Nutteloze berichtentopic
zaterdag 20 juli 2013 om 10:23
maandag 22 juli 2013 om 10:51
Wat voor boek was het MM? Is toch wel het lekkerst he, als je een boek in 1x uit kunt lezen.
Donderdag gelijk uit het werk rij ik eerst naar Duitsland toe. En de 31st vliegen we naar Mallorcaaaa!!!
En na mijn vakantie, dan zal ik ook mijn ontslag indienen bij het werk. Ghehe...ben benieuwd hoe zo'n gesprek dan gaat.
De eerste nieuwe kast is al binnen . Douchewand komt volgende week, commode komt ook volgende week. Tijd loopt lieve mensen!! Nog eventjes en dan is alles over verhuist!
Even wat nutteloos dan maar:
Het is warm, ik zit op kantoor, geen zin om te werken.
Ik ga even mijn plant water geven
Donderdag gelijk uit het werk rij ik eerst naar Duitsland toe. En de 31st vliegen we naar Mallorcaaaa!!!
En na mijn vakantie, dan zal ik ook mijn ontslag indienen bij het werk. Ghehe...ben benieuwd hoe zo'n gesprek dan gaat.
De eerste nieuwe kast is al binnen . Douchewand komt volgende week, commode komt ook volgende week. Tijd loopt lieve mensen!! Nog eventjes en dan is alles over verhuist!
Even wat nutteloos dan maar:
Het is warm, ik zit op kantoor, geen zin om te werken.
Ik ga even mijn plant water geven
maandag 22 juli 2013 om 16:14
Het was 'het leven van Pi' , zo mooi...
Ik wilde het perse uit hebben omdat ik wilde weten hoe het af zou lopen.
Nu ga ik beginnen aan 'de 100 jarige die uit het raam klom en verdween'.
Ik heb helaas pindakaas geen airco thuis maar wel alles hermetisch afgesloten. Waarom word het met een simpel waai-ding (hoe heet dat nou toch, zo'n ding wat je ook aanzet als je gedouched hebt) nou niet een beetje koeler? Ik vind het niet eerlijk..
Wel leuk: heb gisteren een nieuwe voorraad ijsjes gehaald ...
Ik wilde het perse uit hebben omdat ik wilde weten hoe het af zou lopen.
Nu ga ik beginnen aan 'de 100 jarige die uit het raam klom en verdween'.
Ik heb helaas pindakaas geen airco thuis maar wel alles hermetisch afgesloten. Waarom word het met een simpel waai-ding (hoe heet dat nou toch, zo'n ding wat je ook aanzet als je gedouched hebt) nou niet een beetje koeler? Ik vind het niet eerlijk..
Wel leuk: heb gisteren een nieuwe voorraad ijsjes gehaald ...
donderdag 25 juli 2013 om 22:48
vrijdag 26 juli 2013 om 11:51
vrijdag 26 juli 2013 om 14:02
Nou damens Cinna is alweer in Duitsland
@PP komt allemaal wel goed schatje
Op wat voor functies reageer je eigenlijk? En in welke Regio?
Met dit weer is het wel heerlijk om weg te dutten op het strand ofzo.
Ga anders lekker met de kinderen naar het zwembad ofzo PP.
Even uitwaaien en genieten en daarna focus je jezelf weer op het vinden van een nieuwe baan.
@PP komt allemaal wel goed schatje
Op wat voor functies reageer je eigenlijk? En in welke Regio?
Met dit weer is het wel heerlijk om weg te dutten op het strand ofzo.
Ga anders lekker met de kinderen naar het zwembad ofzo PP.
Even uitwaaien en genieten en daarna focus je jezelf weer op het vinden van een nieuwe baan.
dinsdag 30 juli 2013 om 09:50
vrijdag 2 augustus 2013 om 14:05