Katten op de kast gejaagd.

15-07-2013 00:12 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
*Er zal best al een topic hierover zijn maar kon het zo snel niet vinden. *

Dit moet ik echt met jullie delen. Ik heb ECHT heel erg moeten lachen hierom.

Een leuk gezellig topic met filmpjes is toch enig om je dag vrolijk mee te beginnen of je dag af te sluiten!

Plaats hier nog meer leuke kattenfilmpjes die je echt gezien moet hebben.

Katten op de kast gejaagd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

De kitten op 1.24.!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Deze kent iedereen waarschijnlijk al maar hij mag niet ontbreken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha katten blijven altijd leuk.
Nog een paar gekke katten
Cute dreaming kitty
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ah wat lief, Enn.
quote:Jonari schreef op 15 juli 2013 @ 00:27:

Nog een paar gekke kattenHet laatste stukje doet mij denken aan een filmpje met een te dikke kat die in een zak probeert te komen
quote:Enn schreef op 15 juli 2013 @ 00:33:

Cute dreaming kitty Je wordt er zo hebberig van Wil ik ook
Niet alleen katten maar wel veel..

Tranen met tuiten.. van het lachen
Dit zou ik nooit hebben goed gevonden want je weet gewoon niet wat er gebeurt én omdat het zeer onhygiënisch is. De kat is wel heel lief.

http://www.youtube.com/watch?v=tFz1jK6sGIU
Aaaaah Enn, gelukkig rennen de katten hier nog weg voor alles wat op een kind of baby lijkt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Enn schreef op 15 juli 2013 @ 00:49:

Dit zou ik nooit hebben goed gevonden want je weet gewoon niet wat er gebeurt én omdat het zeer onhygiënisch is. De kat is wel heel lief.

http://www.youtube.com/watch?v=tFz1jK6sGIUDie kat is zooo lief, nee ik zou geen angst hebben om die bij een baby te laten. Wel alleen als je er zelf ook bij bent maar wat is die kat lief voor die baby. Ongelooflijk, ook nog als dat kind met die vingertjes in de ogen van de kat zit te prikken
quote:Enn schreef op 15 juli 2013 @ 00:17:

De kitten op 1.24.!Als ik zo'n beest zou zien zou ik ook zo gaan springen, echt waar
Maar verder een leuk topic hoor
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 juli 2013 @ 09:34:

[...]

Die kat is zooo lief, nee ik zou geen angst hebben om die bij een baby te laten. Wel alleen als je er zelf ook bij bent maar wat is die kat lief voor die baby. Ongelooflijk, ook nog als dat kind met die vingertjes in de ogen van de kat zit te prikken Ik vind 'm ook zooo schattig. Ik hoop nu al dat mijn kat zo bij mijn toekomstige baby gaat liggen (mijn kat is ook een pacifist, voor de duidelijkheid en eigenlijk heel bang voor kinderen).
Even voor de duidelijkheid, ik ben gek op paarden maar moest toch even lachen om die dappere dodo.

Hoe verzin je het toch als kat dat je dat beest gaat aanvallen?

kort filmpje maar
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 augustus 2013 @ 21:27:

Even voor de duidelijkheid, ik ben gek op paarden maar moest toch even lachen om die dappere dodo.

Hoe verzin je het toch als kat dat je dat beest gaat aanvallen?

kort filmpje maarVolgens mij wilde kat alleen maar op de rug springen voor een ritje met uitzicht :-)
quote:smulrol schreef op 05 augustus 2013 @ 21:51:

[...]

Volgens mij wilde kat alleen maar op de rug springen voor een ritje met uitzicht :-)

Het grappige is, mijn kat Bo doet dit ook, ja dan niet bij paarden maar alleen bij mijn oudste kat maar ik zie het al aan zijn ogen als hij iets van plan is, net als hier. Die jongste vindt het geweldig als hij dit doet, uit het niets op de rug springen, om het hoekje staan en dan erop springen enz.

Zelf vind ik het zielig voor mijn oudste dus als ik het zie probeer ik het te stoppen. (verder snap ik nooit dat mijn oudste als hij de hoek om loopt na 5 jaar niet weet dat die eikel hem opwacht )

Hier nog een foto dat mijn toenmalige oudste hem eens te grazen nam, hij was zo aan het treiteren en opeens dacht Kay, rot joch, ik zal je leren

Staat deze er nog niet tussen? Echt te mooi!

how to stop a nightmare
quote:Splinter_ schreef op 05 augustus 2013 @ 22:28:

how to stop a nightmare

Awwwwwww, da's té schattig

Prachtige foto MV!
.
Oh ik mis m'n gekke ex-kater! Die had ook van zulke heerlijke fratsen!
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden

how to stop a nightmareIk durf het bijna niet te zeggen maar deze is TE schattig. Zal maar niet zeggen .... slik, maar het was zo lief, zo hoort een dierenleven te zijn.
Ik HAD een sacherijnige bui, helemaal over Dank!

how to stop a nightmare

Ohhhhhh

Ik smelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven