Met wat kun je wodka beste mixen?

03-04-2013 20:30 49 berichten
Gewoon cola?
Alle reacties Link kopieren
Wodka-lime!
quote:Fame schreef op 03 april 2013 @ 21:17:

Jij mag helemaal geen wodka. Dat is 18+.Precies. En als de plannen doorgaan 21+. Daarom heb ik dit topic gestaft, vind het echt niet door de beugel kunnen dat je een meisje van 16 gaat adviseren over het mixen van sterke drank.
-
anoniem_165707 wijzigde dit bericht op 03-04-2013 21:36
Reden: dubbel
% gewijzigd
appelsap jum!
Een fabrikant doet zo zijn best om iets lekkers te gaan maken, en jij denkt dat je dit moet gaan mixen??

Drink dan gewoon ranja als je wilt mixen, en nog niet aan iets lekkers toe bent!
Mixen met Aspro-bruis!
7 up
Later is nu
Ik zou er een gezonde groene shake van maken; met een krop andijvie en een kiwi.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sassafras schreef op 03 april 2013 @ 21:31:

Mixen met Aspro-bruis!Kan dat geen kwaad?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Met grapfruitsap. Een greyhound. De beste mix.

Maar puur toch wel het allerbest. Vooral als het wodka uit Simferopol is, 's ochtends om tien uur op een boot op de Zwarte Zee tussen Odessa en Istanbul.
Mijn ervaring is dat wodka overal in te gooien is en gezien de antwoorden blijkt dat ook echt zo te zijn ;) ik maar denken dat ik altijd een alcoholiste was eerder.

Ik moet echter aangeven dat het in melkdranken niet echt lekker is behalve warme chocolademeld in de winter,
Wodka lime natuurlijk heeeerlijk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het is niet voor mij maar voor een vriendin die 18 plus is, thanks.
quote:fem3ke schreef op 03 april 2013 @ 21:47:

Het is niet voor mij maar voor een vriendin die 18 plus is, thanks.Tuurlijk.
1. bitterlemon

2. grapefruit sap

3. tomatensap

Of gewoon goede wodka kopen en het goed gekoeld puur drinken.
Tijdens ontbijt met jus d' orange. Verder niet mixen. Gewoon puur
quote:byrd schreef op 03 april 2013 @ 21:52:

Of gewoon goede wodka kopen en het goed gekoeld puur drinken.Ik weet niet op welke manier je het gekoeld wilt drinken maar ik kan je (als Poolse) vertellen dat wódka als shot bedoelt is en je gewoon in 1 teug achterover moet klokken (anders ben je een mietje, zegt "men"), liefst gekoeld ja maar het is geen glaasje wijn zeg maar
paracetamol en een liter water
Occam's razor
Door de pastasaus: http://thepioneerwoman.co ... -dinner-pasta-alla-vodka/

Of een bloody Mary (tomatensap met kruiden en wodka), vind ik zelf het lekkerst met veel tabasco

Of jello shots (drilpudding met wodka erdoor) dan niet teveel wodka er in, want je word er ongemerkt erg snel dronken van.

Verder kun je wingum-achtige snoepjes weken in wodka, lijkt me stiekum wel lekker maar ik heb het zelf nog niet geprobeert (eigenlijk vind ik mijzelf te oud voor dit soort ongein )

http://mixthatdrink.com/vodka-gummi-bears/
Je kunt ook een watermeloen vullen met wodka. Gat erin, trechter en maar bijschenken.
quote:fem3ke schreef op 03 april 2013 @ 21:47:

Het is niet voor mij maar voor een vriendin die 18 plus is, thanks. Ja, en dat moeten we geloven..
Bier. Volgens het Russisch gezegde in ieder geval: bier zonder vodka is geld in de wind gooien.

Пиво без водки - деньги на ветер
Wodka lime!!!

Anders fanta of cola
Tabasco, zout, tomatensap en wodka.

Bloody-Mary

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven