Geld & Recht alle pijlers

vreemde mail bonprix

26-03-2013 19:55 19 berichten
Vandaag kreeg ik een mail van bonprix. Iets over een bestelling die ik heb gedaan. Maar ik heb helemaal geen bestelling gedaan. Ja, jaren geleden een keer een badpak, maar dat is zeker 2 of 3 jaar terug. Ik reageer denk ik maar niet en kijk wat er gebeurd. Maar zijn er nog meer mensen met deze mail? of is het een fout aan hun kant?

Ik kopieer de tekst van de mail hieronder:

Beste klant,

U heeft een bestelling geplaatst met de campagne code 14662. Deze code gaf 10% korting op uw bestelling.

U heeft waarschijnlijk op uw afleveringsborderel gemerkt dat deze korting niet is aangerekend. Wij hebben, door een technisch probleem, de 10% korting niet tijdig kunnen afboeken. Uiteraard hebben we het vandaag in orde gebracht.

Als u al heeft betaald, krijgt u zo spoedig mogelijk een terugbetaling op het bij ons bekende rekeningnummer.

Moet u nog de bestelling betalen, dan nodig ik u uit om zelf om de prijs van de behouden artikelen met 10% te verminderen. Voorbeeld : u heeft een bestelling artikelen 60¤ + portokosten 5,15¤ = 65,15¤. De korting hierop is 6¤ (10% op de artikelen).

Ik bied u mijn excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van bonprix.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 'm ook gekregen.
Ik heb deze mail idd ook vandaag gekregen. Laatste bestelling is denk ik al zo'n 2 jaar geleden.

Misschien hierna een mail met excuses voor de excuses?? :-)
Ik zou ze even bellen voor de zekerheid. Maar het zal dan wel een foutje van ze zijn.
Bonprix is administratief niet zo sterk is mijn ervaring.

Misschien hebben ze net een nieuwe typmiep?:P
https://nl-nl.facebook.com/bonprixNL?filter=2
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ok, meer mensen dus met dit mailtje.

Ik heb eigenlijk niet zo zin om erachter aan te gaan bellen. Wel heb ik even mijn bankrekening gecheckt, maar er is niets vreemds afgeschreven.

Dan zal het vast de nieuwe typemiep zijn. :-)
bonprix Nederland : Hoi Renate, zoals je in de onderstaande berichtjes kunt lezen hebben we helaas te maken met een storing. Er werden hierdoor onjuiste emails naar klanten gestuurd. Wij doen er alles aan om deze storing snel op te lossen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes, Marloes
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zo he, als je op de facebook pagina kijkt waar Enn naar linkte, durf je nooit meer wat te bestellen.

Maar goed, ik ben gerustgesteld. (kan weer lekker slapen)

Ik had al wel gegoogled op "vreemde mail bonprix" maar toen zag ik door de bomen het bos niet meer...
Zelfde mail ontvangen. Bestelde toch al niet meer omdat de maten niet kloppen en ik eens een damesbroek bestelde en daarbij ontving ik een kindershirt.

Ik heb trouwens ook al een paar keer rare mailtjes van de ABN AMRO gehad met spelfouten erin dat mijn rekening niet meer veilig is. Ik heb alleen geen ABN AMRO rekening. Iemand anders ook deze mails ontvangen?
quote:Enn schreef op 26 maart 2013 @ 20:05:

bonprix Nederland : Hoi Renate, zoals je in de onderstaande berichtjes kunt lezen hebben we helaas te maken met een storing. Er werden hierdoor onjuiste emails naar klanten gestuurd. Wij doen er alles aan om deze storing snel op te lossen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Groetjes, Marloes

Ik had ook die mail.

Dus ze weten er al wel van en ipv naar datzelfde bestand een uitleg te mailen zetten ze het ergens op FB ?! raar.
quote:creed schreef op 26 maart 2013 @ 20:19:

Ik heb trouwens ook al een paar keer rare mailtjes van de ABN AMRO gehad met spelfouten erin dat mijn rekening niet meer veilig is. Ik heb alleen geen ABN AMRO rekening. Iemand anders ook deze mails ontvangen?Je gaat toch niet zeggen dat je nog nooit van phising hebt gehoord??
Toevallig gister een bestelling geplaatst en ik kreeg ook zo'n mail. Overigens ben ik altijd erg tevreden over Bonprix kwa maten en prijs/ kwaliteit..
Laatst nog op kan niet waar zijn.

Vrouw had een net pakje besteld voor haar trouwdag bij Bon Prix. Ze heeft het betaald maar het geld werd teruggestort door Bon Prix. Daarna nog een keer betaald en weer werd het geld teruggestort. Toen had ze een brief geschreven waarop niet gereageerd werd door Bon Prix.

Twee jaar later kreeg ze eens bericht van een incasso bureau dat er nog een bedrag open stond. .
IK heb oid een bestelling gemaakt bij BonPrix, toen ik de kwaliteit van hun producten zag heb ik mijn bestelling teruggestuurd volgens de BonPrix regels. Twee jaar later brief van incassobureau ontvangen of ik wat geld wilde overmaken. Natuurlijk heb ik geen cent betaald en wel excuses gevraag. OMG!

Te zot voor woorden!

:-S
Aaahhhhhhh ok, ik vond het al zo vaag toen ik die mail van Bon Prix kreeg... Heb al jaren niks meer besteld daar... Maar ben dus niet de enige.
Ah, ik ben dus niet de enige.... Fijn.

Eén keer iets besteld drie jaar geleden...

Ik kreeg de mail overigens pas vandaag.
Ah, ik Ben dus niet de enige.... Fijn.

Eénkeer iets besteld drie jaar geleden...

Ik kreeg de mail overigens pas vandaag.
Beste bezoekers van het Viva-forum,

Zoals Enn hierboven al terecht naar ons antwoord op Facebook verwees, gaat het bij de mail die velen van jullie hebben gekregen, inderdaad helaas om een onjuiste mail, die door een technische storing aan een groot deel van onze klanten is verstuurd. De inhoud kunnen jullie dus negeren. Onze excuses voor de verwarring die dit heeft opgeleverd. Mochten jullie hierover nog vragen hebben, kunnen jullie altijd terecht bij ons op Facebook http://on.fb.me/YeXtT0 of direct per mail aan social@bonprix.nl.

Vriendelijke groet,

het team van bonprix

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven