Mode & Beauty alle pijlers

beige broek combineren

05-07-2013 13:46 32 berichten
Ik heb deze broek gekocht:

Hij zit erg mooi en lekker en kleed mooi af. Maar, hoe combineer ik deze het best zonder dat het saai word?

ik heb ook een shirt met zon soort print: http://www.bonprix.nl/pro ... erblauw-met-print-915811/

En ja, ik ben een heuse mode nitwit
Alle reacties Link kopieren
Zolang je er iets op aantrekt in een totaal andere kleur is het goed. Als je ook al beige of oudroze of roomwit oid aantrekt vind ik het net lijken of je op safari gaat. En de meeste mensen worden er heel bleek van vind ik.

Vooral bejaarden hebben daar een handje van, lekker alles in dezelfde kleur:-)
Er kan bijna alles wel op idd. Behalve geel denk ik idd, en beige ja.

Aangezien de broek strak is zou ik er wel iets wijders op doen.

Ik dacht ook gelijk aan een wijde witte blouse, altijd een tijdloze stijlvolle combi
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:hettieverzettie schreef op 05 juli 2013 @ 14:31:

[...]

Iemand met verstand van mode stuurt jou NIET naar de Shoeby

En iemand die verstand van mode heeft, stuurt je naar h&m en primark? Come on.

Het is gewoon een kwestie van smaak.

Ik koop liever wat kleding die langer mee gaat dan 3 keer wassen.
ik heb in mijn kast wel wat blauws geloof ik, met een gekleurde print. Dat zal er dan ook wel goed op kunnen vermoed ik.
Zo,n broek heb ik ook besteld maar ik heb m weer terug gestuurd. Ik had iedere keer het idee dat ik in mijn blote kont liep. Omdat ik ongeveer zo,n huidskleur heb van een afstand gezien. Geen enkel shirtje of bloesje vond ik er leuk bij staan. Het enige wat ik nog redelijk vond kunnen was een lang tuniek met hoge laarzen.Zodat van de broek zo min mogelijk nog te zien was.
quote:zilvervlok schreef op 05 juli 2013 @ 16:13:

Zo,n broek heb ik ook besteld maar ik heb m weer terug gestuurd. Ik had iedere keer het idee dat ik in mijn blote kont liep. Omdat ik ongeveer zo,n huidskleur heb van een afstand gezien. Geen enkel shirtje of bloesje vond ik er leuk bij staan. Het enige wat ik nog redelijk vond kunnen was een lang tuniek met hoge laarzen.Zodat van de broek zo min mogelijk nog te zien was.Dit dus.. ik schrik elke keer als ik in de verte een meid in zo'n kleur broek zie. Denk telkens, loopt ze nou in d'r blote gat?? Echt niks, die kleur. Waarom geen leuke knalkleur broek? Rood, groen? Mac jeans (Bijenkorf) heeft hele leuke.
quote:hettieverzettie schreef op 05 juli 2013 @ 14:41:

[...]

Genoeg goedkope kledingwinkels die een stuk hipper zijn dan die suffe Shoeby. Primark en H&M bijvoorbeeld.Jij vindt dat hip; het zijn vaak look a like dingen van wat mijn tante Toos vroeger droeg. En als er iemand nooit hip is geweest, is het mijn tante Toos wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven