Gezondheid alle pijlers

Veel vieze en stinkende afscheiding met mirena spiraal

03-08-2013 00:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vorig jaar mei ben ik bevallen, ong 3 maanden later gekozen voor de mirena spiraal omdat de kleine door de pil heen is gekomen. In maart en april heel veel buikpijn gehad, veel verschillende onderzoeken gehad die leidde tot niets. Nu heb ik sinds een paar weken verschrikkelijk veel last van vieze en stinkende afscheiding en voor mn gevoel zijn mijn borsten nu wat zwaarder geworden.

Hebben meer vrouwen hier last van, want ik heb geen flauw idee waar dit ineens vandaan komt.
Wat zegt de huisarts ervan?
Al een paar weken last van vieze, stinkende afscheiding? Dat is nooit goed. Maandag gelijk naar de dokter.
Chulsz, op zich kan de mirena best wel wat klachten geven in den beginne. Dat was bij mij ook zo ten minste. Geen last van stinkende afscheiding, maar de constante buikpijn klinkt bekend.

Dit heeft bijna een half jaar geduurd, tot ik op het punt stond 'm eruit te laten halen. Maar toen namen de klachten ook vrijwel meteen af en had ik nergens last meer van.

Wat jij nu hebt aan klachten klinkt als een vaginale infectie. Ik zou er even mee langs de huisarts gaan voor dactarin oid.
Zijn de draadjes goed afgeknipt? Bij mijn moeder waren ze nog te lang en dat veroorzaakte ook narigheid en vieze geur zei ze. Dus even na laten kijken.
De ha neemt me niet zo serieus, heb al in 6 maanden tijd al 4x vaginale tabletten gekregen vanwege een schimmelinfectie, heb ook al andere tabletten gekregen, niets hielp. De draadjes zijn ook goed afgeknipt.

En tot ergenis van mn vriend hebben we ook al 1 maand geen seks gehad, omdat ik me er niet prettig bij voel.
anoniem_183674 wijzigde dit bericht op 03-08-2013 00:22
Reden: wat vergeten
% gewijzigd
Misschien heb je geen schimmelinfectie maar een bacterieële vaginose? Geeft vaak een hele vieze geur, beetje vissig zal ik maar zeggen. Bij een schimmeltje vind ik het meer zurig. 2 verschillende dingen dus 2 verschillende behandelingen.
ik zou een kweek laten maken door de HA.

Mocht daar niets uitkomen dan zou ik de mirena laten verwijderen en kijken of het opknapt.
Ook gehad, volgens mij was dat bacteriële vaginose. Ging na paar maanden vanzelf over.
Ik zou er geen maanden mee doorlopen, maar gewoon ff langs je HA.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sinds ik mijn mirena heb, heb dit ook regelmatig. Vooral als ik ongesteld ben geweest of na een iets te wilde nacht in de slaapkamer merk soms inderdaad de irritaties en vooral vieze geur. Volgens mij is het inderdaad bacteriële vaginose. Wat bij mij goed help is balance active, gewoon te koop bij het kruitvat in de een wit met groene doos (staat bij de lactacit e.d.). Het is wel wat prijzig, maar vaak ben ik er binnen 2 dagen vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven