Nelly.com nieuwe website ramp! HELP!
donderdag 15 augustus 2013 om 10:50
HELP!
Ik heb gisteren via de nieuwe website van nelly.com een jurk besteld. Die heb ik ook betaalt en een betalingsbevestiging gekregen. Maar ik heb geen bestelbevestiging gekregen.
Ik heb dus een jurk betaalt, maar hij is niet bestelt en ik vrees dat ik hem nooit zal krijgen.
Via het contactformulier bij nelly heb ik al eerder een vraag gesteld en een antwoord gekregen. Dit kun je lezen door op de link te klikken, maar de link brengt me alleen maar bij de veelgestelde vragen pagina.
Ik kan het antwoord op mijn vraag dus niet lezen.
Weet er iemand hoe ik beter, het liefst telefonisch, in contact kan komen met nelly.com?
Ik heb gisteren via de nieuwe website van nelly.com een jurk besteld. Die heb ik ook betaalt en een betalingsbevestiging gekregen. Maar ik heb geen bestelbevestiging gekregen.
Ik heb dus een jurk betaalt, maar hij is niet bestelt en ik vrees dat ik hem nooit zal krijgen.
Via het contactformulier bij nelly heb ik al eerder een vraag gesteld en een antwoord gekregen. Dit kun je lezen door op de link te klikken, maar de link brengt me alleen maar bij de veelgestelde vragen pagina.
Ik kan het antwoord op mijn vraag dus niet lezen.
Weet er iemand hoe ik beter, het liefst telefonisch, in contact kan komen met nelly.com?
donderdag 15 augustus 2013 om 10:52
donderdag 15 augustus 2013 om 11:09
donderdag 15 augustus 2013 om 11:14
Via Google kwam ik dit tegen maar weet niet of het werkt. Het nummer is volgens mij ook niet in Nederland.
http://www.jouwaanbieding.nl/kortingscode/nelly/
Bedrijfsnaam:
Nelly
Postadres:
Alandsgatan 10
SE-503 1, Boras (SE)
Telefoonnummer:
+46 10 703 2000
http://www.jouwaanbieding.nl/kortingscode/nelly/
Bedrijfsnaam:
Nelly
Postadres:
Alandsgatan 10
SE-503 1, Boras (SE)
Telefoonnummer:
+46 10 703 2000
donderdag 15 augustus 2013 om 11:35
http://forum.girlscene.nl ... /nelly.com-237328.25.html
Hier een soortgelijk topic. Kan lang duren dus...
Succes.
Hier een soortgelijk topic. Kan lang duren dus...
Succes.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
donderdag 15 augustus 2013 om 11:38
Ik had ook wat besteld, kwam niet aan en moest wel de retour kosten betalen zonder dat ik het teruggestuurd had. Ze zijn via de mail goed bereikbaar en reageren snel. Je kunt een kopie van je afschrift maken en dit in de mail zetten. Hebben ze het zo teruggevonden. Ben wel te spreken over de service van Nelly verder
donderdag 15 augustus 2013 om 12:45
vrijdag 16 augustus 2013 om 10:44
Het gaat een beetje moeilijk, het is een ingewikkelde zaak geworden.
In eerste instantie zeiden ze dat het makkelijk was om mijn geld terug te krijgen. Maar omdat er nergens een order geplaatst is kan die ook niet retour. Dus kunnen ze niet zomaar ergens zeggen dat ik mijn geld terug krijg.
Ik heb de jurk nog een keer besteld, maar dit keer met acceptgiro erbij (dan maar 3 euro meer betalen) Maar die ga ik dus pas betalen op het moment dat ik mijn geld terug heb. En ik hoop dat ze daar mee akkoord gaan.
Het gaat nu naar een andere afdeling, en die gaat kijken hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Ik heb de tekst van de bevestigingsmail van betaling gekopierd en daar staat als het goed is genoeg in.
Dus nu duimen en hopen dat het snel opgelost is.
En lisa2 bedankt voor het telefoonnummer. Ik heb nog niet gebeld omdat de klantenservice op zich wel goed werkt, maar mocht het zo zijn dat het een probleem wordt ben ik blij dat ik in ieder geval een telefoonnummer heb.
In eerste instantie zeiden ze dat het makkelijk was om mijn geld terug te krijgen. Maar omdat er nergens een order geplaatst is kan die ook niet retour. Dus kunnen ze niet zomaar ergens zeggen dat ik mijn geld terug krijg.
Ik heb de jurk nog een keer besteld, maar dit keer met acceptgiro erbij (dan maar 3 euro meer betalen) Maar die ga ik dus pas betalen op het moment dat ik mijn geld terug heb. En ik hoop dat ze daar mee akkoord gaan.
Het gaat nu naar een andere afdeling, en die gaat kijken hoe ik mijn geld terug kan krijgen. Ik heb de tekst van de bevestigingsmail van betaling gekopierd en daar staat als het goed is genoeg in.
Dus nu duimen en hopen dat het snel opgelost is.
En lisa2 bedankt voor het telefoonnummer. Ik heb nog niet gebeld omdat de klantenservice op zich wel goed werkt, maar mocht het zo zijn dat het een probleem wordt ben ik blij dat ik in ieder geval een telefoonnummer heb.