opvlamming colitis na griep?
donderdag 11 april 2013 om 17:37
He verdorie. Ik ben al ruim een jaar in remissie van mijn colitis en geniet daar enorm van. Wat een ander leven zonder die rotziekte (die natuurlijk gewoon nog wel bestaat). Nu ben ik vorige week ziek geworden. Veel hoesten, koorts, malaisegevoel. De koorts is gezakt, maar het hoesten nog niet en ook voel ik me nog hartstikke slap. Maar... nu krijg ik ineens de bekende signalen van: gevoel van aandrang, vaker naar het toilet buikpijn en geen vaste ontlasting. Het zal toch niet? Een paar weken geleden nog bloed geprikt en ontstekingswaarden waren superlaag en ik voelde me prima. Iemand ervaring mee? Vertel me a.u.b. dat dit iets anders is en niets met mijn colititis te maken heeft . Is dit een normaal iets na een griep?

donderdag 11 april 2013 om 19:18
Hai lila, ik heb crohn en nu net als jij flink verkouden, holtes dicht en blllleeeehhhhh. Over het algemeen loopt mijn crohn dan ook raar, meer buikpijn, dunnere ontlasting en veel vaker. Ook bij mij trekt dit na een week of 2 bij. Je lichaam is toch ontregeld en dat heeft effect op je darmen. Beterschap
donderdag 11 april 2013 om 19:30
donderdag 11 april 2013 om 19:32
quote:liubi schreef op 11 april 2013 @ 18:53:
Heb ik wel eens ja na een griep of verkoudheid. Dat duurt dan een week of 2 en daarna doen de medicijnen weer hun werk.
Ik wacht het gewoon maar af, hoop dat voor mij hetzelfde geldt.
Bedoel je trouwens dat de medicijnen niet zo goed werken tijdens- na griep?
Heb ik wel eens ja na een griep of verkoudheid. Dat duurt dan een week of 2 en daarna doen de medicijnen weer hun werk.
Ik wacht het gewoon maar af, hoop dat voor mij hetzelfde geldt.
Bedoel je trouwens dat de medicijnen niet zo goed werken tijdens- na griep?