Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
quote:sprokkelientje schreef op 19 juni 2013 @ 09:50:

[...]

Waarom gevaarlijk?Meisjes van 14 die niet weten wat ze lopen te showen zijn niet geschikt om halfnaakt over straat te gaan. Als ik de moeder was en ik zou geen nadere keuze hebben dan mijn dochter zo te laten lopen, dan zou ik er achter lopen met een grote gun.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 09:50:

Dit is dagelijkse kost hier.

[afbeelding]

OMG!!!

Terwijl datzelfde broekje een paar centimeter hoger met een bedekte middel best goed zou kunnen staan als iemand mooie benen heeft.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik zag vanmorgen een meisje met een ultrakort broekje (versie met de billen er onder vandaan) en enorme striae op haar billen. Hele rode lijnen van onder haar broekje uit...
Sprokkelientje: wat denk jezelf? Wat voor gedachten zouden mannen krijgen bij het zien van zulke korte broekjes waar een deel van de bil bijna uitvalt?
Afzichtelijke bloemetjes jurk witte leggings en birkerstoks (weet ik veel hoe je dat schrijft) gewoon kansloos en om te huilen
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 09:52:

[...]

Meisjes van 14 die niet weten wat ze lopen te showen zijn niet geschikt om halfnaakt over straat te gaan. Als ik de moeder was en ik zou geen nadere keuze hebben dan mijn dochter zo te laten lopen, dan zou ik er achter lopen met een grote gun.

Ik denk dat een 14 jarige zich best bewust is van haar blote benen.

Ik volgde in die tijd ook de mode (en dat was in 1988 een wielrenbroekje met een kort shirt en een heuptasje)
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 09:50:

Dit is dagelijkse kost hier.

[afbeelding]Ah, de muffintop
quote:sprokkelientje schreef op 19 juni 2013 @ 09:55:

[...]

Ik denk dat een 14 jarige zich best bewust is van haar blote benen.

Ik volgde in die tijd ook de mode (en dat was in 1988 een wielrenbroekje met een kort shirt en een heuptasje)Sorry, maar ik vind je gruwelijk naief.
Gisteren in de Koopgoot.

Vrouw van midden 70. Veel te grote korte broek waardoor haar dunne benen met heftige spataders erg opvielen, witte sportschoenen, roze hemdje over een kromgewerkt smal ruggetje. Ik vond het zo''n triest vrouwtje. Met wat betere kleding had ze er veel fleuriger uitgezien.

V.w.b. die eeltvoeten ben ik het helemaal eens. Ik ben zo gebrand op nette zomervoeten dat ik ze weleens tot bloedens toe heb afgevijld.

En soms zie ik zulke lange teennagels (gruwel!) dat ik me afvraag of die mensen nog wel dichte schoenen kunnen dragen of een maat groter moeten kopen omdat hun nagels tegens de voorkant duwen.
quote:Yenthe79 schreef op 19 juni 2013 @ 09:54:

Sprokkelientje: wat denk jezelf? Wat voor gedachten zouden mannen krijgen bij het zien van zulke korte broekjes waar een deel van de bil bijna uitvalt?

Nou, niet zo aanvallend

Er zullen best foute exemplaren zijn die erop geilen maar om nu mannen over 1 kam te scheren..

Béétje kort. Is gewoon een onderbroek van spijkerstof
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 09:56:

[...]

Sorry, maar ik vind je gruwelijk naief.waarom in godsnaam?
Zag laatst een wat oudere dame, witte legging, tuniek met aan de zijkant punten naar voor en achter te kort.. Nee niet leuk..

Ook te strakke & korte truitjes bij mensen die het niet kunnen hebben, blubberende buik, en de zwembanden kun je tellen. Jakkes.. Gewoon niet doen!

Ook heb je truitjes/jurken met een lijn onder de borsten (snap je wat ik bedoel?) en die hangt dan boven de borsten of er midden op, ook geen gezicht.

Broeken met wijde pijpen, en saai geklede mensen vind ik ook een modeflater, of van die vrouwen die zich kleden als een oma..
Amarna Was natuurlijk ee kwestei van tijd tot ik je in dit topic tegen zou komen

Ik heb iets tegen voeten. Vind het verschrikkelijke dingen maargoed, in de zomer moet je er soms toch tegenaan kijken. Kan het ook niet helpen, ik zie het altijd. Hoeveel moeite is het om je voeten gewoon in te smeren voor het slapengaan en je nagels netjes te vijlen/lakken denk ik dan
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 09:58:

[afbeelding]

Béétje kort. Is gewoon een onderbroek van spijkerstof

Als het over zulke broekjes gaat..ok.

maar een gewoon afgeknipt kort spijkerbroekje (ruim onder de billen)

Ik snap de ophef hier niet zo over eerlijk gezegd.

Korte en strakke mode items zijn toch van alle tijden (denk aan hotpants in de seventies, de minirok in de sixties, de jurken die in de middeleeuwen je tieten tot aan je kin duwden etc..)
quote:amarna schreef op 19 juni 2013 @ 09:57:

Gisteren in de Koopgoot.

Vrouw van midden 70. Veel te grote korte broek waardoor haar dunne benen met heftige spataders erg opvielen, witte sportschoenen, roze hemdje over een kromgewerkt smal ruggetje. Ik vond het zo''n triest vrouwtje. Met wat betere kleding had ze er veel fleuriger uitgezien.

V.w.b. die eeltvoeten ben ik het helemaal eens. Ik ben zo gebrand op nette zomervoeten dat ik ze weleens tot bloedens toe heb afgevijld.

En soms zie ik zulke lange teennagels (gruwel!) dat ik me afvraag of die mensen nog wel dichte schoenen kunnen dragen of een maat groter moeten kopen omdat hun nagels tegens de voorkant duwen.Ik was er ook...maar heb haar niet gezien hahahaha
ook heb ik het idee dat mensen met deze warmte niet meer weten wat gepast is om te dragen op werk... hele korte jurkjes.. mannen met korte broeken en hemden.. uitpuilende bloesjes (dat je net een stuk witte vet rol tussen die uitpuilende knoopjes ziet)

en ook echt heel veel doorschijnende dingen waarin je alles kunt zien
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:00:

Amarna Was natuurlijk ee kwestei van tijd tot ik je in dit topic tegen zou komen

Ik heb iets tegen voeten. Vind het verschrikkelijke dingen maargoed, in de zomer moet je er soms toch tegenaan kijken. Kan het ook niet helpen, ik zie het altijd. Hoeveel moeite is het om je voeten gewoon in te smeren voor het slapengaan en je nagels netjes te vijlen/lakken denk ik danDoor deze post heb ik ineens een deja vu. Ik heb hem al eerder gelezen.
quote:amarna schreef op 19 juni 2013 @ 09:57:

En soms zie ik zulke lange teennagels (gruwel!) dat ik me afvraag of die mensen nog wel dichte schoenen kunnen dragen of een maat groter moeten kopen omdat hun nagels tegens de voorkant duwen.Amarna, ik weet dat er tegenwoordig nagelsalons zijn waar je nepnagels op je tenen kunt laten zetten. Echt waar!
quote:Sopsi schreef op 19 juni 2013 @ 10:02:

[afbeelding]Oboe! Een cameltoe: ook dat kan echt niet.
Ik zag gister een dame met maat 46/48 (met een taille) in een jurkje. Ik vond het prachtig staan, zo vol gevormd, maar het was jammer dat haar onderbroek te klein was en sterk aftekende.
Volgens mij heb ik iets gemist hier.

Ik vind korte broekjes tot op zekere hoogte (letterlijk) normaal maar blijkbaar ben ik dan naief en moeten alle mannen op de grote hoop van geile viezeriken etc.etc..

Waar komt dit vandaan?

Allemaal en masse aan de burka of zoiets, want stel je voor dat je mannen op foute gedachten brengt.
quote:Cateautje schreef op 19 juni 2013 @ 10:02:

[...]

Door deze post heb ik ineens een deja vu. Ik heb hem al eerder gelezen.

Ik heb bijna een voetenfobie dus kan maar zo dat je wellicht eerder zoiets van mij gelezen hebt

Ik zocht een voorbeeldplaatje maar stuitte toen op zoveel smerige plaatjes.... ben er gewoon misselijk van
Sokken in sandalen....

Doorzichte bh bandjes (je ziet ze toch wel)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven