Wie is nog wakker?
zondag 14 april 2013 om 05:49
Ja beetje griep inderdaad. Dus ik loop al steeds heen en weer, dan weer in bed, dan weer op de bank. Maar het nos journaal heb ik nu al 10x gezien dus ook niet meer interessant
Ben je al plannen aan het maken om op jezelf te gaan? Dat zei je natuurlijk in je andere topic dat je dat eventueel wilde. Of is het daar waar jij woont ook niet makkelijk om een kamer of woning te vinden?
Ben je al plannen aan het maken om op jezelf te gaan? Dat zei je natuurlijk in je andere topic dat je dat eventueel wilde. Of is het daar waar jij woont ook niet makkelijk om een kamer of woning te vinden?
zondag 14 april 2013 om 05:54
ja kan me voorstellen dat je knetter gek van wordt. Nou om eerlijk te zijn kan ik nu even weer denken. Hier in dit land ben je jong als je op 23 jaar alleen gaat wonen. het kan wel en mag wel, maar risk is groter. Ik ga het wel doen. en wil het wel doen. ik ben vandaag vroeg thuis gekomen, maar toen ik aanvoelde dat ik zou vervelen, heb ik mezelf gewoon de hele dag in de kamer opgesloten. Ik download dan films, en bekijk ze allemaal 1 voor 1. als ik iets moet eten, dan ga ik even uit de kamer, maar daarna weer erin.
ik heb vaak van dit soort momenten. dat komt omdat ik heel veel op me kerfstok heb. heel veel dat ik voor mezelf hou.
ik heb vaak van dit soort momenten. dat komt omdat ik heel veel op me kerfstok heb. heel veel dat ik voor mezelf hou.
zondag 14 april 2013 om 05:59
zondag 14 april 2013 om 05:59
Soms vraag ik me af als het niet vervelend overkomt, als je steeds weer berichten plaats op dit forum. Maar ik heb momenten. ik kan heel gelukkig zijn soms, en over 10 min weer rot voelen. nu voel ik me stukken beter. alleen ga ik nog niet slapen, omdat ik bang ben dat ik ga slaapwandelen, en dan doe ik de gekste dingen waarvan ik versteld sta als ik wakker ben. dus ik ga over een uur zo proberen te slapen
zondag 14 april 2013 om 06:04
Natuurlijk is het niet vervelend om steeds berichten te plaatsen op dit forum. Oke, je hebt er een aantal tussen zitten die bijv over een relatie 10x dezelfde topics openen en het nooit leren maar dat is een ander verhaal. Als ik me wel eens verdrietig vol en ik lees hier dan wat berichten, moet ik vaak erg lachen, bij sommige reacties van mensen lig ik echt in een deuk.
Hier zitten mensen die jou niet kennen en ik vind dat je hier vaak best goede tips kan krijgen. Het zijn mensen die jou niet kennen dus reageren toch anders dan vriendinnen,ouders etc.
Maar als ik het zo lees, zit je in een flinke dip. Het is ook niet fijn dat je nu thuis woont en jezelf continue opsluit in je kamer en niet communiceert met je moeder, dan ga je je ook eenzaam voelen.
Hier zitten mensen die jou niet kennen en ik vind dat je hier vaak best goede tips kan krijgen. Het zijn mensen die jou niet kennen dus reageren toch anders dan vriendinnen,ouders etc.
Maar als ik het zo lees, zit je in een flinke dip. Het is ook niet fijn dat je nu thuis woont en jezelf continue opsluit in je kamer en niet communiceert met je moeder, dan ga je je ook eenzaam voelen.
zondag 14 april 2013 om 06:09
hahaha ja kan me voorstellen. ik las ook net een paar berichten en moest er echt om lachen. ik hoef niet naar een prof te gaan. vindt ik niet nodig. ik voel me al goed als ik op een moment van eenzaamheid gewoon met jullie kan chatten. open en eerlijke antwoorden krijg ik. een ieder heeft een ander beeld over een situatie. en jah ik probeer me tijd goed te vullen op straat. dus als ik thuis ben, dan is het echt om te slapen. tenzij er niet te doen valt op straat.