Mode & Beauty alle pijlers

Naaipatronen uit de Viva

12-08-2013 20:38 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Er staan sinds een tijdje naaipatronen in de viva. Heeft iemand deze al uitgeprobeerd? Zo ja, wat zijn de resultaten geworden?

Ik twijfel om er een te gebruiken, op de foto ziet het er altijd heel gaaf uit, maar ik ben bang dat het bij mij een flop wordt..

Groetjes Anke
Ach, welnee, gewoon proberen! Niet gelijk met dure stof natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dit is een geintje toch? Oprechte vraag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Toen mocht het meisje op de voorkant nog wel make up op

Geen geintje. Patroon is natuurlijk niet moeilijk, dat is het probleem ook niet. Alleen bijv het jurkje waar kant op gemaakt moet worden, dat zie ik mezelf dus niet mooi namaken. Dus ben benieuwd of anderen dat wel is gelukt of hoe ze er iets anders mee hebben gedaan ofzo
quote:Enn schreef op 12 augustus 2013 @ 22:03:

Dit is een geintje toch? Oprechte vraag.Ik weet ook niet waar ze het over heeft want ik lees de Viva niet, maar naaipatronen moet je gewon uit proberen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:onkii schreef op 12 augustus 2013 @ 22:17:

Geen geintje. Patroon is natuurlijk niet moeilijk, dat is het probleem ook niet. Alleen bijv het jurkje waar kant op gemaakt moet worden, dat zie ik mezelf dus niet mooi namaken. Dus ben benieuwd of anderen dat wel is gelukt of hoe ze er iets anders mee hebben gedaan ofzoMaar ze hebben tegenwoordig toch gewoon winkels met kant en klare jurken?
Ik heb het niet gezien, maar ik denk dat het niet veel soeps kan zijn. Om een breed publiek aan te spreken moet het een ontzettend makkelijk patroon zijn en de pasvorm zal daarom wel slecht zijn.

Maar goed, ik heb het niet gezien.
quote:DollyParton, 23 minuten geleden

Maar ze hebben tegenwoordig toch gewoon winkels met kant en klare jurken?En Turkse naaiateliers.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:DollyParton schreef op 12 augustus 2013 @ 22:25:

[...]

Maar ze hebben tegenwoordig toch gewoon winkels met kant en klare jurken?

Trekt gebreide trui, met olifanten erop, uit en sprint naar de winkel.

Nou niet zo flauw. De patronen zijn bedoelt voor onervaren naaisters. Dus simpel te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven