We tetteren de lente los!

15-03-2013 14:11 2239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, deel 28 al! Half maart, buiten sneeuwt het nog maar wij gaan gewoon de lente vieren!

Veel plezier weer en hier de link naar deel 27.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat is niet veel Bieb. Des te meer heb jij geboft!

Slof, als jij niet bij die auto kan komen voor bereik dan moet een van je ouders maar bellen hoor. Het punt van aktie ondernemen is nu wel aangebroken.

Zal ik deze bestellen voor mijn waterratje?

Ik denk dat hij het leuk zal vinden.
net een hele grote schaal (bloempot) afgewassen en met water gevuld.

Is een succes!

Heerlijk om te zien hoe Monster aanklooit met water. Er ligt inmiddels net zo veel water naast als in de bak en hij is moe en ligt nu te rusten op mijn tuinbed.
Hahaha een poezenzwembad! Is ZM zo'n waterrat? Leuk hoor als katten met water spelen.
Ja het liefst tot zijn oksels in de wasbak en lekker spetteren.

En met dit mooie weer kan hij dat fijn buiten doen.

Vorig jaar had ik een vijvertje in een zinken teil en daar stond hij ook regelmatig in. die kan ik ook wel weer neer zetten (en dan zonder de waterplanten )
Filmpje Bieb!

Slof, wat een ellende nou allemaal. Dikke Ik duim me suf dat er snel wat voor oplossing dan ook komt want dit kan zo niet. Zou het geen zin hebben om vanavond met je ouders naar de HAP te gaan? Is misschien niet helemaal netjes maar dan kom je misschien sneller door die molen? Je kan toch altijd bellen dat je knettergek wordt van de pijn (en dan lieg je niet) en dat je zo niet nog een nacht door wil modderen?
En ook een voor Rat en Rattepaps! Hopelijk komt daar ook snel verbetering!

En Viooltje , zit jij niet bijna aan je verlof? Wordt wel tijd hè, als ik het zo lees!
Helaas nét te laat om te filmen.

Hij stopte toen hij me aan zag komen met camera

Hoe gaat het met jou nu? beter na het nemen van je normale doseringen?

Ik ga er echt van uit dat Zorgbemiddeling zorgt voor een snelle MRI. Als er ergens een plekje is gaat dat gewoon lukken.
Stel nou dat dat lukt die zorgbemiddeling. Hoe groot is de kans dan dat Slof naar Zeeland of zo moet? K moest toen in de buurt van Arnhem zijn voor zijn operatie. Dat is best wel een takke-eind hier vandaan.
quote:Ratteke schreef op 02 juli 2013 @ 13:42:

Stel nou dat dat lukt die zorgbemiddeling. Hoe groot is de kans dan dat Slof naar Zeeland of zo moet? K moest toen in de buurt van Arnhem zijn voor zijn operatie. Dat is best wel een takke-eind hier vandaan.

Nou, je moet niks.

Je kunt aangeven binnen welke straal je bereid bent om te reizen.

Hoe kleiner die straal hoe minder mogelijkheden misschien..
Gelukkig zijn er speciale MRI centra door heel Nederland met wie Slofjes verzekering een contract heeft.

De chirurgen die de operatie van K konden doen waren waarschijnlijk dunner gezaaid.
3001

Zal ik een nieuwe openen?
Doe maar Bieb, een lekker zomerse!

En mentaal begint het beter te gaan, iets minder van links naar rechts qua buien. Gelukkig. Was nie leuk..
Nouja dan weet je nu iig dat je dat gewoon nodig hebt.

Zoals een diabeet insuline nodig heeft .... hoe zei Fant dat nou?

En HIER weer verder!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven