Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:zonnigschildpadje schreef op 24 april 2013 @ 21:42:

Ik heb nog meer probeercodes over, nog iemand interesse?

Heb ook de mcdonalds dierentuin codes.

Ik wil wel een dierentuincode =D we wonen vlak bij een van de dierentuinen, maar komen bijna niet bij de mac Wel als je hem nog over hebt hoor, als 'nieuweling' voelt het toch een beetje vreemd om gelijk op te springen

als je hem nog hebt kan je mailen op *verwijderd*

Dank je =)
2 akties bij de Hema:

1 moederdag aktie

1 actie 1+1 canvas gratis

http://myclang.com/1/3fde ... f6627044620094a6122725b7b

http://fotoalbum.hema.nl/ ... 3_2604_APS_ma&id=11207580
anoniem_128241 wijzigde dit bericht op 26-04-2013 11:16
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Wat een geweldig topic.. ik ga meelezen en ook meetippen natuurlijk.
De Lambrusco Rosato die nu bij de Lidl in de aanbieding is voor ¤1,99 is heerlijk. Het is alleen even stoeien (voor mij dan) met die kroonkurk die feestelijk plopt .

De kaasflips kosten daar ¤0,43 en zijn ook heerlijk, lekkerder dan die van AH (0,78).

Verder is Euroshopper voor wat betreft de producten die ik gebruik goedkoper dan de Lidl.
Ik had extra wijn gekocht voor vriends verjaardag, maar dat had niet gehoeven... Uiteindelijk dronk alleen mijn moeder 1 glas. Ach, meer voor mij nu, maar toch jammer als je weinig wijn drinkt.

Zijn er meer mensen die in Duitsland inkopen doen trouwens? Zeker met alcohol scheelde dat zo voor die verjaardag een hoop, en verzorgingsproducten zijn er ook niet duur. En vanuit Arnhem waar vriend werkt hadden we de benzinekosten met alleen een keer tanken er al uit.
Wij gaan ondanks dat we niet in de buurt wonen soms een dagje uit naar Duitsland. Maken er gewoon een gezellige shop dag van. Tot nu toe 2 keer Essen (ruhrgebied) gedaan, maar als iemand nog tips heeft voor andere leuke steden, houden wij ons aanbevolen. Laatste keer hebben we het gecombineerd met een kerstmarkt. Toen vooral babyspullen ingeslagen (potjes en verzorgingsproducten) en de primark daar geplunderd, die is echt super groot!
Wij zijn naar Kleef geweest, net over de grens bij Zevenaar, dat is er ook een leuke plaats voor. Het was inderdaad ook gewoon echt een leuke rit (en een avontuur voor mijn vriend, die geen Duits spreekt en voor zijn gevoel ineens helemaal van mij afhankelijk was )

Tips wat er goedkoper is, is natuurlijk ook leuk. Tot nu toe komen wij op:

- groente en fruit

- alcohol dus

- frisdrank

- shampoo

- douchespul

- vlees
Wilde een vrektip met jullie delen: cadeautjes diagonaal inpakken. Zo past dat restje inpakpapier nog wel.

Wilde laatst een huishoudelijk apparaat aanschaffen en was op MP de winnende bieder, yeeh! Tot de verkoper aangaf het apparaat zelf bij een actie te krijgen. Actie gezocht en hoppa - toch weer 20 eur bespaard! (en tov de officiele winkelprijs nog veel meer)
fee1, 5 dagen geleden

Ik weet al welke producten: de Toscaanse carré, de Provençaalse carré, broccoli kaascarre, spinazie kaasrondo, Griekse rondo en paprika kaasrondo.

de Toscaanse carré vind ik lekker!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Ik heb een paar weken geleden bij de Bever een hele dure outdoorbroek gekocht op een speciale koopavond met 20% korting. Nu kreeg ik gister een bon in de bus voor een kledingstuk met 25% korting. De kaartjes zitten nog aan de broek, dus ik denk dat ik terugga en hem dan opnieuw koop met die 25% korting; scheelt in dit geval bijna een tientje.
wow, wat voor broek is dat dan voor 200 euro? Met gouddraad gestikt ?
haha, een speciale outdoorbroek, wind-en waterdicht, ademend etc, wilde hem al een tijdje hebben.. Ok, het is niet echt vrekkerig om zo'n broek te kopen

Maar die kortingscoupon van 25% bij de nieuwe Beverfolder is natuurlijk wel een vrekkentip
Bedankt voor de Page-tip trouwens, daar ga ik ook gebruik van maken.
Ukkie, als ik me het goed herinner woon jij in dezelfde stad als ik. Ik weet niet of dit mag (ivm spam) maar bij Waterborg hebben ze op dit moment faillissementsuitverkoop. Veel (water)sport kleding en andere benodigdheden met 80% korting. Meer info hier.

Wat ik van de site begrijp is er vanmiddag een kijkmiddag, maar dat staat er niet echt duidelijk.. Misschien dat daar je broek/een soortgelijke wel tussen staat nog.
quote:ukkie21 schreef op 10 juni 2013 @ 18:10:

haha, een speciale outdoorbroek, wind-en waterdicht, ademend etc, wilde hem al een tijdje hebben.. Ok, het is niet echt vrekkerig om zo'n broek te kopen

Maar die kortingscoupon van 25% bij de nieuwe Beverfolder is natuurlijk wel een vrekkentip Heel vrekwaardig is mijn outdoor broek al minstens 10 jaar oud, hij is volgens mij nog van het guldentijdperk en toen was hij iets van 120 gulden ofzo.... maar echt, 200 euro?? Ik geloof dat ik het nog wel even bij mijn oude model hou
als de toiletpapier van de lidl in de aanbieding is koop ik gelijk paar tassen dat is bij elkaar zo'n 100 rollen, kan ik weer een tijdje mee vooruit.

als pampers in de aanbieding is (daarmee bedoel ik dus goedkoper dan 19 cnt per luier dan koop ik ook gelijk een paar megadozen, laatst voor 200 euro aan luiers gekocht :P

Als de afwasmiddel van dreft in de aanbieding is (1 euro per stuk normaal 2,19euro) dan koop ik ook gelijk 15 flessen.
@silverzephyr; dank voor de link. Ik ga er later nog wel even naar kijken. Ik zie al dat als je nog schaatsen zoekt je daar moet zijn!

De broek was overigens een soort kadootje voor mezelf van mn vakantiegeld (wat verder allemaal op de spaar gaat), maar nu ben ik toch aan het heroverwegen, want eigenlijk heb ik hem niet echt nodig he.. haha, jullie hebben me weer aan het twijfelen gebracht over mn uitgave..
quote:Reine schreef op 11 juni 2013 @ 14:11:

als de toiletpapier van de lidl in de aanbieding is koop ik gelijk paar tassen dat is bij elkaar zo'n 100 rollen, kan ik weer een tijdje mee vooruit.

als pampers in de aanbieding is (daarmee bedoel ik dus goedkoper dan 19 cnt per luier dan koop ik ook gelijk een paar megadozen, laatst voor 200 euro aan luiers gekocht :P

Als de afwasmiddel van dreft in de aanbieding is (1 euro per stuk normaal 2,19euro) dan koop ik ook gelijk 15 flessen.wow, hoeveel kinderen heb jij in de luiers? als je zoveel voorraad koopt, hoe weet je dan van welke maten je er hoeveel moet hebben? hier een baby van 2 maanden, maar luiers zijn altijd wel ergens in de aanbieding (maakt hier niet uit welk merk, dus dat scheelt).
Gratis Ambi Pur Luchtverfrisser
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Lidl toiletpapier koop ik ook altijd in de aanbieding. Dus zo'n 4x per jaar gooi ik mijn auto vol.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Mugske schreef op 11 juni 2013 @ 16:02:

[...]

wow, hoeveel kinderen heb jij in de luiers? als je zoveel voorraad koopt, hoe weet je dan van welke maten je er hoeveel moet hebben? hier een baby van 2 maanden, maar luiers zijn altijd wel ergens in de aanbieding (maakt hier niet uit welk merk, dus dat scheelt).

Ik heb 2 kindjes ze dragen allebei maat 4 en zijn ongeveer 11kg. Aangezien maat 4 tot 16 kg is ( even uit mijn hoofd) weet ik zeker dat ik het op krijg. We verbruiken ongeveer 12 luiers per dag dus dat gaat hard.

Overigens koop ik ook weleens kruidvat luiers die zijn in de aanbieding rond de 14cnt per luier.

Luiers in de aanbieding zeggen mij niks.

Je moet luiers altijd terugrekenen naar per stuk. Soms is een luier in de aanbieding nog duurder dan in een andere winkel waar er geen korting op zit.

Mijn regel is: pampers onder de 20cnt per stuk is echt korting dan heb ik het over maat 4 en kun je gerust veel van inslaan.
Bedankt ook voor de tips over de Jumbo hier. Vandaag had ik mandarijnen nodig en pakte ik toevallig een zak met een rotte mandarijn. Kreeg ik toch mooi een tas met fruit en groente gratis mee... Man had deze week een aantal vleesverpakkingen die dezelfde dag op moesten en dus gratis waren en eentje die over de datum was (dan krijg je een met wel een goede datum gratis mee) de vriezer is weer even lekker bijgevuld. Helaas voor mij veel dingen die ik momenteel niet eet vanwege een dieet, maar man en kinderen zullen er wel van smullen... Wij halen altijd veel bij de Jumbo, maar voortaan let ik wel goed op of ik iets zie liggen wat gratis mee mag, leuk winkelen zo!!!
Ik liep vandaag in de supermarkt en mijn vrek-oog zag een fles douchegel met een GTA sticker. Ik ben blij dat ik de sticker in de winkel even bekeken heb voordat ik naar de kassa liep want er stond namelijk op 'deze actie loopt tot 31 juli 2010'!

Ik wil niet weten hoe lang die fles al in het rek staat. Heb hem weer teruggezet.
Ik ben ook wel van het inslaan, maar 100 rollen toiletpapier kan ik niet kwijt. Mijn record was 10 pakken Page a 4 rollen bij de C1000 een paar maanden geleden, die waren toen 2 pakken voor 1 euro. Het toiletpapier van de Lidl vind ik niet echt goedkoop, het Kruidvat papier is goedkoper en die hebben regelmatig aanbiedingen, 3 pakken a 8 stuks voor 5 euro.

Dropneusje, bedankt voor die tip over de Jumbo, ik ga het ook eens in de gaten houden, er is hier net een mega grote Jumbo geopend net een Foodmarkt, zelfs de kinderen vinden het leuk om daar te gaan shoppen, dus ik ga er regelmatig naartoe.
Ik heb een paar tivall codes, iemand interesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven