Gezondheid alle pijlers

Keelamandelen verwijderd, littekenweefselbultje?

07-07-2013 10:46 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind maart zijn mijn keelamandelen eruit gegaan. Veel last gehad maar verder is alles goed gegaan. Nu merk ik sinds een maandje dat ik weer het gevoel heb van die witte propjes die achter in je keel zitten op de plek van de amandelen. Er was echter niks te zien maar het gevoel ging maar niet weg. Toen ben ik met mn vinger maar gaan voelen of ik iets kon voelen en nu blijkt dat er een klein bultje op de plek van een amandel zit, naast mn huig ergens. Het voelde als een klein vochtblaasje ofzo dus probeerde m weg te krabbelen en dat ging goed, maar 2 dagen later zat ie er weer. Hij doet pijn en het is irritant.

Ik ga dinsdag terug naar de KNO maar vroeg me af of iemand dit herkent of weet wat het kan zijn, een litteken iets misschien?
Niet zelf krabben en ff je huisarts of kno bellen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik weet niet wat dat specifieke bultje is dat je noemt. Mijn amandelen zijn ook verwijderd, maar er is een stukje blijven zitten en opnieuw aangegroeid, waardoor die witte bolletjes terug zijn...

Maargoed, dat lijkt me niet erg logisch omdat jouw operatie pas eind maart was. Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven