La sociedad Secreta de KP deel weetikveel

13-09-2012 09:51 3024 berichten
Welkom in de Blauwe Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Oh dat is wel een strak plan Missy.

Mrs, doe anders een random foto via Google die erop lijkt?
Zoiets.

http://adhdblog.nl/wp-con ... s/2012/11/Zolderkamer.jpg

En hij had ook nog 'geholpen' met koken...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ghehehehe, zo ziet t er hier ook vaak uit. Ook knap, ze doen dat in 2 minuten.
Klopt. Je pleegt een telefoontje et voila.
Ja ik dacht ik laat mijn hoofd maar zien, ga n slapen, hoop dat alles goed is en de groeten onderkoffer!
Gezellig! Ik ga ook slapen. Wijn-hoofd
Goeiemorgen!

koffie in een koekje

Hoe is het met verhuizen Miss?

Mrs, mijn beste huishoudtip is: huishoudster nemen. Die heb je al? Nog een huishoudster nemen.

Hier is het redelijk netjes, ik heb alle achterstallige administratie weggewerkt en zelfs mijn belastingaangifte al de deur uit gedaan. Nog even een kopje thee en dan hop aan het werk.
Ik ben weer eens met het sokken drama bezig. Lekker...
sokken drama? ze willen ze niet aan? ze hebben zich erin verstopt? ze spoelen ze door de gootsteen? ze hebben er een hut van gebouwd? ze hebben de kat erin gehangen?
Enkele sokken uitzoeken. Getver.
Oh, het vermiste-sokken-mysterie.
Ik heb zo een hekel aan sokken uitzoeken dat ik ze vaak vanuit de droger zo in een grote mand gooi. Maar eens in de zoveel tijd is de mand vol en zijn alle paren op. Dus dan moet ik ze uitzoeken.
Oh ik vind dat juist leuk! Stuur maar naar mij op!
Ik draag echt nooit sokken. Ook in de winter niet. Laatst toch een keer gedaan, ik heb ze thuis uit gedaan nu zijn ze weg.

Er bestaat een sokkenmonster Acy, die is bij jou langs gweest, en toen bij mij.
*is onschuldig*
Je ava kijkt echt heel schuldig naar mijn tekst DP
Nee DP, je komt er niet mee weg! Waar is mijn knalroze sok en waar zijn Mason's sokken gebleven. Het arme kind heeft nog maar vijf sokken en ze passen geeneens bij elkaar.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 maart 2013 @ 23:31:

Nee DP, je komt er niet mee weg! Waar is mijn knalroze sok en waar zijn Mason's sokken gebleven. Het arme kind heeft nog maar vijf sokken en ze passen geeneens bij elkaar.Die heb ik , ik ben dol op sokken,klein groot paars rood zwart wit maakt allemaal niet uit, kan me niet gek genoeg zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven