Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
Ik loop ook nog , maar weinig tijd om te posten hier. Nu mobiel en dat typt zo klote! Kom deze week terug met uitgebreide reactie! Loop ze allemaal!
Ps. Heb nieuwe schoenen, wel roze, niet mooi. Lopen héérlijk maar moet nog even door de blaren heen...
Welke schoenen zijn het geworden vienas??

Helga, ik zou morgen avond gaan lopen maar toen appte m'n buuf of ik rondje meeging en eigenlijk kwam dat beter uit.

Meestal ren ik op een bijna nuchtere maag maar had nogal veel ontbeten ( zoonlief had voor mij vaderdag ontbijt gemaakt haha volgens hem ben ik vader en moeder tegelijk )
Super irritant. Typ ik een heel verhaal, en het enige wat die plaatst is de smiley haha.

Ja ik denk inderdaad een zenuw ofzo. Met gewoon wandelen voelt het al niet goed en zodra ik mijn voet naar links of rechts buig doet het onwijs pijn. Ik hoop dat snel over is.!

Cyberwitch hoe veel versnel jij in zo'n interval volgens schema? Volgens mij schema moet ik dan ongeveer 5.30 per kilometer lopen maar kan dat onder het lopen niet zien bij runkeeper. Lopen jullie trouwens ook met runkeeper of ander programma?

Wat lief van je zoon!! En een leuk compliment..

Viennas welke schoenen? Ben idd wel benieuwd..!
Mikapit ik heb een gps horloge dus kan tijdens het rennen m'n tempo in de gaten houden.

Hiervoor rende ik met runkeeper op m'n telefoon maar die neem ik liever niet mee.
Zo, zelfs vanochtend om half 9 was het al warm om te lopen. Wel een rondje gelopen, maar merkte dat 'k minder tempo had dan normaal. Maar goed, wel blij dat 'k toch weer even gelopen heb. Morgen zeker overslaan en dan proberen donderdag weer.
Ja warm was het hè ?! Ik heb evengoed een 12 km rondje achter de rug. Heel rustig tempo, vooral genoten van de omgeving en wat boeit het dan ook dat ik er 1.37 over gedaan heb.
Oh Oh Wat erg.

Ik loop nog wel, maar vergeet te posten.

Ik heb 9 Juni de ladiesrun in Rotterdam gelopen 5 km en ga a.s Zondag voor de 4 Mijl.

Helaas wel al vanaf koninginnedag last van mijn linkerknie, ja, ik weet het, moet fysio er naar laten kijken.

Maar ik had een vraag, heeft iemand ervaring met deze horloge Cresta Runtastic GPS horloge? Ik loop nu elke keer met endomondo, heel goed voor na het hardlopen, maar ik wil makkelijk onder het hardlopen willen kijken hoe hard ik ga enz.

Jullie zijn ook weer goed bezig, ga zo door!!!
Ben ik weer. Net de 4 mijl zelf gelopen, dat was wel zwaar hoor, zelf vechten tegen de warmte en pijn , maar het is gelukt . 6,47 km in 46,02, ben wel blij dat ik a.s a.s. Zondag samen lopen,waar we toch sneller . Nu flink zwetend en met ijs op mijn knie op de bank, ben toch wel trots. Dat het zelf ook lukte!
Goed zo, Runningmaris! Die 4EM gaat je dus zeker lukken zondag!

Ik heb ook net een rondje gemaakt van 5km en ik heb echt een heerlijke intervalles gelopen. Ik voel me niet meer onzeker en ik ga weer echt lekker. Vanaf vrijdag krijg ik het weer echt wat rustiger op mijn werk, waardoor ik (hopelijk!) het ritme van 3x per week weer kan gaan oppakken.

@ Cyberwitch, wat lief van je zoon!

@ Runningmaris: Ik heb een pro-versie van Endomondo waardoor mijn praatmevrouw me om de 500 meter vertelt wat mijn tijd is en hoe snel ik ga. Heel fijn is dat

Ik heb geen ervaring met het horloge dat je noemt.
Net 6 km gelopen, lekker zweten hoor!

Ik krijg het vanaf volgende week ook rustiger, dus ook ik hoop dan weer 3x in de week te kunnen lopen.

@Helga, lekker dat het weer goed gaat nu.

@Runningmaris; veel succes!
Vanmiddag tussen de buien Door een rondje gemaakt van 6km, alweer een intervalles. Ik zal komende week eens kijken of ik al weer 20 min mijn aaneengesloten kan rennen.

Qua doelstelling heb ik nog steeds hoop dat ik de 600 km kan redden.

@Runningmaris: heel veel succes morgen!

@anderen: heeft iemand nog wedstrijden staan de komende tijd?

258/600
Ik had Donderdag een intervaltraining van 4x6 minuten op harder tempo als normaal hardlopen en tussendoor 2 minuten stevig doorwandelen. Voelde goed. Nu beentjes even rust geven, heel de dag voorstellingen gehad.

Morgen om kwart over 3tarten, heb er zin in.
Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig: ben jij een echte musicalster?

Ik heb vanmiddag nog aan je gedacht. Het was droog bij mij vanmiddag. Hoe is het gegaan? Hebben jullie het ook dit gehouden?
Ik heb nog steeds niet gelopen..:( heb erg last van m'n voet en als ik gewoon loop heb ik veel pijn en loop ik al slecht. Hardlopen dus niet geprobeerd. Vrijdag ga ik op vakantie dus wil het liefst daarvoor er toch nog even naar laten kijken. Wat een gedoe, het lopen ging net zo lekker!!

Jullie lopen gaat wel lekker zo te zien. Hou vol!;)
Hahahaha, nee hoor, het waren turnvoorstellingen, ik heb gepresenteerd, mijn meiden deden ook mee, ben dus turntrainster. Maar nu over gisteren, ik ben erg tevreden, ik had misschien iets sneller gekund, maar vriendin had het zwaar, tijd 43:12, dus goed onder driekwartier. In het startvak flinke bui over ons gehad. Dus we kwamen droger aan dan dat we starten , maar heerlijk om in je eigen stad te lopen, veel aanmoediging!
Mooie tijd hoor! En toch een bui gehad, jammer maar zo werkt dat in Nederland Je klinkt wel enthousiast!

Ik heb vanochtend weer gelopen: 6km.

264/600
Ik vind mezelf heel erg dapper. Ik ben vandaag gaan hardlopen op onverhard terrein. Ik vond dat echt een overwinning voor mezelf ivm knie. En 7, 5km erbij op de teller

272/600
Hoi!

Eindelijk weer een toetsenbord tot mijn beschikking! Mobiel meelezen gaat wel, maar zelf posten vind ik echt een verschrikking.

Mijn nieuwe schoenen:

Ik vind ze echt verschrikkelijk, ze zijn ook zo groot lijkt het. Ze lopen wel heerlijk, als slofjes! Paar blaartjes, maar niet noemenswaardig.

Ondertussen heb ik alweer een paar keer 10km gelopen, dat gaat steeds beter, niet al te snel (tussen 60 en 68 minuten) maar dat vind ik wel best. Loop liever lekker dan uitgeput op snelheid. Heb me ingeschreven voor de 7heuvelenloop, de 15km. Mooi doel om naar toe te werken. Verder train ik bij het clubje gewoon door, wekelijks een intervaltraining van 1-1.5 uur. ERg leuk. Kan in het weekend ook duurloop doen daar, ga ik dit weekend eens proberen.

Nu even jullie verhalen lezen!
quote:Cyberwitch schreef op 18 juni 2013 @ 14:11:

Ja warm was het hè ?! Ik heb evengoed een 12 km rondje achter de rug. Heel rustig tempo, vooral genoten van de omgeving en wat boeit het dan ook dat ik er 1.37 over gedaan heb.

Juist, dit bedoel ik! Gewoon lekker lopen en proberen ervan te genieten!

Dit weekend word het volgens mij trouwens perfect renweer, niet te warm niet te koud en niet te nat!

Runningmaris, heb je al een horloge gekocht? Ik wil ook zo'n ding. Leen nu iedere keer die van vriend, maar wil er zelf een hebben. Was dus benieuwd naar je ervaring als je er al een hebt.

Helga, jij bent ook weer lekker op dreef! Goed bezig!

Calo-er, heb je nog gelopen? Fijne vakantie, gaan de loopschoenen mee?
Zo, gisteren een rondje van 10km gedaan (incl. in- en uitlopen, dus eigenlijk 8.5 ofzo). Het was wel warm/benauwd in de ochtend. Door het bos gegaan, hele mooie route, wel veel heuveltjes, waardoor het echt wel pittig was.

Jullie nog gelopen?
Hallo mede-lopers,

Ik vind het leuk om dit topic te volgen en af en toe mee te schrijven. Ook bij mij is hardlopen een passie (geworden). Vorig jaar gestart via een vereniging en nu loop ik daar nog steeds met veel plezier 2x per week. Afgelopen zondag de Run for KiKa gelopen in Rotterdam, 10km. Erg relaxte sfeer en mooie loop (2 rondjes om de Kralingse Plas). Was warm om te lopen, maar hoefde niet op wedstrijdtempo, ging meer om het sponsorgeld binnenhalen dan om een snelle tijd neer te zetten. Heerlijk lopen zo zeg!

Ik zou graag verder willen trainen naar de 15km, dus dat wordt het volgende doel. Ik ben (helaas) geen hele snelle loper (rond de 29min over de 5km, de 10km net iets over het uur), maar vind het uitdagend om steeds wat verder te lopen. Snelheid laat ik maar even voor wat het is

Ga even wat teruglezen hier om jullie motivatie om te lopen eens te lezen, erg leuk topic dit!
@viennas, had jij een paar weken geleden je kunnen bedenken dat je hier komt vertellen dat je een rondje hebt gelopen van 10 km? Ik vind het onwijs stoer van je!

@ Annie: welkom! Ik vind je een snelle loper. Je loopt 5km in een tempo van > 10 km / uur

Ik heb vanavond een rondje gelopen van een krappe 5km

277/600
@Helga, bedankt, maar dit zijn mijn tijden in een wedstrijdloop, niet bij de trainingen hoor! Dan loop ik zo rond de 6.30 (rustig starten) tot 6.10/6.15 na een km of 4. De eerste km's ga ik meestal rustig van start. Als ik eenmaal opgewarmd ben ga ik vaak wel iets meer tempo lopen, maar zeker geen 6vlak hoor!

Leuk om ieders doelen en resultaten te lezen, dat motiveert extra!

Vanavond weer lopen bij de vereniging, interval op dinsdag, dus dat wordt afzien

Fijne (loop)dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven