Uitgerekend in februari 2014

08-07-2013 13:58 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames van het topic "Uitgerekend begin februari 2014",

Dit is dan het nieuwe topic voor heel februari met een algemeen account. Ik zal in het oude topic een bericht plaatsen met de inloggegevens zodat iedereen de tabel kan bijwerken

Uiteraard zijn nieuwe mee-schrijvers/lezers ook gewoon welkom!

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekend opBij- zonderhedenKloppend hartjeDJ.Momo352e

Jongen3feb

30 aug vk

12/9 SEO beebie79341e

Verrassing6 febSEO 19-9 Suus1982312e

jongen 10 feb skops332e11 feb ninthe2012261e13 feb Wondergirl281e13 feb Meisje28301e

Jongen13 feb silent-witness262e

Jongen14 feb26 aug vk Alisanna332ehalf feb Justme6281e

Jongen16 feb1 okt SEO Ikke15241e

Jongen18 feb Auryn82311e

Meisje18 feb19/9 vk MonAmour311e19 feb Elys1982303e21 feb Kindje251e23 feb Druppel362e (1e voor man)Verrassing25 feb6 sep vk, 11 sep pretecho, 3 okt SEO

Succes allemaal (en vergeet tussendoor niet te genieten)!

voor Belle, Jahbless en Leonita

voor kaarsvet en kaarsvet-man, dochter geboren op 20 september 2013
positief blijven denken, hoor Druppel!!!!!! ( zijn gewoon je darmen ofzo)

Druppel hoe gaat het nu?

Knuffel!
Hey meiden,

Dank voor de lieve reacties.

Het is een stuk rustiger in buikkie. Ik heb sinds gisteren middag niet meer van die heel pijnlijk steken gehad. Het voel wel vol en gespannen en rommelt, maar daar maak ik me een stuk minder zorgen om.

En alle andere kwaaltjes zijn nog steeds volop aanwezig dus ik denk dat het wel meevalt.

Ik heb vannacht ook weer heerlijk geslapen, al het ik toen de wekker ging niet het idee dat het ook echt genoeg was.

Tjonge, die moeheid.... Ik slaap, of ik wil slapen!

Nog 1 dagje weken en dan lekker weekend!
Dag meiden, eindelijk durf ik ook te schrijven. Hebben jullie nog plek?

Ben ook in februari uitgerekend naar eigen berekening. Een heel spannende zwangerschap want hiervoor een miskraam gehad (in mei) en meteen weer zwanger. Geen menstruatie gehad in de tussentijd. Heb al een hele vroege echo gehad, was toen max 6 weken (hartje klopte!) en as maandag weer een echo. Zal dan max 10 weken zijn.

Voor velen van jullie al goed nieuws, wat zal dat fijn zijn! Maar ook veel meiden die mijn angst na een miskraam zullen herkennen.

Als ik nog in de tabel mag, dan zal ik mijn verdere info geven. Fijn weekend alvast!
Hoi Jammie

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat mij betreft van harte welkom en leuk dat je ook mee komt schrijven. Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Kan me goed voorstellen dat het voor jou ook extra spannend is. En zoals je al zei, hier helaas erg veel lotgenoten. Een zwangerschap, zeker als het de eerste is zal voor een ieder vast spannend zijn, maar als het al een keertje mis gegaan is wordt het extra spannend.
Fijn Druppel, dat het allemaal wat rustiger is. Kan me best voorstellen dat je je er een klein beetje zorgen door gaat maken. Ik voel me sinds 2 dagen wat beter en dan schieten er af en toe ook dingen door mijn hoofd. Wel erg fijn om wat meer energie te hebben. Ben vandaag lekker naar het strand gefietst en dan voel ik me toch zo gezegend met mijn woonplaats. Terwijl ik daar fietste dacht ik: volgend jaar fiets ik hier met een kleine...! Best wel bizar nog steeds

Jammie: Natuurlijk ben je welkom! Heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
@Jammie, welkom!! Leuk dat je mee komt schrijven en natuurlijk gefeliciteerd!

@Druppel, fijn dat je je wat beter voelt!

@Kaarsvet, wat fijn dat het goed gaat en je lekker hebt gefietst. Heb je geen last vd warmte? Ik kan er niet zo goed tegen en heb echt schaduw nodig. Ben wel beetje jaloers dat je naar het strand kunt fietsen...ik moet er bijna 2 uur voor rijden
Dank jullie wel voor de felicitaties! Voel me helemaal welkom! Ik forum mobiel en ben er nogal slecht in dus hierbij in hoofdletters mijn info; 31 JAAR, 2e KINDJE (dochter is 1 jaar en 1 week), UITREKENDATUM 16-2 (maar heel onzeker), ECHO 22-7, MAN IS 33. Volgens mij was dat het wel. Fijn als iemand mij in de tabel kan zetten.

Nu lekker genieten van een zonnig weekend!
Ik ga straks lekker het weekend naar de Ardennen. Even eruit. Woensdag termijn echo. Spannend. Hoop dat alles nog goed gaat met de beeb. Dat hij/zij goed gegroeid is. Fijn weekend allemaal!
@justme: De warmte gaat eigenlijk best goed. Ja, ik woon in de leukste stad van Nederland! Haarlem

Gisteren en eergisteren was ik erg blij dat ik me eindelijk wat beter voelde maar nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Heb eigenlijk gewoon nergens last meer van. Niet misselijk, niet moe, niks. Heb ook geen krampen en nog geen druppel bloed gezien sinds laatste menstruatie maar toch word ik er onzeker van. Mijn vriend zegt dat ik daar mee op moet houden omdat het toch geen zin heeft. Het enige wat je kan doen zegt hij, is gezond eten en je geen zorgen maken. Heeft hij natuurlijk gelijk in maar is makkelijker gezegd dan gedaan, haha! Nog 6 dagen tot de volgende echo... Herkennen jullie dit, ineens nergens meer last van hebben (voor de 12 weken)?

@meisje: Lekker zeg, naar de Ardennen! Probeer lekker veel gezonde lucht op te snuiven, wie weet waar het goed voor is!

O ja, hebben jullie al bloed laten prikken? 5(!) buisjes wilden ze hebben!!!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
5 buisjes maar Kaarsvet? Bij mij waren het er 7! ( en ik ben al zo'n held qua prikken en naalden....*NOT*)
Hier zes buizen. En een oud stadsgenootje. Woon nu in een ander h.

Voeld me van de week ook wel normaal, maar vandaag weer op en top zwanger. Veel te veel gedaan en was echt kapot. Heb geslapen terwijl vent kookte en kind eten gaf. Shame. En ben zo humeurig. Kan heel weinig hebben. Bah.
5 buisjes hier. Hoop op goede vulling van die buisjes! ;)

Van de week idd ook wat goeie dagen. Was lekker uitgerust, niet moe, niet misselijk, enz. Maar nu... pfff. Heb gisteren een late dienst gehad tot 22.00, vanochtend een vroege, dus om 6.00 de wekker weer... Gesloopt! Al een uur geslapen op de bank vanmiddag, en nog moe! Zo maar n filmpje opzetten en daarna lekker naar bed!

Fijn weekend iedereen! Rust lekker uit, doet je goed! ;)
Hier ook al een aantal dagen veel fitter! En weinig last van mijn eerdere kwaaltjes. Zit nu op 9,5 week. Maak me er ook echt wel wat druk om, want je hcgwaarde is tussen de 8 en 10 weken het hoogst. Je zou zeggen dat de kwalen dan ook op zn ergst zijn toch? Nog wel wat last van maagzuur en pijn in mn bil? Maar vermoeidheid en missselijkheid zijn beduidend minder.

Wij hebben een stacaravan in zeeland en daar is het met dit weer goed vertoeven! Jammer genoeg is het internet hier waardeloos, dus hoop dat ik deze post kan plaatsen.

Iedereen nog een fijne (zonnige) zondag!
Bij mij hadden ze maar 2 buisjes afgenomen.. 2 dagen later kreeg ik een brief, dat ze te weinig afgenomen hadden en dat ik nog een keer terug mag komen..

Denk dat ik iemand heb gehad, die dit voor de eerste keer deed.

Maandag dus nog een keer!

Ik ben vandaag weer goed misselijk. Vanmorgen en vanmiddag ging het wel, maar vanavond heb ik flink over moeten geven..

Eigenlijk hadden we een feestje, maar dit hebben we maar afgezegd. Vervelend, ik hou er normaal echt niet van om dingen af te zeggen, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Morgen ben ik er hopelijk beter aan, dan hebben we een barbecue.

We hebben vandaag de ouders van mijn vriend verteld dat we een baby verwachten, Die waren dolblij!! Heel leuk!

Morgen vertellen we het mijn ouders, die komen vannacht terug van vakantie, ben benieuwd naar hun reactie, maar die zal vast net zo enthousiast zijn.

Na de 12 weken echo vertellen we het de rest, dan mag iedereen het weten.

Allemaal nog een fijn weekend!
Het ergste aan dat bloedprikken vond ik dat je nuchter moest zijn. Pfff ging bijna van mijn graat!

En nu is mijn arm al een week blauw. Pfff.

Morgen 12w! Dan mag het nieuws ECHT naar buiten! Zal vnl mijn moeder blij mee zijn...
Ik heb 'smiddags bloed geprikt, na mijn termijnecho. Niemand heeft iets gezegd over nuchter zijn?! In januari ook niet...

Raar, dat ZKH-en zo verschillend zijn in hun regeltjes...

@DjMomo: veel vertelplezier!
Zowel de vk zei het me toen ik de formulieren meekreeg, alsook de mevrouw achter de balie alsook de prik mevrouw. En ook de vk io op een ander forum had t erover, omdat nu je suikerwaardes worden bepaald. Zat t lab formulier (of eigenlijk de drie labformulieren) te bekijken en vond dat er zo weinig aangekruist was. Maar toch zes buisjes.

Oh, meeste mensen weten het trouwens al hoor. Maar morgen gooi ik t op Facebook, en vanaf dat moment kan er dus openlijk over gepraat worden :-)
Ik hoefde ook niet nuchter te zijn voor het bloedprikken. Had het de vk gevraagd toen ik de papieren meekreeg. Maar nuchter was niet noodzakelijk.

Fijn, he, als je het eindelijk de wereld in kan gooien dat je zwanger bent. Laat die dikke buik nu ook maar komen!!!
Ik hoefde ook niet nuchter te zijn voor het bloedprikken..

Morgen mag ik weer een keer.

Vanmiddag hebben we het aan mijn ouders verteld, die waren echt helemaal door het dolle heen!! Zo blij haha.

Het wordt voor mijn ouders het eerste kleinkind.

Morgen komt ook iemand van moeders voor moeders langs, daar ga ik ook aan mee doen.

Misschien wat vroeg, maar hebben jullie al nagedacht over waar jullie willen bevallen (thuis of ziekenhuis)? En borstvoeding of flesvoeding geven?

Ik wil het liefst in het ziekenhuis bevallen, en ik wil graag borstvoeding geven.
Hoi!

Ik voel me ook veel beter... ben bijna 10 weken. Wat lekker Dj, de eerste van ons groepje die de 12 weken bereikt!

Ik had afgelopen vrijdag intake bij de verloskundige en merkte dat ik nog steeds een enorme slag om de arm houd. Ik durf het nog altijd niet te geloven. Nog 5 nachtjes slapen tot de echo... eindelijk!!!

Bloedprikken hoef ik ook niet nuchter trouwens!
Oh ja wondergirl.... mijn vorige twee bevallingen zijn ingeleid omdat ik overtijd liep. Dus wat dat betreft verwacht ik dat nu ook weer. Maar sowieso zou ik niet thuis willen bevallen. Ik ga geen borstvoeding geven, heb het geprobeerd bij beide kids en het liep gewoon niet. Flesvoeding vind ik prima!
Hey meiden. Ik herken dat Zo dat bijna geen kwaaltjes meer. Ik ben dus nu in de Ardennen en heb eigenlijk nergens meer last van. Wat minder moe en niet overgegeven 2 dagen lang. Wel elk half uur plassen zo ongeveer;) ik maak me ook wat onzeker. Pijn in borsten is ook bijna weg. Donderdag 11 weken. Toch spannend dit!
Oh ja bloed prikken lukte bij mij ineens niet? Bloed liep niet echt. Echt een drama was het.
@Bevallen/voeden

Aangezien mijn vorige bevalling een ks ivm zwangerschapsvergiftiging was, zal ik in het ziekenhuis moeten bevallen. Ik hoop wel dat ik het deze keer zelf kan doen.

Ondanks de keizersnede liep de bv als een tiet

Ik vond het een prettige manier van voeden en de kleine deed het er zo goed op dat ik er weer voor ga.

Dochter lief heeft 6 maanden bv gehad en ik hoop dat nu weer te kunnen doen, al zal het met een baan nu iets meer planning en geregel vergen.

Hier ook een flinke plofbuik. Zeker aan het einde van de dag. Ik verdraag dan ook geen knellende kleding meer. Als ik in de auto naar huis zit doe ik meestal lekker mijn broek los. Borsten groeien ook bijna mijn bh's uit. Als dat zo doorgaat zal ik vandaag of morgen echt andere bh's moeten gaan kopen. Ondanks de groeiende lichaamsdelen ben ik in gewicht wel 3 kg afgevallen, maar aangezien ik officieel in de categorie overgewicht zit is dat niet heel schrikbarend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven