Na 11 maanden nog niet zwanger... (deel 7)

07-06-2012 16:09 2139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 is geopend!!!!

Dat er maar weer veel zwangerschappen en gezonde baby's bij mogen komen....

Nieuwe schrijfsters welkom!!!!

NaamLftGestopt perBezig metBijzonderhedenSasky34September 2008ICSI waarschijnlijk door met eiceldonatie Meneer Dibbels30januari 2008 KIDna 2e ICSI mk Elmie34juli 2010 ICSI4 jan. start 2e ronde hope27juli 2011 zelf proberenbinnenkort 1e afspraak in het ziekenhuis NaamLftGestopt per Zwanger geworden viaUitgerekend opBijzonderhedenkinine29 augustus 2011 IUInovember 2013 2e poging Kreeftje7933september 2010 spontaanoktober 2013met hulp van ovulatie inductie Minouzz28december 2010 spontaanoktober 20134x mk gehad, spontane zwangerschap met hulp van progesteron en asperine M198231september 2010 ICSIOktober 2013 Sneeuwvlokkie31maart 20092e IVFjuli 2013 3e cryo NaamLftGestopt perZwanger geworden viaBevallen opBijzonderhedenStefje28 maart 2010 IUIDecember 2012 1e pogingStaal33November 2009 ovulatie-inductiedecember 2012 Met hulp van Groentjes toverpregnyl Andes32augustus 2009 IUIaugstus 2012 1e poging Miepjemol34

34nov'08

nov'08IUI

IUIaugustus 2012

augustus 2012 tweeling

tweelingGroentje29januari 2008 ICSIjuni 20123e poging Boem37mei 2009 ICSImei 2012 Marloes8427december 2009 Spontaanmaart 2012 Peet3536juli 2008 IVF/ICSI februari 2012 1e pogingImara39januari 2007IVF januari 2012 3e poging,mk na 2e poging Bridget2433November 2006 ICSI mei 20111e ICSI poging, dmv cryo'sHaLi27December 2007 Spontaan maart 2011 Peper7733Augustus 2008ICSIMaart 20111e ICSI pogingSpeculaas32November 2008 Spontaanjanuari 2011 Aaatje34

35Feb 2008

Jan 2012IVF MNC

IVF januari 2011

oktober 20123e poging

1e pogingJolyblue30September 2008Spontaandecember 2010 Melissa8327

28Jan. 2009

juli 2011 Spontaan

spontaanNovember 2010

juni 2012

Ronkel34

35Juni 2007

september 2010 Spontaan

spontaanseptember 2010

april 2013 4e ronde na HSG

Met hulp van Miepjes tovertestenSterremaud29juni 2008

okt 2011 ICSI

1e cryoseptember 2010

juli 2012 1e ICSI pogingWatson99134

35april 2008

jan. 2011 ICSI

ICSI augustus 2010

december 20111e ICSI poging

1e ICSI poging

Dikke voor onze opper topper Tazzle en alle anderen die hun grootste wens waarschijnlijk niet zullen zien uitkomen!
Oh Elmie wat enorm balen zeg!! Dat clomid is echt rotspul! Ik vroeg me al af waarom ze dat van IVF inzetten bij jou, had ik nog nooit gehoord. Alleen bij IUI en OI. Maar als het nu gestaakt wordt, voor de punctie, dan telt het niet als poging voor de verzekering toch? Evengoed k*t! Dikke

Dibbels, spannend dat je je weer hebt aangemeld! Dit wordt de eerste keer met de nieuwe donor toch? Hopelijk brengt die heel veel geluk voor jullie!

Hope, hoe was de uitslag van de prolactine? Hopelijk goed! En lastig dan met je vakantie en de eerste IUI, maar goed uitgerust beginnen is ook wat waard!

Kinine, hoe voel je je? Dringt het al door?

Minouzz, het wordt steeds echter nu iedereen het weet! Hopelijk begint de kleine snel te schoppen dan heb je steeds weer bevestiging dat hij/zij echt in je buik zit!

Kreeftje, hoe voel jij je? Hopelijk is de misselijkheid ondertussen minder geworden!

M, had je nu binnenkort je termijnecho?

Dikke voor de rest!
Ah shit elmie! Wat is het toch een achtbaan steeds, met al die verschillende scenario's... Maandag maar afwachten en voor nu een dikke knuffel...

Dibbels, dat vroeg ik me ook even af, dit wordt de eerste ronde met de nieuwe donor toch? Best een lange pauze gehad ook nu he? Mens wat verdienen jullie goed nieuws, als je weer van start gaat moet je ons wel op de hoogte houden hoor, allemaal draaiende duimen moeten toch een keer wat opleveren....? Vind jullie helden hoor, met jullie doorzettingsvermogen!

Liefs.
Elmie, wat ontzettend balen voor je! Je hebt gelijk dat je om andere medicatie gaat vragen.

Dibbels, spannend dat je over twee weken weer begint. De duimen draaien al! Hoe was je vakantie? Hoop dat jullie genoten hebben en je hebt kunnen ontspannen.

Hope, hoe waren je bloeduitslagen?

Kinine, ben je al geland? Wanneer heb je de eerste echo?

Minouzz, alweer 16 weken, gaat hard zeg! Rond de 20-weken kan je het kindje voelen toch?

Andes, de tweede echo (dat zal termijn echo geweest zijn), heb ik al gehad. Was vorige week, met 10 wkn + 2 dgn. As maandag ben ik 12 weken!

Peet, ik ben het helemaal met je eens! Een hele dikke voor de meiden die nog steeds met lege handen staan! Zou zo graag willen dat ik het kon veranderen...... Maar het enige wat we kunnen doen is duimen en hopen.
M spannend maandag! Dan het grootte nieuws?

Elmie hoe is t met je? Wat was er precies met je bloed?

Kinine hoe gaat het met jou? Is alles al geland?

Dibbels ik ga de komende weken voor je duimen hoor! Heel hard! Je verdient 't wat zou t makkelijk zijn soms om de toekomst te kunnen zien.

Sasky hoe is t met jou?

Chaja

Tazzle

Vergeet ik iemand (dementie...)

Hier gaat alles goed. Weinig te klagen alleen dat me darmen van slag zijn. Baby doet t nog. Het een dopler voor onzekere momenten en kan m snel vinden. En zo niet dan niet. Nu wachten tot ik m voel soms denk ik van wel maar ja kunnen vast ook me darmen zijn.

Fijn weekend liefs
En vakantie was heerlijk. Toch ook wel weer goeie gesprekken gehad met man en heb idee zonder kinderen door het leven te gaan is steeds minder beangstigend. Zo lekker vrij leven heeft ook weer antrekkelijke kanten die we steeds meer beginnen te zien..

Maar goed, natuurlijk willen we nog steeds heel graag dat t gaat lukken

En 12 weken, wat heerlijk om die grens te bereiken!

Minouz, lijkt me ook heel verwarrend allemaal wat je nu voelt, maar fijn dat je de doppler hebt om de onzekerheid te onderdrukken

elmie, wat een domper..
M, wat goed morgen al 12 weken! Ga je het dan vertellen?

Minouzz, spannend, zouden het de eerste schopjes zijn? Zou wel al kunnen toch?

Dibbels, fijn zeg dat je zo goed op 1 lijn zit met je man en jullie goed kunnen praten! Ik begin alvast met duimen!
Nogmaals bedankt voor de felicitaties. En het rondedansje van staal Het is nog steeds een beetje onwerkelijk, weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Ik heb afgelopen week de hele tijd, als ik naar de wc ging, opgelet of er nog geen bloed was. Ik kijk erg uit naar de echo op 3 mei, ik hoop dat als ik het heb gezien en als het hartje klopt, ik echt blij kan zijn. Vind het erg spannend.

Ondertussen heb ik wel enorm zere borsten en een opgezette buik (schijnen de darmen te zijn?).

Snap wel heel goed dat dit voor de meiden die al langer bezig zijn misschien niet zo leuk is om te lezen. Wat gun ik jullie dit ook zeg!! Ik hoop dat er heel veel andesstaaltjes en wat voor staaltjes dan ook, als ze maar werken, zullen volgen!! <3
Andes, we gaan nu voor een cryopoging (embryo uit de vriezer). Normaal gaat dat in een natuurlijke cyclus maar omdat mijn eitje zo traag groeit, gebruik ik clomid.

Minouzz, wat ga je hard Lijkt mij zo mooi als je je kindje gaat voelen!

Mijn bloed is getest om te kijken of het beeld van de echo overeenkwam met het bloedbeeld. Om uit te sluiten dat ze niets over het hoofd zien.

Kinine, wat is het toch spannend he zo'n eerste periode!

Kreeftje, gaat het al beter?

Hope, hoe gaat het met jou?

Dibbels, alvast succes!!

M, nog steeds weinig kwaaltjes?

Vanmorgen weer naar het zh geweest en mijn ei was 19mm! 6 mm gegroeid!! Verbazingwekkend. Nu is het zo dat de kwaliteit van mijn slijmvlieslaag dubieus is dus daar moet ik begin vd middag over bellen (er is weer bloed geprikt) en als dat goed is, hoor ik eind vd middag of er plek is in het zh voor een tp. Ik verwacht dat dat dan a.s. zondag zou zijn. De pregnyl is al in huis voor een eventuele prik vanavond. Het wordt een spannende middag!!

Verder gaat het, buiten dat ik erg moe ben, wel goed. Al voel ik me nu wel weer heen en weer geslingerd in gevoel. Ik had voor 90% deze poging al afgeschreven.
Elmie ik ga nog even hard duimen voor je. Wat een onzekerheid zo.Duim voor je voor een tp!
Dank je Minouzz! Tot nu toe heeft het geholpen want mijn hormoonwaardes zagen er prachtig uit!! Tussen half 3 en 3 meer nieuws.
Ik doe even een rondedansje Eindelijk weer een keer goed nieuws!

1. Er is plek in het ziekenhuis!

2. Ik hoef geen pregnyl te spuiten!!

3. De tp is een dag eerder. Zaterdag al (mits het embryootje goed ontdooid).

Stiekem denk ik dan; zou het dan toch nog ooit gaan lukken... :-)
Elmie, SUPER!!!!! Nou duimen voor een mooi embryootje!!!! En op naar zaterdag!!!!!!
Dat is mooi nieuws nu duimen voor t embryotje!
Elmie, dat is goed nieuws! De duimen draaien al.
Elmie, wat fijn! Wanneer weet je of het embryo goed ontdooid is? Ik duim voor je!!!

Sasky, hoe is het eigenlijk met jou? Lang niet gezien hier!

naar de rest!
Kinine!!! GEFELICITEERD! Jeeeeee! De lente doet het hem! Nu de anderen nog. Kun je het al bevatten Kinine? Vast niet. 3 mei de echo, dat duurt voor jou nog heeeel lang... Hou vol!

Dibbels, heb je de inseminatie al gehad? En hoe voel je je? Hoop dat de positieve flow ook voor jou geldt. En als ik lees dat jullie na deze strookjes voorzichtig besluiten om erbij neer te leggen... Ooo, ik hoop zo dat dit hem wordt. Ik begrijp die angst zo goed.

Wauw Elmie, van misschien een gestaakte poging ineens over tot een terugplaatsing! Wat een goed nieuws! Heb je dan morgen de tp? Wordt ie vandaag al ontdooit? Spannend! Ik duim ook voor jou.

Minouzzz, hoe voel je je? Veel last van je darmen? Bij ruim 12 weken meende ik al iets te voelen maar wist toen ook niet of het mijn darmen waren of de baby. Het voelde als korte tikjes, ik vergeleek het met een pingpongballetje die af en toe tegen mn baarmoeder tikte. Achteraf gezien weet ik dat het de baby was, ja toen al. Kan dus wel, dat je hem al voelt!

Hoe gaat het met de anderen? Sasky, Tazzle, Kreeftje? Ronkel inmiddels al bevallen?

Met mij nog steeds alles goed. Van de week groeiecho gehad (bij 30 weken), ventje groeit goed op schema.

Aan de lieverds die nog niet zwanger zijn: het is jullie zoooo gegund! Ik blijf duimen voor jullie!
Ow wat is dat viva lelijk geworden en op m'n telefoon werkt het niet eens meer dus heb maar de laptop gepakt!

Hoe is het met iedereen :-)

M hoe heeft de wereld je aankondiging opgepakt?

Kinine, kreeftje hoe voelen jullie je?

Ja en Ronkel al bijna bevallen en Sneeuw je gaat ook lekker

Toch wel mooi aan de ene kant zoveel zwangeren blijft deze flow nog aan?

Morgen je tp Elmie! Ik hoop dat deze goed ontdooit.

Dibbels zou je nu deze maand of volgende maand weer verder gaan?

Nog een voor Chaja, Sasky en god ik denk heel hard of ik iemand vergeet. Het geheugen is een vergiet zo.

Hier alles goed 4 mei de 20 weken echo en de baby kriebelt volgens mij wel regelmatig. Mag niet echt klagen.

Liefs
Succes vandaag Elmie!
Jaaaaaaaaaaaa! We hebben vanmiddag een terugplaatsing. Weer een kans :-)
Wat fijn Elmie! Hoe is je terugplaatsing gegaan?

De duimen draaien komende twee weken.
Wat fijn Elmie! Hoe is je terugplaatsing gegaan?

De duimen draaien komende twee weken.
Minouzz. Wouw, wat bijzonder dat je de baby voelt! Voel je je goed?

Wat voor doppler apparaat heb jij en bevalt die? Is die veilig voor de baby?

Iedereen weet nu dat ik zwanger ben. Allemaal enthousiaste reacties, erg leuk!

Sneeuwvlokkie, 30 weken alweer! Fijn dat de baby goed groeit!

Ronkel, hoe gaat het? Inmiddels al bevallen?

Dibbels, wanneer heb je de inseminatie? De duimen draaien al! Het is jullie zoooooooo gegund, na al die jaren!
Goed hoor :-) Ze moesten wel veel moeite doen om mijn baarmoeder goed in beeld te krijgen en daarmee te catheter. Dus drukken op mijn baarmoeder met de echokop en meerdere pogingen doen maar toen lukte het uiteindelijk. Ik vond het idee dat ze het minder zagen niet zo prettig. Straks prikken ze ergens anders doorheen ofzo Mijn blaas was ook te leeg terwijl ik niks anders dan normaal heb gedaan. Maar goed, het embryootje is weer binnenboord!
Fijn idee Elmie een embryo aan boord. En nu lekker broeden! Was die uit het rietje met 1 of 2?
Elmie, mooi zo, nu lekker broeden!

Ik ga zometeen naar het ziekenhuis voor de inseminatie, dus dubbel duimen,dames

Lekker op zondag, lekker rustig in het ziekenhuis en op de weg, en geen lastig gedoe op mn werk, super gepland weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven