Eerste menstruatie na bevalling: auw!
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:09
Dit is een eerste viva-post-waardig; gisteren begon het en vandaag sloeg het keihard toe: de eerste menstruatie na mijn zwangerschap. Wat een pijn! En braken en diarree tegelijk! Gelukkig is partner na de bevalling wel wat gewend, dus hij holt lief met kruikjes en teiltjes rond. De pijn is al wat aan het zakken, heb paracetamol genomen.
Anderen ook zo'n heftige eerste menstruatie?
Anderen ook zo'n heftige eerste menstruatie?
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:19
Thnx! Gefeliciteerd met je kleintje! Enne, sorry, kom eerst maar ff lekker bij;)
Wanneer je ongesteld wordt ligt eraan hoe lang je bv geeft: reken op 2 á 3 maanden nadat je stopt met bv.
Ik slik geen aleve: keer eng verhaal gehoord over bloedproppen. Ouderwetse paracetamol werkt ook. Had ik nog liggen van m'n kraamtijd;)
Wanneer je ongesteld wordt ligt eraan hoe lang je bv geeft: reken op 2 á 3 maanden nadat je stopt met bv.
Ik slik geen aleve: keer eng verhaal gehoord over bloedproppen. Ouderwetse paracetamol werkt ook. Had ik nog liggen van m'n kraamtijd;)

zaterdag 3 augustus 2013 om 12:32
zaterdag 3 augustus 2013 om 12:59
Bedankt! Het is alweer wat beter: kruikjes helpen, en paracetamol ook.
Denk niet dat het buikgriep is, eet nu weer gewoon een boterham. Echt een aanval was het. Deed me erg denken aan hoe mijn bevalling begon: ook braken en diarree. En mijn man kwam nu ook precies zo bij me liggen om zijn hand op mijn onderrug te doen<3
Inderdaad ook veel meer bloedverlies.
Mazzel dat het weekend is: ik ben op werk al zo aan het ontzwangeren haha met niet gefocust zijn en alles vergeten:/ Hoeven ze dit niet ook nog mee te maken.
Denk niet dat het buikgriep is, eet nu weer gewoon een boterham. Echt een aanval was het. Deed me erg denken aan hoe mijn bevalling begon: ook braken en diarree. En mijn man kwam nu ook precies zo bij me liggen om zijn hand op mijn onderrug te doen<3
Inderdaad ook veel meer bloedverlies.
Mazzel dat het weekend is: ik ben op werk al zo aan het ontzwangeren haha met niet gefocust zijn en alles vergeten:/ Hoeven ze dit niet ook nog mee te maken.
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:02
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:19
Ik ben benieuwd wat mij te wachten staat.. As maandag is onze dochter al weer 8 weken oud. En ik kwam er gister achter dat ik een puistje op in mijn gezicht kreeg en dat krijg ik altijd voor dat ik ongesteld moet worden...
Ik geef bv en ik hoop dat het nog ff weg blijft...
Het bevalt me zo wel niet ongesteld worden
Ik geef bv en ik hoop dat het nog ff weg blijft...
Het bevalt me zo wel niet ongesteld worden
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:20
zaterdag 3 augustus 2013 om 13:21
zaterdag 3 augustus 2013 om 16:43