doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Fabeltje. Wel is het een plus.
Nou zeg Joey, jij weet toch wel dat er ook een vraag achteraan hoort!
Oké!

Wat boeit je het meest aan je bedpartner?
Mijn kookkwaliteiten zijn beter dan mijn smaak qua boxers....

Een ideale bedpartner heeft sex met passie!

En nu mijn eigen vraag: ruige sex kan lekker zijn, maar wanneer passeert het een grens en wordt het te ruig en daardoor niet geil?
Als de zwepen tevoorschijn komen en de hakken in mijn rug worden gezet....

Is het verstandig eens op tijd op bed te gaan?

(en voegt de daad bij het woord, nou ja bijna...)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Wat is het toch met die mannen af en toe, er komt geen behoorlijke vraag uit....

Weleens iets gedaan waar je sekspartner niet zo blij mee was?
ja, onverwachts langskomen

wat doe je als je partner tijdens de seks gestoord wordt door een telefoontje: stil doorgaan met seksen, boos weglopen, even genieten van de rust?
een andere naam uitgeschreeuwd in 't heetst van de strijd (maar misschien is dit antwoord al wel eens gegeven..)

Heb je je ooit door je sekspartner laten vertellen wat voor steamy sex jullie hebben gehad omdat je last hebt van een totale black-out .. ??
Als het met een sv is hou ik me muisstil,zijn meestal mannen met een relatie...

Ben ook wel eens doorgegaan met pijpen toen ie zijn moeder aan de lijn had

Blijft jouw telefoon altijd aan tijdens de seks?
@ koka, nee, nog nooit last van gehad.... (ff refreshen koka )

@ Marjo, ja, ik heb zo'n exemplaar dat je niet uit kan zetten

Wat is erger: tijdens de seks gestoord worden door de moeder van je bedpartner, of door de kinderen van hem/haar?
De kinderen vind ik erger.Heb het een keer meegemaakt en vond het erg genant.

Vind je het erg als je tijdens buitenseks zichtbaar kunt zijn voor een voorbijganger?
nee, dat hoort er bij (en maakt het misschien wel spannender). Het buiten doen om gezien te worden is niks voor mij.

Wie heeft bij seks de grootste gêne, ben jij dat of is de ander dat?
De eerste keer kan ik soms wat gene hebben omdat het toch wat aftasten is wat een ander lekker,spannend en geil vind.

De keren daarna ga ik dan wel helemaal los en heb ik weinig remmingen.

Word seks na verloop van tijd alleen maar beter of kick je op die spannende eerste onmoeting, eerste tongzoen, eerste keer seks etc?
Eerste keer al super (ben dan trouwens ook niet geremd), tweede keer moet ik nog meemaken maar lijkt me nog beter zelfs

Is het weleens andersom gegaan, superstart en daarna alleen maar slechter?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@ Marjo, De eerste aanraking, de zoen, dat vind ik wel een heel geweldig gevoel en dat slijt na verloop van tijd helaas tot iets waar ik niet direct meer van in vuur en vlam sta. En toch wordt de seks met de tijd beter ....

@ Roland, niet direct aflopend na de eerste keer...maar het is me wel een keer overkomen naarmate de tijd verstreek

Je eerste keer, zou je die nog wel een keer opnieuw willen beleven, of zou je het nu op een andere manier willen beleven?
Andere manier, echt. Heeeeeeeeel anders....

Heb je met elke nieuwe bedpartner weer wat geleerd of waren sommige niet zo creatief?
Van elk mens leer je wel wat. Iedereen is uniek in doen en laten en daar pik je toch elke keer wat van mee.

Niet iedereen is even creatief maar het hoeven ook elke keer geen hoogstandjes te zijn om het toch erg gezellig en lekker te hebben in bed.

Is het verslavend om het regelmatig met een ander te doen?
Niet voor mij, nog niet tenminste. 't Was wel ooit een fantasie, dat dan weer wel.

Zijn veel mensen uiteindelijk toch geremd in bed, of onzeker, of valt dat reuze mee?

(en voor de tweede keer: nu ga ik echt naar de klamme lappen...)
In mijn doelgroep *ahum* vind ik dat onzekere reuze meevallen.

Of misschien val ik wel gewoon niet op onzekere types

Pik jij wel eens iemand op zo uit de kroeg of is er wel wat meer voor nodig?
Dat heb ik wel eens gedaan, maar inmiddels is er veel meer voor nodig

Word jij selectiever naar mate je meer sekspartners hebt gehad, of juist makkelijker?
Wel makkelijker in de zin van "Ach ik ben toch al een keer vreemdgegaan dus dan maakt die tweede keer ook niks meer uit"

Maar ik ben wel kieskeurig geworden, weet wat ik wel en niet wil.

Wat is er voor nodig om jou te versieren?

(geen hengelpoging hoor )
Het klinkt zo makkelijk en vaag, maar het is voor mij wel het belangrijkste: een klik

klopt de stelling 'alle mannen willen maar één ding' bij de mannen waar jij mee in contact raakt?
Klinkt makkelijk en vaag maar ik snap 'm wel.

Is bij mij ook een absolute vereiste.

De meeste mannen leer ik via de kroeg of het Net kennen en inderdaad die willen vaak maar een ding....

Ligt dat aan de locatie of aan mij?
Dat zal vast en zeker aan jou liggen

Als je iemand eerst op het net hebt leren kennen, spreek je (mits leuk) dan snel af om IRL te ontmoeten, of chat/mail je eerst lang om de ander beter te leren kennen?
Begint met mail en chatcontact, daarna foto's uitwisselen en een keer bellen en dan kan het soms snel gaan.Ligt aan de beroemde klik die je straks al noemde...

Zegt 1 foto jou genoeg of wil je meer van iemand zien voordat je de knoop doorhakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven