Clomid, Wel en wee wie kletst er mee?????

28-03-2008 07:52 1474 berichten

Nieuwe schrijfsters natuurlijk welkom.
Alle reacties Link kopieren
@Shinzy
^ hehehe Dory, jij bent snel!!

Nu duimen voor jou he!!
Shinzy, jammer. Wel fijn dat je een eisprong gehad hebt, dan heb je in ieder geval een startpunt!

Overigens (niet om je onnodig hoop te bezorgen hoor) testte ik dus met die supergevoelige testen van matcare, die tot 6 dagen voor je verwachte menstruatie positief zouden kunnen testen. Ik testte denk ik één of twee dagen voor mijn menstruatie negatief.
shinzy

En inderdaad geweldig dat je een eisprong hebt gehad! Zo ver ben ik tot nu toe nog niet gekomen!

@ de rest: welterusten, ik laat morgen weten hoe het met mijn eitjes is hoor
Marinde, ik zit op dag 20, dus als het goed is springt de boel van het weekend en manlief is het hele weekend thuis!!!!! we gaan er flink tegenaan hihi. maandag moet ik bloed prikken tenzij ik een eisprong meet met de ovutestjes.

Shinzy, balen zeg. nou nog even geduld en we hopen er het beste maar weer van. het bevalt me wel dat groen kleuren van de tabel!!!
Thanx meiden, jullie zijn heel lief allemaal!

Mijn humeur is er helemaal niet door aangetast, ik was zelfs super opgewekt voor het slapen gaan en zelfs vanochtend voel ik me goed :-)

Wen, ik weet dat er een kans bestaat dat ik toch nog te vroeg was, dus wacht ik geduldig op mijn menstruatie (volgens mijn berekeningen zaterdag of zondag). Als die er maandag nog niet is dan test ik nog even met ochtendurine.

Doenja heel veel klusplezier!! Hoop dat het een heel vruchtbaar weekend wordt voor jullie :-D

Barbera; hoop dat er voor jou ook snel een eisprong aankomt!
Hoi dames,

2 dagen niet kijken er is alweer vanalles gebeurd.

Felientje, jammer voor je dat het deze maand niet gelukt is, maar goede hoop voor volgende maand. Ook fijn dat je nu weer op dag 1 zit, ik vind die laatste 2 weken van de cyclus zo lang duren. Aan het begin van de cyclus heb je in ieder geval nog het idee dat je er iets aan kunt doen en dat er kans is. Dus succes meid!

Dory en Shinyz, wat spannend voor jullie. En Shinyz, die negatieve test zegt niet zo heel veel hoor. Ze zijn wel gevoelig die testen, maar het kan best dat ze toch nog niet het horoon hebben opgepikt. Dus ik duim nog voor je, laat je het ons snel weten?

Hoe lang ga je naar Amerika Daantje, is het vakantie? En kun je daar gewoon door gaan met Clomid? Succes met de koffer pakken.

Doenja en Marinde, wachten op de sprong, gek he dat je hele leven daar ineens om draait. En wat die mannen betreft, gewoon vastbinden op de bank, weet je zeker dat ze er zijn :-) Hoe doen jullie het met die Matcare testjes, hoe kies je welke dagen je ze moet doen als je eisprong ergens tussen dag 17 en 25 kan zijn???

Robien, hoe is het nu met je? Voel je al iets :-) En hoe gaat het op je werk?

Doenja, kun je mij ook aan het rijtje toevoegen? Hoop dat dat geluk brengt want er is al aardig wat groen. Ik zit nu op 100mg Clomid 2e ronde, slik ook Progyluton en dit is voor de 1e. Bedankt.

Groetjes Sanne
Shinzy ik hoop dat je te vroeg hebt getest. Wat goed van je dat je zo positief blijft. En met een eisprong in het vooruitzicht, moet het een keer goed komen!

Doenja je hebt dit weekend hopelijk niet te veel buitenshuis op de planning staan? Nu je mannetje er is, moeten natuurlijk wel alle kansen benut worden Veel plezier!

De rest ook alvast een fijn en vruchtbaar weekend, met hopelijk iets mooier weer dan dat het nu is!
Jeetje, wat is er weer een hoop geschreven!

Shinzy: toch even een dikke van mij! Goed dat je zo positief bent, en het is natuurlijk ook super positief dat het wondermiddel aanslaat! Het kan zomaar de volgende ronde raak zijn. En ik teste eerst ook negatief, dat was denk ik rond mn nod, of een dagje eerder.... dus wie weet!

Dory: ik heb nog steeds een beetje hoop hoor, ik had ook pukkels, rare romemelende buik, dacht echt ja hoor, daar is ie dan, de ongesteldheid, maar niet dus! Sterkte mied, ik hoop dat je snel duidelijk hebt!

Doenja & marinde: flink klussen van het weekend... En goed dat je mannetje er is van t weekend!

Barbera: succes vandaag met de meting! En wat goed dat je er zo'n goed gevoel over hebt, over deze ronde! Had ik eerlijk gezegd ook wel over die vorige ronde van mij, en je weet het resultaat!

Sneeuwwitje: en al tekenen van een naderende ongesteldheid?

Sanne: ja, jij moet ook nog in de tabel, je hoort er ook bij! Denk dta het misschien een foutje is omdat we 2 sanne's hebben. Succes met de 100 mg + dat andere!

Met mij gaat het allemaal goed, ik het soms gewoon nog steeds niet geloven! Ik heb op 12 juni een afspraak bij de gyn en dan hoop ik een mooi kloppend hartje te zien! Wel heel spannend allemaal hoor.... Zo zien jullie maar het aftellen gaat dus gewoon weer door. Ik heb vanavond weer een avonddienst, maar wil het nu misschien toch nog even stil houden tot ik 'bewijs' heb en bij de gyn ben geweest. Zie alleen wel erg op tegen de nachtdiensten van volgende week. Ik kom daar altijd gebroken uit en of dat nu zo handig is in de eerste spannende weekjes... lastig!

Meiden: ik duim voor jullie allemaal, kom Wen en mij snel versterken!! En fijn weekend!
Robien, kom je ook nog bij het januaritopic of sla je dat liever over? Zelf weten hoor, ik vind het wel heel gezellig daar maar 't is net wat je zelf wil
Sanne natuurlijk zet ik je in het rijtje. je hoort erbij zoals robien al zei. ik weet alleen je leeftijd niet. dus die laat ik even open.

Sneeuwwitje, ik ben bang dat we een druk weekend tegemoet gaan, maar ik heb manlief verteld dat hij niet de deur uitmag voordat...

vanavond even naar de kroeg, vrienden van ons gaan morgen op vakantie dus daar moet op gedronken worden(door de andere dan) morgen klussen bij vrienden in huis, daarna naar de film en dan krijg ik ook nog een logee. en zondag de hele dag in de kroeg voor een darttoernooi. dus valt wel mee met de drukte hoor hihi.

allemaal een prettig weekend.
Ha meiden,

Net terug uit het ziekenhuis, eindelijk een heleboel vragen kunnen stellen. Zo wist ik tot vandaag toe niet wat er met mij aan de hand is. Eerst dachten ze dat ik in de overgang was, maar dat bleek niet zo te zijn. Nu vroeg ik vandaag of ik dan pco heb, en de gyn zei dat dat zo was. Niet dat ik daar nu veel mee op schiet, maar toch, dan heeft het in ieder geval een naam.

Er was in mijn rechter eierstok een blaasje te zien van 19 mm, dat is erg groot voor dag 9, dus de kans bestaat dat het weer een cyste is. Toch moeten we er rekening mee houden dat het ook een follikel kan zijn, dus dit weekend weer aan de klus.

Maandagochtend vroeg een afspraak voor weer een echo. Als er dan niets meer te zien is moet ik weer bloed laten prikken voor een progesteron bepaling.

Ook meteen gevraagd wat we gaan doen als deze ronde weer geen resultaat blijkt te hebben.

Dan ga ik beginnen met puregon en pregnyl injecties.

Maar goed, eerst maandag maar even afwachten.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een follikel is, was eigenlijk dus weer een beetje down daarnet in de auto.

Nu gaat t wel weer, ik moet maar gewoon optimistisch blijven he?
Barbera kan me best voorstellen dat het soms moeilijk is om optimistisch te blijven, maar je kunt het hoor! Eerst maandag maar even afwachten, wie weet is het wel een eitje. En anders ga je gewoon samen met mij aan de puregon beginnen. Veel succes en sterkte!
Dankje sneeuwwitje!

Wel fijn dat we dan waarschijnlijk straks samen aan de puregon gaan, kunnen we elkaar een beetje aanmoedigen, haha.

Dat prikken lijkt me erg naar. Durf mezelf niet eens een vingerprikje te geven om mijn bloedsuiker te bepalen.

Gelukkig is mijn vriend verpleegkundige, dan kan hij dat straks doen.
@Barbera, gewoon optimistisch blijven hoor! Ik had vorige cyclus ook al op dat 10 een ei van 18! Dus kan wel. Ik werd ook die cyclus eerder ongesteld. Dan klopt het dus dat je zo ong. 14 dagen na eisprong gaat menstueren.

Dus houdt de moed er in meid!
En Dory hoe is het nu? Al ongesteld of nog steeds niet, spannend zeg! Wanneer zou je evt. gaan testen?
Vanmorgen met afvegen op toilet wat gekleurde afscheiding. Dus denk dat mijn menstuatie vandaag of morgen doorzet. Heb ook vreselijke buikpijn.

Maar ik had gister al tegen doryman gezegd dat ik niet ga testen. Ik kom er vanzelf wel achter. Pas wanneer ik zeker weet dat ik zwanger ben ga ik testen. Weet ik zeker dat ik ook een keer een positieve test in handen heb

Maar dat is dan voor de volgende ronde..

Wie zit er nu het dichtst tegen zijn NOD aan?
Oh Dory, wat balen zeg.... en die buikpijn, die herken ik

Ik zit inmiddels op dag 3 en dus vandaag ook gestart met mijn tweede kuur Clomid 50. Op hoop van zegen!!

Heb echt dubbel zoveel last deze keer van mn menstruatie... Pfff, buikpijn niet normaal. Maar ja, in ieder geval een cyclus. Dat is ook al veel waard...

En inderdaad Dory, Wie zit er nu dichtst tegen zijn NOD aan???

En jij Shinzy? nog nieuws?
Aww Dory, balen! Ik heb dat ook heel erg hoor dat ik pas wil testen als ik zker weet dat ik zwanger ben. Maarja zo sterk ben ik helaas nog niet :-/

Felientje, succes met de nieuwe ronde!

Volgens mijn berekeningen moet ik vandaag of morgen ongesteld worden maar ik voel nog niks :-/ Ik ga maandagochtend (dag 36) nog een ker testen maar heb verder geen verwachtingen ofzo.
Dory

Wat goed dat je niet hebt getest. Ik probeer me ook voor te houden dat ik pas ga testen als ik zeker weet dat ik zwanger ben, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Sterkte!
Dubbel gepost!
anoniem_63139 wijzigde dit bericht op 01-06-2008 10:19
Reden: dubbel
% gewijzigd
Dory: wat ontzettend jammer!! Ook al voelde je het al een beetje aankomen, je houdt toch die hoop he!? En het lullige is, dat een aankomende ongesteldheid dezelfde 'klachten' kan geven als een zwangerschap... Meis, heel veel succes weer met de volgende ronde!

Shinzy: nog steeds geen ongesteldheid? Zolang die er nog niet is, zit je gewoon nog in de race hoor. Dus ik duim nog steeds als een dolle voor je!

Felientje: verevelend dat je zoveel last hebt van je ongesteldheid, maar inderdaad je cyclus doet het in ieder geval! Succes met de nieuwe ronde en wie weet is net als bij mij de 2de ronde een geluksronde!

Barbera: fijn dat je wat duidelijkheid hebt gekregen vanuit het ziekenhuis. Enne succes met klussen dit weekend!

Doenja: jij ook heel veel succes en hopelijk een mooi resultaat over 2 weken!!

Hier nog steeds wel wat krampjes en 'dingetjes' in mn buik en beetje last van mn rug en ik lijk wel wat moeier, maar nog steeds niet misselijk! Ik probeer nu wat meer te genieten, want ik maak me toch wel een beetje zorgen over of het allemaal wel goed zal gaan. Ik weet niet of jullie ook een beetje rondlezen op het forum, maar je leest de naarste dingen, dus dat helpt ook niet echt. Gelukkig is mijn vriend vrij nuchter, dus dat houdt me weer een beetje met beide benen op de grond en de kans dat het allemaal goed gaat is natuurlijk ook vele maken groter dan dat het mis gaat, dus ik ga proberen om een beetje meer vertrouwen te hebben! Maargoed ik denk dat jullie dit straks allemaal wel zullen herkennen!!

Ohja, die vreselijk client van mijn afdeling is overgeplaatst, dus ik ga nu wel met een redelijk gerust gevoel de nachtdiensten in!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Robien
Robien, die verhalen hebben volgens mij z'n weerslag op alle pril zwangeren op het forum. Eigenlijk moet je je realiseren dat het niet vaak voorkomt, dat iedere situatie anders is en dat de kans gewoonweg het grootst is dat het goed zit. Maar die akelige stemmetjes in je hoofd kunnen nogal hardnekkig zijn. En sowieso zijn de eerste weken lang niet altijd die roze wolk waar je wel eens over hoort door alle onzekerheden. (andere meiden: en toch is het de moeite waard hoor maar de onzekerheid die al start bij de eerste keer seks zonder voorbehoedsmiddelen houdt pas op als je kind 30 is denk ik)
Update:

Nog steeds geen spoor van (naderende) menstruatie (letterlijk!)

Hmmmm :-/
Shinzy, het wordt nu wel spannend hoor. Succes met wachten tot morgenochtend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven