Nutteloze berichtentopic

20-06-2013 15:23 505 berichten
Lekker dat het eindelijk regent en dondert, maar nou

kan ik niet naar buiten en verveel ik me eigenlijk best wel bedenk ik me net

Nog meer mensen met nutteloze berichten die de hele wereld weten moet?
Alle reacties Link kopieren
Ja jarig!!! Ik vier het vanmiddag, maar niet echt groot. Koffie, thee en een taartje.
Vrouwen zijn minder gevaarlijk met chocola in hun mond
yeahhh Pitchperfect it's your birthday!!! Van harte gefeliciteerd.

Gezellig dat je een klein feestje geeft, geniet van je dag.

(ik negeer de taart jammiiieee)
Van Harte Pitch Perfect!

(Oh, dat is niet nutteloos..)

Mijn vriend is vannacht naar de logeerkamer gegaan omdat ik zo hard snurk. Nu ben ik alleen wakker geworden en dat vind ik saai.

(Maar ik geef hem groot gelijk hoor! Ik snurk ook heel hard sinds ik zwanger ben!)
ik wil ook zo graag zwanger zijn... Gelukkig ben ik alleen en zal niemand last van mijn gesnurk hebben :-)

Maar hertje het is idd wel saai als je dan zo alleenig wakker wordt hoor, kwam je vriend niet heeel snel weer gezellig bij je liggen?
wauw wat en bloedhitte.. Lekker hoor!
Ik vind het wat te warm eigenlijk.

Heb het verder goed uitgehouden hoor onder de parasol.

Kleine mijlpaal: het is me gelukt om me es een dagje rustig te houden, heb in 1 x een boek uit gelezen.... (mooi boek!)
Pitchhhh!!!!!!

Nog van harte gefeliciteerd!!!

Wat voor boek was het MM? Is toch wel het lekkerst he, als je een boek in 1x uit kunt lezen.

Donderdag gelijk uit het werk rij ik eerst naar Duitsland toe. En de 31st vliegen we naar Mallorcaaaa!!!

En na mijn vakantie, dan zal ik ook mijn ontslag indienen bij het werk. Ghehe...ben benieuwd hoe zo'n gesprek dan gaat.

De eerste nieuwe kast is al binnen . Douchewand komt volgende week, commode komt ook volgende week. Tijd loopt lieve mensen!! Nog eventjes en dan is alles over verhuist!

Even wat nutteloos dan maar:

Het is warm, ik zit op kantoor, geen zin om te werken.

Ik ga even mijn plant water geven
Het was 'het leven van Pi' , zo mooi...

Ik wilde het perse uit hebben omdat ik wilde weten hoe het af zou lopen.

Nu ga ik beginnen aan 'de 100 jarige die uit het raam klom en verdween'.

Ik heb helaas pindakaas geen airco thuis maar wel alles hermetisch afgesloten. Waarom word het met een simpel waai-ding (hoe heet dat nou toch, zo'n ding wat je ook aanzet als je gedouched hebt) nou niet een beetje koeler? Ik vind het niet eerlijk..

Wel leuk: heb gisteren een nieuwe voorraad ijsjes gehaald ...
Oh MM. Ik wacht nog steeds op je uitnodiging ;-)!!!

Is het niet voor kersen, dan wel voor ijsjes

En de gezelligheid natuurlijk!!

Eigenlijk moeten werkgevers bij 30 graden en hoger medewerkers verplicht vrijgeven!!

Zou ik niet erg vinden!
Ik wil ik wil ik wil...een opblaaskrokodil...

*zucht* krijg dit maar niet uit mijn hoofd
Oww je komt maar hoor, net schootbappies gedaan, toevallig net kersen in de aanbieding dus 3 x raden wat ik mee genomen heb .

Helemaal voor mij alleen als cinnamon niet komt (vriend is er niet zo dol op, rare jongen......)
Oohwww lekker MM!! Alleen rij ik straks om 17.00 richting Duitsland

Vakantie babyy!!
Fijne vakantie cinnamon, al lees je het ws niet meer.

Ik kan niet slapen, al dagen slaap ik slecht. Je zou toch zeggen met twee kids, dat je zo slaapt. Maar sinds ik geen baan meer heb, doe ik natuurlijk niet veel.
Fijne vakantie cinnamon!! Ik moet helaas nog een paar weken wachten....

PP: miss. kan je niet slapen omdat je te veel piekert erover? Ik snap het overigens wel hoor......

Ik slaap ivm de hitte ook onrustig hoor, terwijl ik normaal als ik eenmaal slaap met geen leger wakker te krijgen ben ...
Dat zou best kunnen missmonroe, net weer afgewezen voor een functie. Ik word er helemaal negatief van...
Nou damens Cinna is alweer in Duitsland

@PP komt allemaal wel goed schatje

Op wat voor functies reageer je eigenlijk? En in welke Regio?

Met dit weer is het wel heerlijk om weg te dutten op het strand ofzo.

Ga anders lekker met de kinderen naar het zwembad ofzo PP.

Even uitwaaien en genieten en daarna focus je jezelf weer op het vinden van een nieuwe baan.
PP; ik ken het, ik heb wel een baan maar ben al een tijdje opzoek naar wat anders, en dat gaat erg lastig...

Nutteloos: ik heb ff niks nutteloos... das wel erg zeg...

(alhoewel deze laatste zin was al nutteloos, ja toch, niet dan... )
nouja ik had een paar dagen geleden een berichtje geplaatst en nu is het weg...

Ik weet dat ik Cinna een fijne vakantie heb gewenst en verder weet ik het niet meer..wat raar zeg!
Jullie vannacht ook gezellig een mega heftige onweersbui gehad? Hier in Gelderland was het flink raak.

Ik ben al jaren niet meer bang voor onweer, maar vannacht was zo heftig, dat heb ik nog nooit meegemaakt...
Nee, ik schijn door het ergste heen geslapen te hebben. Daarna nog wel wakker geworden van een beetje onweer.

Ik kan niet slapen, maar ik ben wel heel moe. Morgen hoef ik gelukkig niet veel te doen, dat scheelt!
Ik slaap al een paar dagen klote van de bok..

Dat heb ik echt zelden, zal wel door het warme weer komen, maar ik vind het vervelend worden...

Net lekker uurtje gesport!
geen onweer gehad, gelukkig maar want ik poep in mn broek als het onweert.

MissM hoe gaat het met sporten?
Gaat wel goed hoor!

Heb wel iets verkeerd gedaan gister want mijn knie doet een beetje zeer, oeps.

Ik heb een 10 rittenkaart zodat ik een beetje uit kon vogelen wat ik prettig vond en ik ben er al wel een beetje achter wat ik leuk vind.

Vannacht weer goed geslapen gelukkig!
tjeeeemig zweet op mn voorhoofd maar niet van het trainen..wat is het warm. Zalig!!!!

Wat goed dat je er wel een beetje achter bent wat je leuk vindt ga je ook vaak naar de sportschool?

Het is wel een beetje rustig hier hè, is iedereen lekker op vakantie en aan het fladderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven