Beugelbikini gezocht
dinsdag 30 juli 2013 om 16:40
Ik heb een aantal bikini's in de kast liggen, maar deze zijn allemaal met een haltertop. Dit doet helaas pijn aan mijn nek en ik heb ook het gevoel dat ze niet echt mooi zitten (borsten niet goed bedekt). Nu heb ik bij mijn gewoonlijke winkels gekeken en ik vind eigenlijk alleen maar bikini's die ouwelijk zijn of juist felle kleuren hebben. Ook is mijn budget niet groot, onder de 20 euro, want ik draag het alleen maar op vakantie en 5 dagen per jaar in Nederland. Weet iemand nog websites met simpele beugelbikinis voor die prijs?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
dinsdag 30 juli 2013 om 16:50
http://www.beslist.nl/pro ... _809493/?sortby=price_min
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 30 juli 2013 om 16:58
Hunkemöller ben ik al geweest, en die hadden niets meer in mijn maat dat ik leuk vind.
Bonprix wil ik niet graag bestellen want daar heb ik slechte ervaringen mee gehad.
HM heb ik ook gekeken, maar daar hebben ze niets in mijn maat. Ik pas daar ook eigenlijk nooit bh's. Is allemaal vrij klein voor mijn gevoel.
Zeeman kan ik nog wel even langs gaan, de kwaliteit hoeft niet geweldig te zijn namelijk.
Hopelijk kan ik nog iets vinden voor vrijdag
Bedankt voor de reacties.
Bonprix wil ik niet graag bestellen want daar heb ik slechte ervaringen mee gehad.
HM heb ik ook gekeken, maar daar hebben ze niets in mijn maat. Ik pas daar ook eigenlijk nooit bh's. Is allemaal vrij klein voor mijn gevoel.
Zeeman kan ik nog wel even langs gaan, de kwaliteit hoeft niet geweldig te zijn namelijk.
Hopelijk kan ik nog iets vinden voor vrijdag
Bedankt voor de reacties.
dinsdag 30 juli 2013 om 17:04
quote:notgoodenough schreef op 30 juli 2013 @ 17:03:
Hema ga ik ook nog even langs dan, kom ik normaal nooit voor kleding.
Heb net even de site van Decathlon bekeken (kende ik nog niet), maar ik zie geen enkele beugelbikini of zie ik dat verkeerd?
De site is niet zo uitgebreid als wat ze in de winkels hebben,zijn nl mega zaken.
Ik heb er van het voorjaar voor 10-15 euro of zo een zwarte beugelbikini gekocht.
Hema ga ik ook nog even langs dan, kom ik normaal nooit voor kleding.
Heb net even de site van Decathlon bekeken (kende ik nog niet), maar ik zie geen enkele beugelbikini of zie ik dat verkeerd?
De site is niet zo uitgebreid als wat ze in de winkels hebben,zijn nl mega zaken.
Ik heb er van het voorjaar voor 10-15 euro of zo een zwarte beugelbikini gekocht.
dinsdag 30 juli 2013 om 17:10
dinsdag 30 juli 2013 om 17:12
quote:Moonlight82 schreef op 30 juli 2013 @ 17:07:
Ik ben goed geslaagd bij Livera. Wilde ook geen halter en had verwacht dat ik dan hooguit 2 bikini's in mijn maat (E-cup) zou vinden maar ik kon kiezen uit een stuk of 10
Maand geleden geslaagd daar voor 20 euro. Zal nu nog wel minder zijn.Bedankt Moonlight! Dan ga ik daar ook heen. Op een of andere manier loop ik daar altijd langs, maar ga ik nooit naar binnen. Dat is ook mijn maat, is niet altijd makkelijk te vinden.
Ik ben goed geslaagd bij Livera. Wilde ook geen halter en had verwacht dat ik dan hooguit 2 bikini's in mijn maat (E-cup) zou vinden maar ik kon kiezen uit een stuk of 10
Maand geleden geslaagd daar voor 20 euro. Zal nu nog wel minder zijn.Bedankt Moonlight! Dan ga ik daar ook heen. Op een of andere manier loop ik daar altijd langs, maar ga ik nooit naar binnen. Dat is ook mijn maat, is niet altijd makkelijk te vinden.
dinsdag 30 juli 2013 om 19:22
dinsdag 30 juli 2013 om 20:18
quote:notgoodenough schreef op 30 juli 2013 @ 19:39:
Eindeloos, ik heb net even gekeken en ik zie inderdaad wel een leuke bikini daar van Beachwave. Weet iemand ook hoe dat merk valt? De bikini gaat namelijk maar tot D en ik heb een E. Dus valt het misschien wat groter uit ... BW valt niet groot uit.
Eindeloos, ik heb net even gekeken en ik zie inderdaad wel een leuke bikini daar van Beachwave. Weet iemand ook hoe dat merk valt? De bikini gaat namelijk maar tot D en ik heb een E. Dus valt het misschien wat groter uit ... BW valt niet groot uit.
“Don’t look back – you’re not going that way.”