Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 22 juli 2013 om 20:04
Hallo,
Ik heb wat spullen die weg mogen.
Babykleding voor een jongetje tot en met maat 62/68. (mijn zoon zit nu in 68/74).
Zwangerschapskleding in maat 36/38, S
Witte tuin/ligstoelen (wit plastic)
2 eetkamerstoelen
Kledingrek (heb ik via hier gekregen en echt goed kunnen gebruiken maar helaas nu geen goede plaats meer voor)
Er volgt nog meer. Geloof het of geloof het niet maar we vinden dat we nog steeds te veel spullen hebben.
Ik heb wat spullen die weg mogen.
Babykleding voor een jongetje tot en met maat 62/68. (mijn zoon zit nu in 68/74).
Zwangerschapskleding in maat 36/38, S
Witte tuin/ligstoelen (wit plastic)
2 eetkamerstoelen
Kledingrek (heb ik via hier gekregen en echt goed kunnen gebruiken maar helaas nu geen goede plaats meer voor)
Er volgt nog meer. Geloof het of geloof het niet maar we vinden dat we nog steeds te veel spullen hebben.
dinsdag 23 juli 2013 om 13:36
Shenandoah, je pakketje is er.
Ik maakte hem open en ik rook.. Wasmiddel! Haha
Dat jasje vind ik leuk! De kleertjes zien er nog best groot uit, terwijl zoon nu toch echt in maat 62 zit en sommige kleertjes daarvan al strak gaan zitten.
Nog even doorgroeien en dan kan hij ze aan. Dank je!
Ik maakte hem open en ik rook.. Wasmiddel! Haha
Dat jasje vind ik leuk! De kleertjes zien er nog best groot uit, terwijl zoon nu toch echt in maat 62 zit en sommige kleertjes daarvan al strak gaan zitten.
Nog even doorgroeien en dan kan hij ze aan. Dank je!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 25 juli 2013 om 17:51
Fijn dat je er blij mee bent.
Boel was inderdaad gewassen en toen opgeruimd dus vandaar dat het naar wasmiddel ruikt ;P
Verschilt per merk wel hoe het valt. Hema en Wibra vallen groot bijvoorbeeld.Lief, prenatal en noppies vallen weer kleiner.
zoon heeft hier nog vrij lang maatje 68 broeken gedragen met maatje 74 rompers en truitjes ;P
Boel was inderdaad gewassen en toen opgeruimd dus vandaar dat het naar wasmiddel ruikt ;P
Verschilt per merk wel hoe het valt. Hema en Wibra vallen groot bijvoorbeeld.Lief, prenatal en noppies vallen weer kleiner.
zoon heeft hier nog vrij lang maatje 68 broeken gedragen met maatje 74 rompers en truitjes ;P
donderdag 25 juli 2013 om 18:35
vrijdag 26 juli 2013 om 09:48
zondag 28 juli 2013 om 17:46
@anoniem2013
Welke regio zit jij? Heb evt wel interesse in de wipstoel Die zoon nu heeft heeft de kat ingelegen en nu begint de bekleding te scheuren, baal ervan, want hij is juist zo leuk (nijntje) en helaas niet meer te maken. Kat vond ding eerst eng, maar toen we op vakantie waren schijnbaar niet meer, en vergeten door te geven aan kattenoppas dat ding op zijn kant moest blijven staan.
En de wandelwagen, geef je die echt gratis weg? Welke kleur is dat. Mijn wagen past namelijk lastig in mijn miniauto, maar moet er wel 1 keer per week mee naar mijn ouders. Zij hebben plek genoeg, dus evt een extra wagen zou daar kunnen staan.
Welke regio zit jij? Heb evt wel interesse in de wipstoel Die zoon nu heeft heeft de kat ingelegen en nu begint de bekleding te scheuren, baal ervan, want hij is juist zo leuk (nijntje) en helaas niet meer te maken. Kat vond ding eerst eng, maar toen we op vakantie waren schijnbaar niet meer, en vergeten door te geven aan kattenoppas dat ding op zijn kant moest blijven staan.
En de wandelwagen, geef je die echt gratis weg? Welke kleur is dat. Mijn wagen past namelijk lastig in mijn miniauto, maar moet er wel 1 keer per week mee naar mijn ouders. Zij hebben plek genoeg, dus evt een extra wagen zou daar kunnen staan.
maandag 29 juli 2013 om 11:03
De kinderwagen is zwart en blauw. En mag inderdaad gratis weg. Staat ons in de weg, wij gebruiken voor zoontje nu een wat lichtere buggy (vind hij helemaal super).
Nogmaals een lijst van spul dat mij toch maar in de weg staat:
- combiwagen, easywalker june
- wipstoeltje
- zit/ligsteuntje voor in babybadje
- 2 eetkamer stoelen
- 2 maal een stoomreiniger
- een grote laptoptas
Mail maar naar: viva_flower_ @ live.nl
Het is op te halen in koog aan de zaan
Nogmaals een lijst van spul dat mij toch maar in de weg staat:
- combiwagen, easywalker june
- wipstoeltje
- zit/ligsteuntje voor in babybadje
- 2 eetkamer stoelen
- 2 maal een stoomreiniger
- een grote laptoptas
Mail maar naar: viva_flower_ @ live.nl
Het is op te halen in koog aan de zaan
maandag 29 juli 2013 om 17:30
Anoniem
we komen eigenlijk nooit die kant uit, en ouders vinden een wagen daar toch teveel in de weg staan, dus ik zie er toch vanaf.
Je kunt er vast iemand anders nog heel blij mee maken!
Mocht je niemand weten zou je evt een voedselbank oid kunnen benaderen.
Ik heb via daar laatst een tienermoeder erg blij kunnen maken met babykleding voor haar niet geplande kleintje.
we komen eigenlijk nooit die kant uit, en ouders vinden een wagen daar toch teveel in de weg staan, dus ik zie er toch vanaf.
Je kunt er vast iemand anders nog heel blij mee maken!
Mocht je niemand weten zou je evt een voedselbank oid kunnen benaderen.
Ik heb via daar laatst een tienermoeder erg blij kunnen maken met babykleding voor haar niet geplande kleintje.
maandag 29 juli 2013 om 17:43
Ik heb een lange paardrij chap (bruin mt S) weg te geven.
Misschien iemand hier een dochter die paard/pony rijdt en over de gewone broek , blote benen o.d. een lange chap aan wil hebben ?
Ik woon in Drenthe , dus m komen ophalen is denk ik handiger dan versturen. Wanneer ie wel verstuurd moet worden , delen we de verzendkosten ?
Ik zal een foto plaatsen van waar hij op lijkt. Zal vanavond even een foto maken van de echte chap beneden in de berging.
HIer lijkt ie op :
http://www.marktplaats.nl ... 6db858f31&previousPage=lr
Misschien iemand hier een dochter die paard/pony rijdt en over de gewone broek , blote benen o.d. een lange chap aan wil hebben ?
Ik woon in Drenthe , dus m komen ophalen is denk ik handiger dan versturen. Wanneer ie wel verstuurd moet worden , delen we de verzendkosten ?
Ik zal een foto plaatsen van waar hij op lijkt. Zal vanavond even een foto maken van de echte chap beneden in de berging.
HIer lijkt ie op :
http://www.marktplaats.nl ... 6db858f31&previousPage=lr
dinsdag 30 juli 2013 om 13:26
Zoon is zindelijk , dus ik heb wat luiers over. Kan ik iemand daar een plezier mee doen?
Het is maat 4, 5 en 6 en een pak bijna ongebruikte billendoekjes. Merken zijn Kruidvat, Pampers en Albert Heijn (ik ben niet zo merkvast ). Er zitten ook wat luierbroekjes bij.
Zie foto:
Afhalen lijkt me het makkelijkst (Gelderland).
Het is maat 4, 5 en 6 en een pak bijna ongebruikte billendoekjes. Merken zijn Kruidvat, Pampers en Albert Heijn (ik ben niet zo merkvast ). Er zitten ook wat luierbroekjes bij.
Zie foto:
Afhalen lijkt me het makkelijkst (Gelderland).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'