EAUSM: vertalers, citaten, unbannables etc.
maandag 7 januari 2013 om 13:34
zondag 4 augustus 2013 om 11:40
quote:Hoi, ik vroeg me af of iemand ervnaring heeft met ogen genezen volgens Bates-methode. Aub geen negatieve commentaar, zolang je geen wetenschapper bent, heb ik geen intresse in jouw mening. Ik vraag enkel naar ervaringen. Wat jij gelooft en niet gelooft daar ben ik niets mee. Zoals de ene gelooft in God de andere weer niet, ja ieder zijn keus en niemand is verplicht om iets te geloven. Gebruik gewoon aub zelf uw hersennen, je hebt ze niet voor niks gekregen. En zolang we niet openminded zijn, zullen we nooit bijleren, wees dus niet zo hoogmoedig. (deze komt omdat ik vaak negatieve zaken hoor over bates-methode)Razend sympathieke openingspost!
zondag 4 augustus 2013 om 23:23
maandag 5 augustus 2013 om 00:36
quote:Miekkie schreef op 05 augustus 2013 @ 00:34:
Ondertussen ben ik erachter wat het moeT zijn. Op zoveel leTTers eentje missen is nog een goede score, toch?Hahahah, ja maar je moet nog een - o doen. Je had er niet teveel!
Ondertussen ben ik erachter wat het moeT zijn. Op zoveel leTTers eentje missen is nog een goede score, toch?Hahahah, ja maar je moet nog een - o doen. Je had er niet teveel!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 5 augustus 2013 om 00:41
quote:Miekkie schreef op 05 augustus 2013 @ 00:34:
Ondertussen ben ik erachter wat het moeT zijn. Op zoveel leTTers eentje missen is nog een goede score, toch?Ze mist er 2 toch in idvi? ( en dan sla ik voor ons gemak ti's over, dat was makkelijk raden, zero points)
Wacht, ik pak mijn iPad calculator erbij......
3 letters -1 goed = 2 missende letters
Ondertussen ben ik erachter wat het moeT zijn. Op zoveel leTTers eentje missen is nog een goede score, toch?Ze mist er 2 toch in idvi? ( en dan sla ik voor ons gemak ti's over, dat was makkelijk raden, zero points)
Wacht, ik pak mijn iPad calculator erbij......
3 letters -1 goed = 2 missende letters
Je bent zelf een theepot