Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's: Borreltijd! #79

12-02-2013 12:17 2719 berichten
En we kletsen maar door in ons Fashioncafé onder het genot van een drankje over vanalles en nog wat, je kunt het zo gek niet bedenken

Op naar deel 80!

Ah, daar gaat je eigen theorie.
Alle reacties Link kopieren
Dochter is net vertrokken naar een vriendinnetje om te gaan logeren. Sleep Eman straks mee naar een café, denk ik, voor een woensdagmiddagnaborrel. Hij staat nu een badkamerkastje op te hangen. En hoe rolbevestigend : ik ga straks alle verzorgings-/cosmeticameuk erin zetten.
quote:GeorgieBrown schreef op 10 juli 2013 @ 16:06:

Ah, daar gaat je eigen theorie.

Ik bouw een ontsnappingsclausule voor jurken in.
Hebben jullie de badkamer opgeknapt nu? Ben echt benieuwd hoe het er boven uitziet. Heb je foto's?
Nee, de badkamer is nog niet opgeknapt. Er zit alleen een nieuwe deur in, aan de kant van de nieuwe wand. Opnieuw betegelen moet nog. Kastje doen we nu alvast omdat we hoorndol werden van alle losse spullen.

Er zijn wel foto's, maar die zitten volgens mij op Emans laptop. Ga ze later wel even zoeken.
Leuk, ben benieuwd. Nou ja, een nieuw kastje is ook al fijn.
Over kasten gesproken, daar moet ik ook nodig achteraan. Mss morgen even een telefoontje plegen. En voor het bekleden van mijn nieuwe bankje. ( )

PrikkerT ingevuld

Hier erg druk, en gestresst. Dieet gaat goed maar heb het idee dat mijn buik er wat boller van wordt.
Misschien met je eerst nog wennen aan je nieuwe eetregime. Je lijf heeft denk ik sowieso tijd nodig om bij te komen van de schrik van al die vitaminen en mineralen.
O ja, ben ook erg benieuwd naar jouw 'nieuwe' bank, GB. Weet je al hoe/waarmee je 'm wilt laten bekleden?

Las net van je 'ondervoeding', Sops. Best schokkend, lijkt me. Weet wel dat je niet vies bent van een snack en vruchtenhagel, maar zo ongezond at je over het algemeen toch niet? Je diëtiste klinkt oké (zoals VD al zei): geen magere nepmeuk zonder voedingswaarde, maar echte dingen waar je lijf wat aan heeft. Zo probeer ik zelf ook zoveel mogelijk te eten (met her en der een ongezonde uitschieter en een plens alcohol ). Hoop dat je ervan opknapt en je gauw fitter voelt. Bolle buik komt vast doordat je lijf eraan moet wennen en nu moet werken om het eten te verteren.
Mijn lijf schrikt inderdaad eventjes

Ik had ook niet het idee dat ik super super slecht at, maar wat allemaal at was vooral eenzijdig. Weinig voedingsstoffen maar gewoon maagvulling, wat vooral bestond uit dingen die snel energie leveren. Koolhydraten en slechte suikers.

Nu krijg ik dus alleen voedingsmiddelen die rijk zijn aan voedingstoffen en 'langzame suikers'. Suikers die dus van nature in voeding zitten en langzaam worden opgenomen zodat ik een constante peil van energie heb.

Merk nu al verschil, mijn middagdip is al compleet verdwenen.

Heb wel 'afkickverschijnselen' van de suiker, nu al. ( hoofdpijn)
Had meteen inspiratie om iets gezonds tot me te nemen, dus heb de juicer even aangezwengeld. Hmm.

Ik weet nog niet wat voor stof. In elk geval licht/midden grijs. Misschien iets viltigs of wolligs. Even kijken wat ze hebben. En wat dat kost natuurlijk. Had ik nu al een linkje naar de foto's op Lexa gezet? Weet niet meer.
Gezond met af en toe een ongezonde uitschieter + sloot alcohol: check.
Heb geen link gezien, maar misschien heb ik eroverheen gescrold.

En speaking of sloot alcohol: ik tune uit en ga zo naar het café.

Fijne avond en tot later.
Ik zet de link in de nieuwe Lexa.

Veel plezier in het café. Grtz aan Eman.
Leuk, dan ga ik morgen of vanavond even kijken.
Sloot alcohol gisteren check

Ik heb even een topic geopend over mn vloer. Maar jullie hebben gelijk, ik zie mezelf niet elke week op mn knieen de tegeltjes schrobben.

Morgen ga ik eindelijk met mijn mannetje daar kijken en alles uittekenen. Misschien heeft hij ook nog wel ideeen.

De meet: ik probeer er bij te zijn maar heb ivm verhuizing/familiedag etc al best veel vrijgevraagd dus moet even kijken of ik bv later aansluit.

Ga zo even naar je topic kijken, VD.

Het is goed weer om te werken... Nu nog in praktijk brengen.
Ik wil zoiets gaan maken met mooie plaatjes voor aan de wand

Leuk. Met eigen foto's?
Erg leuke espadrilles.

Een van de amerikaanse webshops die ik tof vind heeft z'n shipping condities aangepast. Ze hebben nu een verzend mogelijkheid waarmee je geen invoerkosten meer hoeft te betalen!

Ik dacht aan een verzamling van gave eigen foto's, quotes en wat andere mooie plaatjes van bv editorials.. Ik heb nu een paar tijdschrift-pagina's met masktape op een muur geplakt..
Lijkt me heel leuk, VD. Met eigen foto's erbij is het ook eigen.

Iets aan de muur vind ik altijd erg lastig. Ik houd wel van mijn witte muren. Vandaar dat ik nu dat richeltje boven de bank heb. Als ik het zat ben zet ik iets anders neer. Maar voorlopig ben ik er nog wel blij mee.

Ik ga even een granaatappel op z'n kop slaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven