Gezondheid alle pijlers

Vraag..

13-08-2013 16:03 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van me is aan het touren door Europa, heeft onlangs oostblok etc gehad. Vorige week stuurde ze foto van haar hand, die helemaal dik en opgezet was. Het was niet extreem rood oid en de pijn was nog wel 'te harde' zei ze. Haha, het is alles behalve een aansteller en ze loopt gewoon rond met die dikke hand.

Ik zei dat ze maar beter even een dokter kon zoeken, maar nee joh, dat was niet nodig. Nou, een aantal dagen later is die hand dus blijkbaar nog steeds zo....

Persoonlijk denk ik dat ze door een wesp is gestoken oid, maar ze is ook een dierenliefhebber en aait die zwerfkatten etc ook maar al te graag (want ik krijg elke keer van die foto's doorgestuurd van die arme stakkers)

Ik weet natuurlijk niet of dat er iets mee te maken heeft maar voor mijn gevoel zitten die beesten ook vol met allerlei ziektes.

Ik maak me eigenlijk een beetje zorgen om haar want vorig jaar waren we samen naar Bali gegaan en had ze ook al een infectie opgelopen.

Elke keer ontkent dat het allemaal wel goed kwam en mee viel en achteraf op het juiste moment nog een dokter bezocht anders was het ook heel anders afgelopen...

Kan natuurlijk op een afstandje niet beoordelen wat het kan zijn, want een wespensteek of een mug oid is natuurlijk vrij onschuldig, maar als die zwerfkatten wat overbrengen is het wellicht weer een ander verhaal..

Wil haar eigenlijk helpen, maar weet niet hoe, eigenlijk moet ik als vriendin haar gewoon lekker haar gang laten gaan als ze zich er zelf niet druk om maakt maarja toch...
"eigenlijk moet ik als vriendin haar gewoon lekker haar gang laten gaan als ze zich er zelf niet druk om maakt "

Exact.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 13 augustus 2013 @ 16:05:

"eigenlijk moet ik als vriendin haar gewoon lekker haar gang laten gaan als ze zich er zelf niet druk om maakt "

Exact.Is ook...gelijk heb je! Maar dan zie ik elke keer dat voorval in Bali weer voor me en voel ik me anders achteraf schuldig.
quote:bayrayx schreef op 13 augustus 2013 @ 16:07:

[...]

Is ook...gelijk heb je! Maar dan zie ik elke keer dat voorval in Bali weer voor me en voel ik me anders achteraf schuldig.

Schuldig?

Hoezo ben je haar verzorgster of opvoeder of beschermer?

Als ze oud genoeg is om dar op vakantie te gaan, is ze ook oud genoeg om haar beslissingen zelf te nemen. hoe ze ook uitvallen.

En van een kat aaien kun je niets rijgen dan vlooien, en daar rijg je geen dikke hand van
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Vanuit nederland je vreselijk druk maken terwijl je vriendin toch geen goede raad aanneemt is jammer van je energie.

Je weet niet waardoor het komt, en je gaat nu helemaal zitten stressen over zwerfdieren.

Ik zou het van me afzetten. Als de hand nog dik is als ze terugkomt kan ze hier naar de dokter. En als ze meer last krijgt dan gaat ze daar vanzelf wel.
Gelijk hebben jullie, kan het inderdaad beter van me afzetten, thanks!
Jij en wij kunnen hier niets aan de situatie van je vriendin veranderen.

Wel kan ik je zeggen , dat je een lieve vriendin bent met empathisch vermogen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven