Welke juicer?

24-06-2013 20:16 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, past dit nu bij eten? Het gaat over drinken.

Welke juicer raden jullie aan? Ik schrik van de prijzen. Is een goedkopere ook goed en hoe zit het met schoonmaken? Kan het in de afwasmachine?
Ik heb er een van Philips gewoon via marktplaats! Goedkoop is niet altijd slecht hoor. Zoek er iig wel een die helemaal uit elkaar kan, want die kun je beter schoonmaken. Meeste soorten kunnen in de vaatwasser, maar dat ligt aan de kwaliteit en materiaal waarvan het gemaakt is,
ik heb er een van princess waar hele appels door de opening gaan. Topding!

ik heb m voor 50 euro als nieuw op MP gekocht.

schoonmaken is een rotklusje, daarom gebruik ik m niet zo heel vaak. T kan in de afwasmachine maar dan moet je die wel direct aanzetten zodat het niet aankoekt. Ik doe dat nooit, was het zelf direct af.
Dat ligt er eigenlijk aan wat je er precies mee wil. Wil je gewoon even een lekker vruchten-/groentesap dan is een sapcentrifuge prima. Die Philips is wel ok geloof ik.

Wil je het echt voor je gezondheid kun je beter investeren in een sappers. De kwaliteit van het sap is beter. De Juicepresso van Coway is erg betaalbaar, rond de ¤230 dacht ik. Er zijn best veel van dit soort juicers op de marktmomenteel. Is wel wat duurder dan een sapcentrifuge, dat wel. Persoonlijk vind ik hem wel vele malen makkelijker en sneller om schoon te maken. Eigenlijk zo gebeurd, uit elkaar halen, afspoelen, klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven