Kaakspier overbelast? Barst van de pijn!
zondag 30 juni 2013 om 12:59
Hallo dames,
Ik vermoed dat mijn kaakspier aan de rechterkant overbelast is, waardoor ik inmiddels barst van de pijn. De pijn trekt door naar mijn hoofd, oren en keel. De tandarts gaf aan dat ik mijn wang moet 'masseren', maar zelfs dat doet pijn...
Al verschillende tips op internet gelezen om de pijn te verlichten, o.a. warm houden, koelen, paracetamol e.d. Maar niets dat helpt!
Heeft iemand voor mij dé tip waardoor ik de zondag toch nog een beetje normaal kan functioneren?
Ik vermoed dat mijn kaakspier aan de rechterkant overbelast is, waardoor ik inmiddels barst van de pijn. De pijn trekt door naar mijn hoofd, oren en keel. De tandarts gaf aan dat ik mijn wang moet 'masseren', maar zelfs dat doet pijn...
Al verschillende tips op internet gelezen om de pijn te verlichten, o.a. warm houden, koelen, paracetamol e.d. Maar niets dat helpt!
Heeft iemand voor mij dé tip waardoor ik de zondag toch nog een beetje normaal kan functioneren?
zondag 30 juni 2013 om 13:13
zondag 30 juni 2013 om 13:24
Vervelend! Ik weet hoe het voelt, heb een hele tijd met kaakklachten gelopen ( en dat was een hel!) , nu is het wat rustiger.
Heb van iemand hier op het forum hele nuttige oefeningen toegemaild gekregen.
Als je interesse hebt, wil ik mijn mailadres hier wel even neerzetten, dan kun je me mailen en dan mail ik ze aan je door.
Heb van iemand hier op het forum hele nuttige oefeningen toegemaild gekregen.
Als je interesse hebt, wil ik mijn mailadres hier wel even neerzetten, dan kun je me mailen en dan mail ik ze aan je door.
zondag 30 juni 2013 om 13:27

zondag 30 juni 2013 om 16:36

zondag 12 januari 2014 om 19:47
Onderkaak laten hangen en dan je hoofd schudden (rustig),geen harde dingen eten, zorgen dat je kaak goed ligt op je kussen (niet hangend of in de knel). En ohja, je mond niet te ver open doen (bij tandenpoetsen enzo).
En inderdaad, er op letten dat je overdag niet te vaak spanning er op zet als je bijvoorbeeld ingespannen bezig bent.
En inderdaad, er op letten dat je overdag niet te vaak spanning er op zet als je bijvoorbeeld ingespannen bezig bent.

zondag 12 januari 2014 om 20:53