geen zin in seks

19-07-2013 01:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer in seks! Mijn vriend wel, meerdere keren op een dag maar ik niet. Ik voel me een beetje gedwongen het wel te doen en het voelt niet meer zo fijn.. Ook is mijn humeur heel erg veranderd. Heeft iemand enige idee hoe dit kan of wat ik hieraan kan doen?

X
En wat zegt je vriend er van als je dit bespreekt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ben je aan de pil gegaan?
Ik snap wel dat als je het regelmatig doet als je geen zin hebt, de zin helemaal verdwijnt!

Niet meer doen als je geen zin hebt dus!

Zeker niet zo vaak. Mijn partner en ik hebben een leuk seksleven, maar zijn nog weleens 'lui'.

Dus als zet me er soms weleens toe om te kijken of de zin komt als ik me openstel en Lief met het voorspel laat beginnen :-D

Maar ik moet er niet aan denken om dat meerdere keren per week te moeten doen. Zou ik ook echt weigeren!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
En inderdaad: bespreken met je vriend!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Bij mij gaat dat in periodes, dat ik plots een of meer maanden nauwelijks zin heb en dan ineens is de zin weer terug.

Ik probeer zelf in zo' n periode de spanning meer op te zoeken, door mooie setjes te dragen (dan voel ik me mooier, dus ook sexy) en door met nieuwe of spannende dingen te komen. Ook probeer ik voorspel dan op andere momenten van de dag te beginnen, want s avonds laat bij het naar bed gaan is het gewoon te voorspelbaar (en dat helpt dus niet) en bovendien ben ik dan te moe.

Maar dan nog lukt het vaak niet om de zin op te wekken. Mijn vriend heeft er begrip voor, maar anderzijds probeer ik die nimmer zwakke behoefte van hem dan wel te voeden door hem wat vaker af te trekken of te pijpen in zo'n periode. Op die manier voel ik me ook niet gedwongen om steeds zonder zin te seksen.
Ik slik inderdaad de pil en vraag me af of dit hiermee te maken heeft. Dat heb ik namelijk wel vaker gehoord. Mijn vriend lijkt een beetje "gekwetst" omdat die zich afgewezen voelt door mij. Het is natuurlijk niet m'n bedoeling hem te kwetsen of beledigen. Hij denkt dat het aan hem ligt. Dat is niet zo. Ik zou hem dan wel vaker willen pijpen (al houd ik daar totaaaal niet van) maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als seks.
Stop met die pil, echt je herkent jezlef niet meer terug. En niet alleen op seksueel vlak
Ik vind dat een vrij grote belofte. Ik ben met de pil gestopt om die reden, maar er is echt niks veranderd.
Meerdere keren op een dag is ook wel erg veel. Als je net een relatie hebt is dat leuk maar op den duur wordt je dat wel zat.

Misschien dat hij met 1x per dag ook kan leven?
ja ben je aan de pil gegaan?

ik had die omslag opeens met de pil, mijn humeur veranderde ook. ik zat over vanalles te piekeren, ik besefte dat het door de pil kwam en 3 dagen laten voelde ik me weer veel beter, was er net 1,5 maand aan de pil. Met de pil voel je ook alles veel meer met de sex, dan maar met condoom maar ik ga niet meer aan de pil. Nu zijn er verschillende varianten natuurlijk.

Maar als iemand een paar x per dag wil zal mijn zin ook verdwijnen en me ook gedwongen voelen, hoelang heb je een relatie met hem? Je moet gewoon nee zeggen als je niet wilt hoor, een paar x per dag vind ik ook te veel. Is hij niet sexverslaafd??!
*ik bedoel zonder pil voelt de sex lekkerder;)
Als je geen zin hebt in sex moet je al helemaal niet gaan pijpen. Je bent er niet voor zijn behoeftes!

Het kan aan de pil liggen. Hoe lang zijn jullie samen? Ik had tijdens mijn relatie toen ik samenwoonde ook wel periodes dat ik geen zin had. Kwam altijd vanzelf wel weer terug.
Is jullie seksleven een routine geworden? Misschien is het een idee om het wat spannender te maken door af te wijken van jullie patroon dmv andere standjes, plekken, etc. Wellicht krijg je zo meer zin in seks!
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 20 juli 2013 @ 23:41:

Als je geen zin hebt in sex moet je al helemaal niet gaan pijpen. Je bent er niet voor zijn behoeftes!

Het kan aan de pil liggen. Hoe lang zijn jullie samen? Ik had tijdens mijn relatie toen ik samenwoonde ook wel periodes dat ik geen zin had. Kwam altijd vanzelf wel weer terug.C'mon! Give the poor man a break
Seks is net een waakvlammetje....je moet het regelmatig aanwakkeren om er weer meer zin in te krijgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven