Iemand ervaring met Valdispert?
dinsdag 2 april 2013 om 22:46
Hallo dames,
Wie heeft er hier ervaring met het gebruik van Valdispert? Ik heb de variant "stress moments" gekocht en die wil ik gebruiken omdat ik ontzettend gestrest ben door mijn tentamens deze week.
Heeft dit product bijwerkingen? (ik ben altijd bang dat ik misselijk word van pilletjes? En wanneer kan ik dit het beste innemen?
Alvast heeel erg bedankt voor jullie antwoorden!
Wie heeft er hier ervaring met het gebruik van Valdispert? Ik heb de variant "stress moments" gekocht en die wil ik gebruiken omdat ik ontzettend gestrest ben door mijn tentamens deze week.
Heeft dit product bijwerkingen? (ik ben altijd bang dat ik misselijk word van pilletjes? En wanneer kan ik dit het beste innemen?
Alvast heeel erg bedankt voor jullie antwoorden!
Komt wel goed, schatje!

dinsdag 2 april 2013 om 23:14
Ik gebruik dit in hele stressvolle periodes. 2 per dag. Fantastisch spul! Gebruikt tijdens rijexamen, VWO examens en moeilijke tentamens waar ik heel gestrest voor ben.
Ik voel nog steeds de bal kronkelende stress in mijn buik, maar het is minder aanwezig en ik kan me beter concentreren op mijn studiewerk.
Goed dat je het gekocht hebt.
Ik voel nog steeds de bal kronkelende stress in mijn buik, maar het is minder aanwezig en ik kan me beter concentreren op mijn studiewerk.
Goed dat je het gekocht hebt.

dinsdag 2 april 2013 om 23:15
Ik heb nooit last van bijwerkingen. Echt nooit. En ik ben erg gevoelig voor misselijkheid etc.
Overigens is valeriaan plantaardig, maar wel met bewezen werking.
http://www.apotheek.nl/Me ... n.aspx?mId=10704&rId=1435
Overigens is valeriaan plantaardig, maar wel met bewezen werking.
http://www.apotheek.nl/Me ... n.aspx?mId=10704&rId=1435

woensdag 3 april 2013 om 12:04
Mijn zus gebruikt het in stress-periodes. Zij gebruikt het dan alleen voor het slapen gaan en wordt er al snel lekker moe van zodat ze ontspannen en snel in slaap valt. Doordat ze beter slaapt, kan ze de stress overdag ook beter aan.
Sterkte met je tentamens!
Oh ja, en heeft het pilletje vannacht een goed effect gehad?
Sterkte met je tentamens!
Oh ja, en heeft het pilletje vannacht een goed effect gehad?
zondag 30 juni 2013 om 21:07
quote:Kuzu schreef op 03 april 2013 @ 04:20:
Er is een nieuwe versie te koop.
Die is heel sterk.
Mijn man gelooft niet in pillen maar werd zo mak als een lam na 1 pil.
Hij zit tegen een burnout aan, is erg gespannen.De 450mg varriant? Die werkt dus bij hem goed? Ik zit er ook aan te denken om die te proberen! Als je er goed door slaapt, heerlijk.
Er is een nieuwe versie te koop.
Die is heel sterk.
Mijn man gelooft niet in pillen maar werd zo mak als een lam na 1 pil.
Hij zit tegen een burnout aan, is erg gespannen.De 450mg varriant? Die werkt dus bij hem goed? Ik zit er ook aan te denken om die te proberen! Als je er goed door slaapt, heerlijk.
zondag 30 juni 2013 om 21:28
Ik gebruik Valdispert ook al langere tijd. De 'normale' de nacht extra sterk en voor echte paniekmomenten de Stressmoments. Ik heb een hele gevoelige maag, maar van deze pilletjes geen last van.
Bij mij werkt de stressmoments heel erg goed, ik word er duidelijk rustiger van.
Ik heb namelijk heel erge faalangst/tentamenangst. Hierdoor kon ik in de weken voor mijn tentamens heel slecht studeren en de dagen van mijn tentamens kon ik niet eten, was ik alleen maar kotsmisselijk en verpestte hierdoor mijn tentamens. Mede dankzij Valdispert kom ik er nu iets makkelijker doorheen.
Heel veel succes met je tentamens, als je maar in jezelf geloofd, kom je er wel!!!

Bij mij werkt de stressmoments heel erg goed, ik word er duidelijk rustiger van.
Ik heb namelijk heel erge faalangst/tentamenangst. Hierdoor kon ik in de weken voor mijn tentamens heel slecht studeren en de dagen van mijn tentamens kon ik niet eten, was ik alleen maar kotsmisselijk en verpestte hierdoor mijn tentamens. Mede dankzij Valdispert kom ik er nu iets makkelijker doorheen.
Heel veel succes met je tentamens, als je maar in jezelf geloofd, kom je er wel!!!