Gezondheid alle pijlers

stopweek pil en pms klachten

25-03-2013 08:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Donderdag laatste pil, vandaag is het maandag. Bij mij kon het wel bijna een week duren voor een doorbraakbloeding op gang kwam, dus ik zou het nog even aankijken.

Als je denkt dat je toch zwanger bent, dan is het voor ons niet mogelijk om te zeggen 'wanneer' je kunt testen. Je bent waarschijnlijk dan ook al drie maanden onveilig aan het vrijen, toch? Dus ik zou in jouw plaats gewoon nu testen, als dat is waar je bang voor bent.

Overigens, toen ik zwanger was had ik juist mega pijnlijke borsten. Als je beovendien zorgvuldig de pil geslikt hebt, zou ik in jouw plaats rustig nog een paar dagen afwachten.
Ik heb ook donderdag mijn laatste pil gehad en nog niet ongesteld. Vorige keer duurde het ook zolang, heel irritant!!
Oh ja, beide keren dat ik zwanger was voelde ik niks. Zwangerschapssymptomen is geen peil op te trekken! De kans dat je zwanger bent als je goed hebt geslikt is zo goed als nul, testen zou ik over een paar dagen doen als je echt niet ongesteld wordt.
bedankt voor jullie reacties .

ik heb die 3 maanden elke dag netjes de pil genomen .

De rede dat ik zo twijfel over een test is omdat ik veel gehoord heb over vrouwen met pms klachten die juist toen ze zwanger waren geen pijnlijke borsten hadden of minder lang dan anders .

Maar verder heb ik geen klachten , vond het alleen vreemd dat het zolang duurt voor ik ongesteld wordt, gister had ik wel een paar uur wat krampen maar er kwam niks . zie nu dat ik niet de enige ben , dus ik wacht nog maar even af .
Ik neem altijd donderdagavond mijn laatste pil en wordt dan pas maandag/dinsdag ongesteld.
Ik ben altijd stik chagrijnig in mijn stopweek en heb dat nu ook niet. Ook geen krampen. Heb zaterdag 1 drupje bloed verloren.

Ik weet het ook niet, normaal werd ik de derde dag na de laatste pil ongesteld, dus dat had zondagochtend moeten zijn, maar de vorige keer duurde het dus ook zolang. Ik kneep hem toen behoorlijk, want ik ben super vruchtbaar en was echt bang dat nmr 3 onderweg was.
Nou ik ben gister ongesteld geworden .

maar nu snap ik er helemaal niks meer van .

gister tegen de middag werdt ik ongesteld en normaal heb ik de eerste dag maar een klein beetje bloedverlies , maar nu was het ineens veel en vanmorgen alleen nog maar wat roze met afvegen .

of is dit normaal met een ontrekkingsbloeding ?
Onttrekkingsbloeding kan ook steeds anders zijn. Ik ben ook ongesteld geworden gelukkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven