Mijn fout?
zondag 31 maart 2013 om 21:20
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. Ik ben hem tegen gekomen bij de supermarkt en het was echt meteen raak! We raakten aan de praat en spraken een keer af. Na dit afspraakje volgden er meer afspraakjes. Onze afspraakjes stelden niet heel veel voor; een beetje kletsen, wijntje erbij, zoenen. De laatste keer dat hij er was, vroeg hij me of ik met hem naar bed wilde. Ik zei ja, want ik ben echt dol op hem. Ik wist toen nog niet dat hij al erg ervaren is. Samen liepen we de trap op. We liepen mijn slaapkamer in en begonnen te zoenen. Het werd steeds heviger en ik voelde dat hij zijn handen op mijn kont legde. Zijn handen schoof hij naar boven en hij maakte mijn bh los. Hij trok mijn shirt over mijn hoofd en schoof mijn rokje naar beneden. Hij had sterke drang naar seks geloof ik, want hij scheurde zonder pardon mijn panty open en duwde me op het bed. Nu begon hij zichzelf uit te kleden. Shirt, broek, onderbroek... We stonden net op het punt te beginnen toen ik hem wegduwde en tegen hem zei dat ik het niet kon. Ik voelde me er gewoon niet klaar voor. Hij zei niets en kleedde zich weer aan. Hij gaf me geen kus, niks, en hij was weg. Sinds die avond hen ik hem niet meer gesproken. Als ik hem bel, krijg ik altijd zijn voicemail, smsjes en mailtjea beantwoordt hij niet. Ik voel me hier erg stom over en denk dat het door mij komt dat hij me niet meer wil zien, door stomme ik die geen seks wilde met de man van haar dromen. Of zit ik er gewoon naast en is hij hier de lul? Ik weet het even niet meer hoor, het is me echt even allemaal te veel geworden. Dit was echt niet mijn bedoeling.
zondag 31 maart 2013 om 21:24
Nee het is niet jouw schuld. Je kan altijd op het laatste moment bedenken dat je iets niet wil en dan gebeurd het niet. Dat hij het niet leuk vond kan ik me voorstellen, maar als je iets niet wil, moet je het ook niet doen.
En als hij dan nergens meer op reageert zegt dat wel iets over hoe hij in elkaar zit. Laat maar zitten zou ik zeggen (een beetje man zet zich toch zeker na een nachtje slapen over zijn trots heen en reageert tenminste op een smsje).
En als hij dan nergens meer op reageert zegt dat wel iets over hoe hij in elkaar zit. Laat maar zitten zou ik zeggen (een beetje man zet zich toch zeker na een nachtje slapen over zijn trots heen en reageert tenminste op een smsje).
zondag 31 maart 2013 om 21:24
Ja daaag oprotten met die kerel! Sorry voor mijn grove bewoordingen misschien nu, maar geloof je het zelf? Jouw schuld? Omdat je het nog niet wilde??
Het - is - een - eikel. En als hij niet kan respecteren dat hij een week, een maand of whatever moet wachten, dan gaat hij zijn lul maar lekker in een stuk taart stoppen ofzo.
Het - is - een - eikel. En als hij niet kan respecteren dat hij een week, een maand of whatever moet wachten, dan gaat hij zijn lul maar lekker in een stuk taart stoppen ofzo.
zondag 31 maart 2013 om 21:25
Hij is een lul. Het ging je te snel en toen jij jouw grens aangaf stapte hij verontwaardigd op? Verschrikkelijke vent dus en wees blij dat je van hem af bent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 31 maart 2013 om 21:27
zondag 31 maart 2013 om 21:31
Och.. hij had het netjes gevraagd toch? En je zei ja. En toen punt bij paal kwam (no pun) haakte je af. Ik snap zijn teleurstelling en zijn "klaar mee" wel.
De vraag is alleen hoe best jij áf was geweest met dit heerschap als vriend want ik krijg een ietsjepietsje de indruk dat hij datgene wat zich in jouw broekje bevindt interessanter vond dan wat zich in jouw koppie afspeelt.
Maar ik kan het mis hebben hoor...
De vraag is alleen hoe best jij áf was geweest met dit heerschap als vriend want ik krijg een ietsjepietsje de indruk dat hij datgene wat zich in jouw broekje bevindt interessanter vond dan wat zich in jouw koppie afspeelt.
Maar ik kan het mis hebben hoor...
zondag 31 maart 2013 om 21:31
Het lijkt me duidelijk dat het hem niet in de eerste plaats gaat om jou als persoon.
Het gaat hem om jouw lichaam, voor de seks.
Dat hij teleurgesteld is zou ik nog kunnen begrijpen, maar dat hij dan niets meer laat horen zegt wel iets over hem, zijn motivatie.
Dus ja, hij is de lul.
Niet meer aan beginnen, daar doe je jezelf uiteindelijk geen plezier mee.
Het gaat hem om jouw lichaam, voor de seks.
Dat hij teleurgesteld is zou ik nog kunnen begrijpen, maar dat hij dan niets meer laat horen zegt wel iets over hem, zijn motivatie.
Dus ja, hij is de lul.
Niet meer aan beginnen, daar doe je jezelf uiteindelijk geen plezier mee.
zondag 31 maart 2013 om 21:32
zondag 31 maart 2013 om 21:34
Hij mag gerust teleurgesteld zijn, of boos.
Ik snap dat jij het leuker zou hebben gevonden als hij uren met je geknuffeld zou hebben en " geeft niks " zou hebben gemompeld. Maar ja,....that's life.
Maar door zijn manier van voorspel kreeg jij het idee dat hij ervaren was? Misschien was het een natuurtalent die boos is omdat zijn eerste keer niet door ging.
Ik snap dat jij het leuker zou hebben gevonden als hij uren met je geknuffeld zou hebben en " geeft niks " zou hebben gemompeld. Maar ja,....that's life.
Maar door zijn manier van voorspel kreeg jij het idee dat hij ervaren was? Misschien was het een natuurtalent die boos is omdat zijn eerste keer niet door ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 maart 2013 om 21:43
quote:del_speciaal schreef op 31 maart 2013 @ 21:40:
Euh, hij vroeg je [notabene] om seks, jij wou dit ook graag maar je hebt hem blij gemaakt met een dooie mus. Omdat hij ervaren is?
Dus je mag je niet bedenken na 1 keer ja zeggen?
En dan is het normaal dat je je als kerel zo mag gedragen?
Euh, hij vroeg je [notabene] om seks, jij wou dit ook graag maar je hebt hem blij gemaakt met een dooie mus. Omdat hij ervaren is?
Dus je mag je niet bedenken na 1 keer ja zeggen?
En dan is het normaal dat je je als kerel zo mag gedragen?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"