Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
BlauwTheekopje, ik heb je mail binnen! Ik mail morgen foto's!
Kokolientje, ik heb interesse in de dekbedhoezen. Heb je ze nog?

Ik heb een pakketje jongenskleding in de aanbieding. Maat 92/98
quote:lelytjevandalen schreef op 18 juni 2013 @ 20:35:

Ik heb een pakketje jongenskleding in de aanbieding. Maat 92/98Mijn zoontje zit nu in 86, maar is hard op weg naar 92. Wil je me foto's mailen? Kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Kikkwrprinses, ik ga niet alles op de foto zetten als je het niet erg vind. Het is een pakket en wil het graag weg doen als pakket.

Er zitten wat broeken in, shirts, lange en korte mouw enz.
quote:biol schreef op 18 juni 2013 @ 15:52:

@kikkerprinses, ik wil graag zien wat voor schoenen je hebt..mijn mailadres is biolloib@gmail.comAls het goed is heb je mail!
quote:lelytjevandalen schreef op 19 juni 2013 @ 11:55:

Kikkwrprinses, ik ga niet alles op de foto zetten als je het niet erg vind. Het is een pakket en wil het graag weg doen als pakket.

Er zitten wat broeken in, shirts, lange en korte mouw enz.Jammer, ik zou graag willen zien wat voor kleertjes het zijn. Als het mijn smaak niet is, vind ik het ook zonde. Maar goed, als je geen zin hebt om er een foto van te maken, mag iemand anders het hebben.

Ik heb een pakketje jongenskleding in de aanbieding. Maat 92/98Lelytjevandalen, ik heb wel interesse in je pakketje jongenskleren. Wil je me mailen op crepedefromage @ gmail. com

Ik heb een pakketje jongenskleding in de aanbieding. Maat 92/98Ja hoor, mail mij maar even
Hallo allemaal,

Iemand interesse in het boek (nou ja, boekje) nooit alleen van Loes den Hollander? Ik kreeg het gratis bij de boekenwinkel en dacht: ik probeer het op het weggeeftopic.

Verder heb ik nog steeds the woman in black in de aanbieding op bluray.
Ik weet niet meer voor wie het precies was, maar iemand vroeg in dit topic om een vloerkleed voor het dochtertje van een vriendin die net gescheiden was.Ik heb toen gezegd dat ik even zou rondkijken of ik wat kon vinden. Helaas heb ik niets kunnen vinden. Ik hoop dat er inmiddels iemand anders is geweest die wat leuke spullen heeft gegeven zodat het meisje zich wat meer thuis kan voelen in haar nieuwe huis.
Crêpe en koko, jullie hebben mail!
Hoi allemaal. Ik heb verschillende dvd's en spellen voor het weggeven. Iemand interesse? O.a Braveheart, Three Kings en American Pie.
Ik heb nog steeds 2 vouchers voor de dierentuin van mc Donalds.

Dusss, wil je nog voor 30 juni naar de dierentuin en het 2e kaartje gratis grijp nu je kans !
Lelytje je hebt mail terug
Tuffers heb je een lijstje met de dvd's en de spellen?

Je mag me het ook mailen: theekopjeviva @ hotmail.nl
@ Ayla en nog een forummer (weet niet wie!) Ik heb de laarsjes eens goed bekeken, wat zijn ze mooi! Die laarsjes met die roosjes Wat een mooie laarsjes! Ik hoop dat mijn dochter ze in het najaar aan kan!
quote:Fabienne13 schreef op 21 juni 2013 @ 11:26:

@ Ayla en nog een forummer (weet niet wie!) Ik heb de laarsjes eens goed bekeken, wat zijn ze mooi! Die laarsjes met die roosjes Wat een mooie laarsjes! Ik hoop dat mijn dochter ze in het najaar aan kan!Heel graag gedaan hoor! Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als wij hebben gehad! Dochter was woest toen ik vertelde dat ze weg waren.... op mijn opmerking dat ze nu toch echt te klein waren, zei ze; " maar ik ga nog wel krimpen hoor......"
Beetje kortdag, maar ik heb 4 kaarten voor Zomerfestival Studio100 voor morgen (zaterdag, 17:00u) in Ahoy. Met o.a. Bumba, Piet Piraat en K3. Prima plaatsen, best vooraan. Woon in omgeving 013, dus als iemand uit de buurt nog een tijdverdrijf voor morgen zoekt...
Voor de mensen die in de buurt wonen/komen: Wij vervangen ons bij elkaar geraapte zootje glazen. Veel longdrinkglazen, maar wel allemaal verschillend, sommigen zonder opdruk, anderen wel met opdruk, halve opdruk enz. Volgende week zaterdag worden ze vervangen, dus dan gaan ze uiterlijk weg.

Regio Flevoland.

Bij interesse graag even mailen naar: fabienne13viva@gmail.com
quote:ayla2 schreef op 21 juni 2013 @ 15:25:

[...]

Heel graag gedaan hoor! Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als wij hebben gehad! Dochter was woest toen ik vertelde dat ze weg waren.... op mijn opmerking dat ze nu toch echt te klein waren, zei ze; " maar ik ga nog wel krimpen hoor......" haha, die opmerking is wel erg leuk, misschien als je haar een keertje heet wast, dan krimpt ze wel :P
quote:ayla2 schreef op 21 juni 2013 @ 15:25:

[...]

Heel graag gedaan hoor! Hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als wij hebben gehad! Dochter was woest toen ik vertelde dat ze weg waren.... op mijn opmerking dat ze nu toch echt te klein waren, zei ze; " maar ik ga nog wel krimpen hoor......" Haha, toen heb je haar maar weer eens lekker geknuffeld?
quote:tonnetje schreef op 08 juni 2013 @ 22:38:

Goedenavond, lees al een tijd mee en vind t altijd leuk om te zien wat mensen weggeven, heb nog nooit gereageerd maar heb nu zelf wat weg te geven. Ik heb een handmixer in de aanbieding. Met gardes en deeghaken. Af te halen in regio 035. Hoop dat ik iemand er blij mee kan maken.

Heb je die nog toevallig?

En wil je hem opsturen tegen verzendkosten?

Zo ja, heb je misschien een foto of wat voor type het is ofzo?

Mijn handmixer is een beetje de geest aan het geven geloof ik.

Wil je me anders mailen? marelsmarels@gmail.com

Qua weggeef....

Ik ben gigantisch druk geweest de laatste tijd en heb gewoon geen tijd gehad om dingen uit te zoeken.

Is er hier interesse voor boeken? Daar heb ik er nog wel wat van...

Misschien ook wel dvd's maar die moet ik uitzoeken.
668, the neighbour of the Beast
Wie kan ik blij maken? Het moet tenslotte een keertje zomer worden en je zal maar sandaaltjes zoeken

Zo goed als nieuwe jongens sandalen, maat 19

Merk: Elefanten

Materiaal: leder

Klittenband

Ook nog een zwierige spijkerjurk van Villa Happ. Stoer en meisjesachtig tegelijk. Maat 116

En tot slot, een nieuwe pyjama van Top's and Bottoms. In de pyjama staat de maat 98/104 maar dat klopt niet kwam ik achter.

We hebben deze voor de geboorte van onze zoon gekregen en nu heeft hij maat 92/98 en ik wil hem de pyjama aandoen en nu is hij al te klein.

Ik schat dat het maat 86 is. Ik heb hem alleen gewassen maar verder is hij dus nooit gedragen.

Mailen op crepedefromage @ gmail .com
quote:biol schreef op 18 juni 2013 @ 15:52:

@kikkerprinses, ik wil graag zien wat voor schoenen je hebt..mijn mailadres is biolloib@gmail.comWil je even laten weten of je de foto's hebt gehad en of er wat tussen zat? Marels heeft misschien ook interesse (en zojuist de foto's gekregen, als het goed is.....)
@crepe

Ik heb wel interesse in de schoentjes en de pyjama.

Zoonlief heeft nu maat 18 qua schoenen maar groeit zo hard dat hij denk ik over een paar weekjes al in 19 zit.

Ook de pyjama vind ik echt super leuk. Hij zit nu in 80, dus kan hem dan mooi al aan :P Wil je me mailen op shenandoah @ xs4all punt nl?

Hierbij nog een oproepje voor iemand anders. Deze mensen zitten buiten hun schuld om in de schuldsanering en hebben weinig te besteden op dit moment. Aangezien hun zoon een groeispurt gehad heeft zijn al zijn kleren te klein, en ondanks dat er wel wat gekocht is bij kringloop/zeeman/wibra (oa door mij zelf) e.d heeft hij gewoon bijna niets in zijn kast. Het is zelfs zo erg dat de ouders er op peuterspeelzaal op aangesproken worden.

Hij heeft nu maatje 104/110 dus mocht er iemand wat over hebben en er iemand mee willen helpen houden ze zich aanbevolen. Imv bezuinigingen hebben ze zelf geen internet dus kunnen ook zelf geen oproep plaatsen.

Verzendkosten e.d neem ik voor mijn rekening.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven