Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:myname1 schreef op 21 april 2013 @ 13:37:

[...]

Ik wacht nog altijd op het geld van de vorige actie...

heb het nu toch weer aangevraagd, kijken of het nu wel betaald gaat worden.In mijn bevestigingsmail staat dat de verwerking maximaal 4 weken duurt. Mijn mail is van 30-3
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Bente- schreef op 22 april 2013 @ 00:09:

Dit topic lees ik best vaak het is best wel handig. Ik bestel ook vaak gratis proefmonsters doen jullie dat ook?

En ik heb nog een vraag. tot wanneer is die actie van die zonnebrand van de kruidvat geldig?Ja, doe ik ook, en heb je de zonnebrand actie wel op je kaart geladen? Dan kan je online zien tot wanneer, maar ik denk dat het tot morgen is.
Ik heb nog ¤10 kortingskaartjes voor de Efteling (AH actie) en codes voor 1 gratis Tivall product (t/m 1 mei) bij AH. Wie wilt?

Heeft iemand v/d Tivall actie overigens de (product)codes voor de vier te testen items voor me? Ik red het helaas niet om ze voor de sluitingsdatum (overmorgen) te halen, maar wil ze wel graag later (gratis :D) proberen haha.
Blokker heeft weer treinkaartjes.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Als je geen dingen hoeft te scannen/printen voor de heb ik wel interesse
Binnenkort waarschijnlijk een oppasbaantje erbij, lekker, toch iets bij verdienen. =) Het is niet veel, maar altijd lekker.
Voor katten eigenaars: gratis whiskas pakketje

http://whiskas.nl/gratis-whiskas-verjaa ... .aspx?v=11

Bij Deen nu gratis 4pack blikjes spa citroen of spa citroen/cactus.

Vanmiddag gelijk een 4pack citroen gehaald!
Korting vragen kán lonen. Heb van de week korting gevraagd bij vier webshops die alle vier hetzelfde product aanboden. Bij webshop 1 toch EUR 25.00 korting gekregen
quote:Bente- schreef op 22 april 2013 @ 00:09:

Dit topic lees ik best vaak het is best wel handig. Ik bestel ook vaak gratis proefmonsters doen jullie dat ook?

En ik heb nog een vraag. tot wanneer is die actie van die zonnebrand van de kruidvat geldig?Waar bestel je proefmonsters?
Proefmonsters worden wel eens aangeboden door bijvoorbeeld dove, vichy, neutral. Ik kom ze gewon tegen via linkjes hier, op FB, op sites als gratiz.nl etc. Er is geen site waar je ze maar zo kan aanvragen. Als ze ergens worden aangeboden moet je een formuliertje invullen.
Ik weet niet of ik een site mag noemen maar ik kijk vaak gewoon op proefmonsters.nl. Daar staan er wel veel meestal.
Er is een nieuwe site met de eerste GTA. http://www.myshopi.com/nl-nl/actie-lotus-just-1
quote:watervrouw2 schreef op 20 april 2013 @ 17:55:

Iemand zocht de NS-actie: http://www.spoordeelwinke ... t/april/2persoonsdagkaart bestellen kan nog tot 1 mei.

Weet niet of de benodigde code zo uniek is als ze beweren (hopelijk niet gekoppeld aan mailadres), maar kan die wel in de mail zetten just in case.. watervrouw2 atgmail.com

Het is een e-ticket dus je moet een printer hebben en goed bedenken welke datum je hem gebruikt (actiekaartjesvan bijv. kruidvat is een kwestie van afstempelenvoor de reis)Je hebt mail watervrouw
Korting op je auto/motorverzekeringen vragen werkt ook. Kreeg een offerte en gewoon gezegd dat ze echt niet goedkoper waren dan de oude verzekering (verzin een bedrag). Vervolgens gingen ze nog met 10% onder dat bedrag zitten. Potdikkie, dat had ik echt eerder moeten weten. Er zit dus best veel marge daar. Maak er gebruik van!

Hvm
http://bional.gezond-en-m ... oefverpakking/bedankt.php

Gratis van Bional
Op veiling sites staan ook wel eens kaartjes voor musicals op.

Laatst nog naar een musical geweest voor 4 euro + 5 euro veilingkosten. Dus voor 9 euro twee eerste rangs kaartjes en een pauzedrankje (en garderobe maar dat hebben we niet gedaan).
Bij Lidl vanaf gisteren: Lambrusco Rosati 1,99 (rosé)

Vanaf a.s. donderdag: appeltaart 600 gram 2,29
Handige site:

http://www.actiecode.nl/
Vandaag post van de NS, met daarin 4 treinkaartjes om iemand gratis mee te nemen, opletten dus dat je niet denkt dat t weer onnozele reklame is en weggooit.
Heeft iemand misschien nog een kortingscode van de McDonalds voor de dierentuin? Ik ga komende week naar de dierentuin, dat was al gepland en toen las ik hier ineens van die actie. Zelf kom ik er nooit, dus als iemand toevallig nog zo'n code heeft liggen waar die niks mee doet zou je mij er erg blij mee maken!
Ik heb er 1 vogelkip

mail maar even naar xxx (verstuurd)
You've got mail!
En ik heb van de NS spoordeelweken kaartjes gekregen die ik niet kan gebruiken, hier iemand belang bij?

2x een 2-1 dagkaart (tweede klas vervoersbewijs hebben, en 1e klas mogen gebruiken. Alleen geldig op za/zo van 01-05 t/m 31-05)

2x ns meereis kaart (1 persoon 1 dag gratis meerijzen met iemand van 12 jaar en ouder met een geldig vervoerbewijs 2e klas. 1 van 16-05 tm 31-05 en 1 van 01-05 tm 15-05)

Ik wil ze alle vier in 1x opsturen graag. Inmiddels vergeven!
Vandaag weer eens naar de Action geweest.

*Bolletje nogal lange koekjes chocola: 0,99 (bij appie 1,48)

*Haarverf kastanjegoud aangevuld: 1,65 (ongelofelijk die prijs en het is nog goed spul ook)

*Max tandpasta sensitive (voor gevoelige tanden) aangevuld: 0,59 (ook goed spul en dat voor die prijs!)

*Doosje met 15 zakjes fairtrade thee bosvruchten 0,59

*Vochtig toiletpapier aangevuld: 70 vel voor 0,65

*Diadeem: 0,59 (hartstikke hippe print)

*Citruspers met onderbak: 0,99

*Kleine snijplank: 0,59

Niks meegenomen dat ik niet nodig had (oke oke voorzover je koekjes nodig kunt hebben )
quote:goudenmeid schreef op 22 april 2013 @ 18:57:

Korting vragen kán lonen. Heb van de week korting gevraagd bij vier webshops die alle vier hetzelfde product aanboden. Bij webshop 1 toch EUR 25.00 korting gekregen Ik weet nooit hoe ik zoiets moet aanpakken. Geef je dan aan dat andere websites het product voor hetzelfde bedrag/lager bedrag aanbieden? Of mail je gewoon de klantenservice met de vraag of je korting mag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven