Audi A3, ist wat?
dinsdag 26 maart 2013 om 15:38
Mijn eigen auto is weg. Met de auto van vriend heb ik altijd ruzie.
Ik had een Golf uit 2010. Hij beviel prima! Had alleen een verkeerde kleur bekleding uitgekozen, wit stoffen bekleding. Bekleding was, met nadruking op was mooi. Maar vriend die met zijn croskleding, ik met mijn paarden spul en kleinkind ( en papa) met chocolade tengels... Kortom; kwam je vast te staan, je had altijd eten voor 3 dagen bij je in de bekleding.
Heb een goed bod op de auto gekregen, dus weg met dat ding.
Vind de Audi A3 ook mooi. Iemand die er 1 heeft? Hoe bevalt ie?
Ik had een Golf uit 2010. Hij beviel prima! Had alleen een verkeerde kleur bekleding uitgekozen, wit stoffen bekleding. Bekleding was, met nadruking op was mooi. Maar vriend die met zijn croskleding, ik met mijn paarden spul en kleinkind ( en papa) met chocolade tengels... Kortom; kwam je vast te staan, je had altijd eten voor 3 dagen bij je in de bekleding.
Heb een goed bod op de auto gekregen, dus weg met dat ding.
Vind de Audi A3 ook mooi. Iemand die er 1 heeft? Hoe bevalt ie?
dinsdag 26 maart 2013 om 15:41
Geen A3, wel rij ik regelmatig in de auto's van mijn ouders, een Q3 en A6. Audi is degelijk, goede wegligging, voelt stevig aan, ik vind het heerlijk rijden. Het voelt alsof je zweeft, erg licht sturen. Mochten vriend en ik geld genoeg hebben, dan komt hier ook zeker een Audi. Ik ben geindoctrineerd wat Audi betreft denk ik door mijn vader.
De A3 sportsback is de grotere versie van de 'gewone' A3.
De A3 sportsback is de grotere versie van de 'gewone' A3.
dinsdag 26 maart 2013 om 17:18