jee Athena, ik blijf gewoon blij .
Ik ga eens even met Harrie de avond doorbrengen, hij komt zowaar net thuis en hoeft niet meer weg. Een unicum. Morgen moet hij ook weer werken en heb ik een verjaardagsetentje met vriendin, zien we elkaar dus ook alweer niet. 't Lijkt wel een zeemanshuwelijk wat wij hebben.
Maar dan komt het nog wel goed, dan krijg je straks in 1 klap heeeel veel geld!
Ik kan helemaal niet zo goed omgaan met veel geld. Heb al wel wat op spaarrekening gezet, maar de rest wil ik opmaken. Heerlijk lijkt me dat. Ga volgende week met twee collega's wel naar Loods 5, dat hadden we al afgesproken dat we dat zouden doen als het vakantiegeld zou binnenkomen.
En daarna natuurlijk ook nog op vakantie, wedden dat het dan wel op is .
Jee Athena, ik blijf gewoon blij .
Ik ga eens even met Harrie de avond doorbrengen, hij komt zowaar net thuis en hoeft niet meer weg. Een unicum. Morgen moet hij ook weer werken en heb ik een verjaardagsetentje met vriendin, zien we elkaar dus ook alweer niet. 't Lijkt wel een zeemanshuwelijk wat wij hebben.