Gezondheid alle pijlers

Verzekering gehoorapparaten

12-06-2013 11:14 16 berichten
Hello,

Is het nodig een vervangingsverzekering voor gehoorapparaat af te sluiten? Of kan je eventueel verlies op een andere verzekering claimen?

Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Je zou ze mee kunnen verzekeren voor vermissing buitenshuis, op een zogenaamde kostbaarheden buitenshuis verzekering.

vaak is dat goedkoper dan een verzekering dan bij de winkel zelf,. en en vallen dan ook andere spullen onder zoals bijv tablets etc

succes
Kijk, een goede tip! Ga ik uitzoeken.

Dank je.
Voor die hele dure toestellen zou ik wel een aparte verliesverzekering voor afsluiten, vooral bij mensen op hoge leeftijd.
quote:nieuwenickname schreef op 12 juni 2013 @ 11:19:

Je zou ze mee kunnen verzekeren voor vermissing buitenshuis, op een zogenaamde kostbaarheden buitenshuis verzekering.

vaak is dat goedkoper dan een verzekering dan bij de winkel zelf,. en en vallen dan ook andere spullen onder zoals bijv tablets etc

succes

Niet helemaal mee eens.

Brillen vallen ook niet onder die verzekering.
Geen hoge leeftijd, wel dure toestellen.

Verzekeren kan uiteraard maar ik vraag me dus af of het niet al ergens gedekt is. Door inboedelverzekering ofzo.
Overigens zou ik die van kinderen eerder verzekeren dan die van bejaarden.
http://www.hoorwijzer.nl/ ... /gebruik/verzekering.html
Ik zal mijn vrienden in Apeldoorn eens bellen.
En die van Achmea ook zie ik in je link Redband. Dank!
nee brillen inderdaad niet, maar gehoorapparaten wel, mijn moeder heeft ze ook verzekerd, en nadrukkelijk gevraagd of deze niet uitgesloten waren
Mijn opa heeft er vorig jaar ontzettend plezier van gehad toen hij er een verloor tijdens het fietsen. Was anders een duur grapje geweest.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 12 juni 2013 @ 13:40:

Mijn opa heeft er vorig jaar ontzettend plezier van gehad toen hij er een verloor tijdens het fietsen. Was anders een duur grapje geweest.Want hij heeft hem eerst geclaimd bij de andere verzekeringen die hij heeft en dat werd afgewezen?
Voor de duidelijkheid: kosten van de toestellen zijn ¤600 euro eigen risico. De verzekering is ¤120 euro (staat geen termijn bij, ik heb nagevraagd voor hoelang dat is).
Ah, dat is voor vijf jaar. Dat scheelt dan weer.
Nou, na het lezen van de voorwaarden zie ik af van die niets voorstellende verzekering: eigen risico's, uitsluitingen, verplichtingen, het lijkt wel een woekerpolis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven