Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic deel VIII

08-01-2013 10:01 2864 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vrekken en besparen is van alle tijden, dus daarom alweer deel 8 waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Viva Vrekkentopic VII

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het echt stom dat ik geen uitnodiging voor de De cups heb ontvangen. Is er een keer iets echt nuttigs te buzzen... krijg ik geen uitnodiging!
vlinder, mijn mail is vivazomerfreak @ gmail. Com.
Ik heb de uitnodiging en de cups wel ontvangen en je krijgt echt een belachelijke hoeveelheid. Hadden ze wel 3 mensen blij mee kunnen maken.
Ik mag ook de Tivall testen

Vanaf nu t/m 13 juli gratis bij Deen: een pak DE aroma variaties koffie 125 gram
Vandaag, mede door jullie tips voor 10,50 gratis boodschappen gehaald! Ik blijf voorlopig dus lekker meevrekken

Spa Fruit

Page Kussenzacht

Royal Club Goood energy

Conimex noodles

Red Band Dierenpret

Napoleon Colasnoepjes

en

Arlo lactofree

Ze waren allemaal bij de AH te vinden.
Je hebt toch wel alles waarvoor je de bon op moet sturen apart afgerekend he?

Hier vandaag de mei Basis Japanse teriyaki gehaald, straks de foto van mezelf met de gemaakte pizza opsturen om het geld terug te krijgen. En ook de voor energy gehaald. En volgende week bij de AH de tivall producten die we deze ronde mogen testen 2e gratis!
Ik heb je gemaild zomerfreak.

Bedankt voor je aanbod watervrouw, maar het is gelukt

En ik zag inderdaad ook bij de AH de actie van het 2e tivall product gratis. Ik ben een tester, dus ik mag er in totaal 4 gratis. Maar kan ik er dan 2 kopen + 2 gratis, en hiervan wel al het geld terug krijgen? Dat zou dan wel handig zijn, dan krijg ik geld toe.

Ik heb ook nog codes, dus als iemand die nog wil?

Oja, en het koninklijk paleis is op donderdag 27 juni van 13.00 tot 21.00 gratis te bezoeken. Misschien dat mensen dat nog wel leuk vinden.
Ik heb alleen voor die Arla melk de bon nodig om mee te sturen, voor de andere acties was een scan of streepjescode voldoende gelukkig.

Koninklijk paleis lijkt me best leuk eigenlijk, maar die dag heb ik eindelijk weer eens een sollicitatiegesprek
Vlinder, bij de vorige actie mesten we de streepjescodes invoeren, dus ik denk dat het nu ook zo werkt. Wel 4 verschillende producten natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik houd me aanbevolen voor die Tivall-codes trouwens als mijn nog maar korte vrekcarriere dit niet in de weg staat tenminste? Mijn mail is mijn nickname apenstaart gmail.com
Ik heb vandaag ook gratis vlees gehaald bij de Jumbo. Handig van die datum.

Ik heb overigens nog een Tivall code voor de liefhebber.
quote:kikkerprinses schreef op 21 juni 2013 @ 22:33:

[...]

Ik kan de actie niet vinden..... Ik heb de peutermenus ook aardig ingeslagen. Zoontje krijgt meestal vers, behalve op KDV dagen. En aangezien hij momenteel weigert groenten te eten, krijgt hij zo tenminste nog iets aan groenten binnen.Als je op de site die ik gegeven had (http://www.nutriciavoorjo ... aginas/Groenteteller.aspx) had rechts onder op het blauwe rondje met de tekst klaar klikt kom je op een volgende pagina, hier is dat blauwe rondje een blauw vierkantje met de tekst: Actie; Vraag hier een code aan en probeer Olvarit Peutermenu gratis. Vervolgens kom je op een scherm waar je je e-mailadres in moet vullen, wanneer je dit gedaan hebt krijg je in je e-mail een link en een code hiermee kun je je geld terugvragen. (je hebt trouwens geen kassabon ofzo nodig, je moet cijfers van de streepjescode invullen en wat controle vragen waarvoor je de antwoorden kunt vinden op de verpakking van het peutermenu).

Ik hoop dat ik het nog een beetje begrijpelijk heb uitgelegd hoe je die GTA kunt vinden.
Blabla, bedankt voor de uitleg. Misschien dat de link niet werkt via m'n Ipad. Ik zal straks via de pc het nog eens proberen....
Little Mermaid (Utrecht) gaat stoppen: voor aantal voorstellingen zijn kaarten te krijgen voor 25 euro

25 juni 19.00 uur

5 juli 19.00 uur

6 juli 15.00 uur en 19.00 uur

7 juli 12.00 uur en 17.00 uur

http://www.musicals.nl/the-little-merma ... rveren.asp
quote:Eligansje schreef op 23 juni 2013 @ 20:13:

Ik houd me aanbevolen voor die Tivall-codes trouwens als mijn nog maar korte vrekcarriere dit niet in de weg staat tenminste? Heb je via de berichtenfunctie op de site hier een bericht gestuurd met een code, kijk bij "Mijn viva" en dan onderaan.
Ik heb dus nog een Tivall code over voor de liefhebber.

Ik heb schaamteloos gevrekt met de Tivallproducten.

Samen met een familielid mag ik dus testen. De AH heeft de producten die wij mogen testen in de aanbiedingen. 1+1 gratis. Dus gisteren in totaal tien producten meegekregen voor 17 euro, maar waar we dus uiteindelijk niets voor hoeven te betalen. Dat houdt in dat ik voor 8 dagen "vlees" heb en familielid voor 12 dagen.

Daar kan ik heel blij van worden
Lucifer zou ik die van je mogen? zou ik heel blij van worden.

Mijn email is gebruikersnaam op viva apenstaart live punt nl.
Silver you have got mail
Ha Teigera, ik kon nog geen berichten ontvangen. Heb het net aangezet. Als je het nog eens wil proberen? Dankjewel! Heb je ook een berichtje gestuurd, ben benieuwd of die wel aankomt quote:Teigera schreef op 24 juni 2013 @ 23:15:

[...]

Heb je via de berichtenfunctie op de site hier een bericht gestuurd met een code, kijk bij "Mijn viva" en dan onderaan.
quote:Lucifer1983 schreef op 25 juni 2013 @ 20:10:

Silver you have got mail

Ik heb er geen! Je moet wel het eerste deel vervangen door mijn gebruikersnaam?

Maar ik heb inmiddels van een andere lieve forummer een code gekregen dus als je er nog iemand anders blij mee kunt maken, doe dat maar!
eventueel heb ik ook nog codes. iemand interesse?
quote:Soppie300 schreef op 27 juni 2013 @ 17:35:

eventueel heb ik ook nog codes. iemand interesse?

graag! (ben een trouwe meelezer)

geldretour @ hotmail. nl
Over die berichten op viva: je moet niet rechts boven waar je ook inlogt naar inbox gaan, maar (op de gewone site) naar mijn viva en via dat kun je ook naar berichten. Daar komen ze dus binnen, ontdekte ik laatst...
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Ha Janna,

Bedankt voor de verdere uitleg! Maar ook via die weg zie ik geen berichten staan. Misschien omdat Teigera het niet opnieuw geprobeerd heeft, nadat ik de berichtenfunctie heb aangezet?
Geld-terug-actie van Campina fruityoghurt.

https://www.kortingisleuk.nl/campinafruityoghurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven